tonin vartalo!

Aloittaja mimmuli, elokuu 01, 2004, 10:55:31

« edellinen - seuraava »

mimmuli

menkääpä googleen ja kirjottakaa siihen:apulannan musiikkivideot.sitte se "apulanta.jx.st". sielä sivulla on niitä päivämääriä niin menkää "17.11.2001".painakaa "fitness lehteen".ihan alhaalla on sellanen kun "rajat rikki" niin sielä on tonista aivan ihana kuva!!! :o  :-*
Vähä sekava ohje mutta yritin parhaani... ;)
Löysikö kukaan? :)

Vilkku

[ -You should see my scars- ]

emmi

no UUUUUUUUUUUU-U!! voi juma mikä body! *läähläählääh*  :D
voiko toi todella olla Tonin vartalo, ettei sitä vaan oltas muokkailtu tota kuvaa...  ::)

*muoks*
niin muuten ja ei sillä kyllä enää tollasta vartaloo oo, tuol wanajassa sillä ainakin ihan pikkuisen pömpötti tuo maha  :P  ;D
älä tunnusta jos sattuu

Wirtabiuha

Niinpä niin :D Oikein asiallinen, ei siinä mitään! *lurps*
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Uuuuhh.... Aika vetävän näkönen kieltämättä. ;D
Luulen kuitenkin ettei ole enää tuossa kunnossa... ;) Veikkaan Tonilla olevan sen verran "huonot tavat", että kyllä se pömppö maha tulee sieltä ihan luonnostaan.

blind_eye

uih, toi on kyl ihana <3  :P  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Vilkku

Olenko mä ainoa jonka mielestä toi ei ole erityisen ihana kuva ? :):P
[ -You should see my scars- ]

puska

Ei hemmetti. Kuola valuu oikeasti:D
Tonilla sali nykyisin jäänyt. Ei malttanut pysyä noin hyvässä kunnossa:) Mutta nooooooh, eihän ne vatsalihakset musiikkia tee.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Lainaa
Olenko mä ainoa jonka mielestä toi ei ole erityisen ihana kuva ? :):P

Et ole. Mä en muutenkaan tajuu tota miesten (enkä myöskään naisten) vartaloiden ylistämistä. Must sillä ei oo mitään väliä näkyykö mitään siksbackiä, itseasias sellanen pömppis on aikas söpö. :P
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

Noh, en minäkään tykkää sellasista himopodareista, mutta kyllä katseen kääntää, jos paikat on silleen... Ettei paikat oo sellaset löysät.
Mutta ehkä on paras olla sellanen, kuin on. ::)

hendu

Oho :o! Kieltämättä toni näyttää olevan aikas hyvässä kunnossa! Sehän on nähnyt ihan vaivaakin :)! Hyvä kuva!
Temosen pomppubasso

Silti_Onnellinen

juu näyttää iha joltai mallipojalta..  ::)
mut rakastan mun kullan pömppistä  ;)
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

Iiigs! Ihq!

Ei sikäli ettei kellään muulla olisi ruumista.

¬_¬

Hei c'mon...

Wirtabiuha

Ruumis kyllä muttei kaikilla noin asiallisessa kuosissa. Ei sillä ole todellisuudessa väliä mutta kyllä mä helvettimielummin katson hyvän näköstä vartaloa jostain kuvasta kun vähän vähemmän hyvän näköstä. Et semmost meille tänään.,..
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

puska

Jos immeinen tuollaisen kuvan nettiin laittaa, niin eiköhän se ole ihan sitä varten että sitä ihailtaisi..
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.