Ilonan kysymysmerkki

Aloittaja Pete__, marraskuu 21, 2004, 06:26:45

« edellinen - seuraava »

KatjaRock

Lainaaeihän niistä periaatteessa tarvi opetella kuin nominatiivi, genetiivi, essiivi, partitiivi ja translatiivi. koska noi paikallissijat ( ines-ela-illa, ades-abla-alla ) hoituu vaan hokemalla rimpsua ''inessiivi elatiivi illatiivi-> talossa talosta taloon'', ''adessiivi ablatiivi allatiivi-> talolla talolta talolle''.

tajusitteko? nuo nyt on maailman helpoin ( ja turhin ) asia osata ulkoo.  ;)

Hei just nuin mie ne opettelin :D
Time goes on, I wont.

[tuuli]

ollaan menty sieltä mistä aita on matalin.  ;)
allekirjoittanut

Wirtabiuha

Nii, ku ollaan näin lyhyitä ni vähän pakko...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Yame

Ylhäällä päin kysyttiin tuosta Reunallat kappaleen T-kirjaimesta. En tiedä vilahtiko vastaus ohi mun silmien ohi, mutta esitänpä oman teoriani:
T-kirjain johtuu luultavasti siitä että kaikissa Heinola10:n biisien nimissä on viimonen kirjain T... (esim. Kirveltäjät, Timantit etc...)  ;D Että näin... Tuohon Ilonan? kysymysmerkkiin en osaa sanoa höykäsen pöläystä, mutta kiinnostaisi se minuakin.. Kiitos nam...  :)
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

hendu

LainaaYlhäällä päin kysyttiin tuosta Reunallat kappaleen T-kirjaimesta. En tiedä vilahtiko vastaus ohi mun silmien ohi, mutta esitänpä oman teoriani:
T-kirjain johtuu luultavasti siitä että kaikissa Heinola10:n biisien nimissä on viimonen kirjain T... (esim. Kirveltäjät, Timantit etc...)  ;D Että näin... Tuohon Ilonan? kysymysmerkkiin en osaa sanoa höykäsen pöläystä, mutta kiinnostaisi se minuakin.. Kiitos nam...  :)

Niin joo se johtuu siitä! ;D
Temosen pomppubasso

[tuuli]

juu kylläpä tuo muutaman ( ! ) kerran tuolla taidettiin sanoa..! että kivat sinulle..

miks mä oon näin inhottavalla tuulella tänään... vittuilen vaan kaikille.
allekirjoittanut

emmi

en nyt muista enkä jaksa selata taakse päin että onko tuohon T-kirjaimen merkitykseen saatu jonkinnäkönen vastaus mutta Toni on sanonu että se sinkku versio on lyhyempi sen takia se on reunallat.. tai jtn sinne päin se on sanonut.. :)
Ja itseänikin kiinnostaisi miksi ilona biisi on "Ilona?"
älä tunnusta jos sattuu

[tuuli]

eikös se oo kysymys.
siis että missä, miks, miten, mitä... niin kun ilona siis

argh.. mä taijan mennä nukkuun..
allekirjoittanut

Yame

"juu kylläpä tuo muutaman ( ! ) kerran tuolla taidettiin sanoa..! että kivat sinulle..

miks mä oon näin inhottavalla tuulella tänään... vittuilen vaan kaikille"

HA! Mähän sanoin että ne vilahti mun silmien ohi! :D Että elä vikise... ;)
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

[tuuli]

no hyvä sitte... sitä mä vähän arvelinki.
allekirjoittanut

iinuu

niin mäkin oon aina vähän miettinyt sitä kysymysmerkkiä, mutta eipä se siellä haittaa mittään. XD ^^
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

aino-a

Mä olen aina miettinyt, onko kappaleen ''Kadut'' nimi yksikön toisessa... Tai sitten se on ihan itsestäänselvää, että on... Ekana vaan tulee mieleen kadut joita kuljetaan, mutta tuo toinen vaihtoehto sopii biisiin paremmin.

Kadut onkin muuten tosi hyvä kappale. Taas pitkästä aikaa.

''Huutaa on kenenkään aivan turhaa,
sillä ketään ei kaupunkimme kuule kuitenkaan.
Yksin on helpompi päästä karkuun
kun pitäisi juosta kauemmas kuin koskaan aiemmin...''
Et estä sadetta kuitenkaan,
miksi taistella siis vastaan?

Painkiller

Mulle ei oo koskaan tullu mieleenkään muu kun kadut joita tallotaan. Olenpas ääliö :D

nikisu

Se tarkottaa sitä et se siinä muka kysyis "ilona?" äh miten sen selittäis ku ei sitä kuitenkaa älytä... :-/ :-/...vaikka kamu sanois sun nimen et se sais sut kuuntelemaa sitä... äh äh äh tää on nii vaikee selittää... ;) :) ;D

nikisu

"Kadut"..."tulit vastaan kadulla joukossa ihmisten" siinähän se ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.