Ilonan kysymysmerkki

Aloittaja Pete__, marraskuu 21, 2004, 06:26:45

« edellinen - seuraava »

Pete__

Mikähän on syy siihen, että "Ilona?"-kappaleessa on kysymysmerkki??

[tuuli]

allekirjoittanut

punkku

Niin tai miksi reunallat kappaleen nimen perässä on t?Tai miksi AKKM:n levyn kappaleilla ei ole nimeä?tai miksi odotuksen nimi on odotus,lauletaanko siinä odotuksesta?Mitä DeeBee meinaa?

Mä luulen että ne on vaan nimiä. :)Ehkä itse teos avaa silmät ymmärtämään, ehkä ei.Onko sillä hirveesti väliä.

puska

Niin. Parempikin vain kun kaikkea ei selvitetä niin tarkkaan miksi asiat ovat niin kuin ovat. Mukavempi vain, kuin nuo biisienkin nimet jätetään kuuntelijan tulkittavaksi.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Aapsu

Minä olen ainakin ajatellut, että se kysymysmerkki tarkoittaa niinkun jotain että kysellään missä Ilona nyt on tai mitä sille tapahtui, pyritään niinkun tuomaan se takaisin... No nyt meni filosooffiseksi. :D Vaikea selittää.

Odutuksessa lauletaan odotuksesta: "Pahinta on oottaa silmät kiinni osumaa..."
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

ilona86

Eiks se ole kysymys, että oletko Ilona. Tai jotain:D En oo maailman paras biisin tulkitsija. Mutta eiks Reunalla(t) biisissä on t, koska kaikki muut on monikossa. Siis biisit Heinola10 albumilla... Viivakoodit, Kirveltäjät, Tunnit...

punainen

kyllähän mää toki tiedän mistä ne teet tulee :) ärsytti vaan sillon joskus kun kaikki kaverit jotka ei Apulantaa niinkään olleet kuunnelleet oli ihan äimänä mitä ihmettä tarkottaa reunallat, vaikkei olis tarttenu kuin kattoo levyn takakantta.Sama AKKM.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

Aapsu

Heinola 10 -levyn ilmestymisen aikoihin Apulanta oli Jyrkissä ja Toni selitti tota Reunallat hommaa silleen, että se on verbin taivutusmuoto... "Minä reunallan, sinä reunallat, Sipe Reunaltaa..."
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

[tuuli]

LainaaHeinola 10 -levyn ilmestymisen aikoihin Apulanta oli Jyrkissä ja Toni selitti tota Reunallat hommaa silleen, että se on verbin taivutusmuoto... "Minä reunallan, sinä reunallat, Sipe Reunaltaa..."

ihana! ;D reunaltaa...! uus verbi.
allekirjoittanut

puska

Joo tuotahan on nyt selitelty moneen otteeseen. Yksinkertaisin selitys nimelle on se, että kaikkien muidenkin biisien nimet Heinola 10:llä päättyivät t-kirjaimeen, niin piti tällekin sitten t-muoto keksiä.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

pasi

puska

- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

maikkii

LainaaHeinola 10 -levyn ilmestymisen aikoihin Apulanta oli Jyrkissä ja Toni selitti tota Reunallat hommaa silleen, että se on verbin taivutusmuoto... "Minä reunallan, sinä reunallat, Sipe Reunaltaa..."
khihhih ;D ;D :D hauska.

jouhu

;D Sipe reunaltaa.... Tässäpä tuli tämänkin päivän naurut. :) Kiitos!

hendu

Laitto kyllä kieltämättä todella hyvälle tuulelle, noinkun pieni asia!! :D
Temosen pomppubasso

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.