tonin vartalo!

Aloittaja mimmuli, elokuu 01, 2004, 10:55:31

« edellinen - seuraava »

puska

Onhan niitä. Toni on niin hyvä suustaan ja tuntuu aina tietävän kaikesta kaiken. Onneksi en ole läheisissä tekemisissä hänen kanssaan, koska tuntisin itseni erittäin tyhmäksi  :P.
Mutta kropastahan sitä oli puhe. Ja tuossa hyvältä näyttää. Tosin nyt on vähä rupsahtanut kun ei salilla enää käy :(
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

iinuu

voi perkule mä en edes päässy tonne.  :-/ mutta kyllä siitä tonista löytyy muitakin ihania kuvia.  ;D ;>>
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

puska

Ihan pakko hehkuttaa tänne :D. Tonihan vilahteli tuossa eilen Maikkarilta tulleessa PLAN-ilta lapselle -hässäkässä. Mies oli laihtunut! Ihan varmasti oli!
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

iinuu

vilahtiko?! :o mä just ajattelin eilen sitä katsoa, kun en esiintyjistä tiennyt. ni piti kattoo, että onko apulanta siellä. ja olin sitte samalla koneella ja ajattelin, ettei ne kummiskaan ollu esiintymässä ja yks kaveri vielä vahvisti ajatukset, mutta ois kyllä pitänyt vaan katsoa. ;P
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

puska

Se oli vastailemassa puhelimeen siellä. Hommasin ihan kummipojankin itselleen.  :'( On se niin herttainen kaveri.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

blind_eye

LainaaLöytyykö uutta linkkiä kun vaha eienään toimi?
Siitä en tiedä mutta miulla on ainaki tuo kuva.
 :P
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Tiijuli

Voiko joku sendii sen mulle vaikka sie Tinid? tahontahontahonsen!!! xDXDXD :D:D:D
Turvallista matkaa helvettiin.

puska

Minä lähetin sen sinun sähköpostiisi jippiiseen  :)
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Tiijuli

KiitosKiitoskiitos :) aivan totaali täydellisen ihana kuva :D Grrr. ;)

moonfire

no voi taivahan talikynttilät!!! get a life u all! ja sitte itketään lehtien palstoilla yhtenä metelinä ettäku nuoriso palvoo vain ulkonäköö! pistetäänpä nettiin yks hyvävartaloinen mies nii johan likat kuolaa nii että oikosulku iskee näppäimistöön!
en jaksanut/viitsinyt etsiä moista sivua.. miks hemmetissä olisin? jos näet yhden nii olet nähnyt ne kaikki. sori vaan toni, sulla ei takuulla ole mitään mikä mut yllättäisi!!
kaikella rakkaudella
moony

puska

:d. Tuttu ilmiö taas. Foorumille pölähtää käyttäjä, joka ei tiedä paikkansa meiningeistä mitään. Kirjoittaa yhden viestin, jossa haukkuu kaikki lyttyyn, jonka jälkeen häipyy paikalta. GET A LIFE!
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Tiijuli

eikö ihmisillä muuta tekemistä oo? mielipiteet kaikilla muttei tää mesta oo sitä varten että tänne tullaan haukkumaan toisten mielipiteitä. Puskan sanoihin liittyen GET A LIFE! :-X

[tuuli]

Lainaa:d. Tuttu ilmiö taas. Foorumille pölähtää käyttäjä, joka ei tiedä paikkansa meiningeistä mitään. Kirjoittaa yhden viestin, jossa haukkuu kaikki lyttyyn, jonka jälkeen häipyy paikalta. GET A LIFE!

joo. aika tuttua. muutama vastaava viesti täälläkin, ei kaikki tässä aiheessa.  :P ei siinä että tämä aihe olisi jotenkin fiksu, mutta me olemme apulanta faneja ja meitä kiinnostaa kaikki siihen liittyvä.  ;) tai ainakin tästä pitäisi lähteä kun tulee apulanta foorumia selaamaan.

mutta tuota noin.. aiheesta ''sixpack'' olen aikalailla samoilla linjoilla kuin moonfire. minusta on typerää kun on oikeesti olemassa sellaisia ihmisiä, juu lähinnä tyttöjä  ;), jotka oikeesti kiinnittää tosi paljon huomiota siihen, onko pojalla sixpack, ja sit aina ku kavereiden kanssa puhutaan pojista tai poikaystävistä, ni aina niillä on muka sixpack. :P poikaparat. mahtaa olla paineita olla tyttäjen mieliksi. varsinkin kun kokemuksesta voin sanoa, ja muistan wirtasenkin jossain maininneen, että puolen vuoden päivittäinen vatsalihasten hinkkaaminen voi kadota kuukaudessa :P
allekirjoittanut

shantee(Guest)

laitatko ton kuvan mullekkin tulee ku haluun tietää et mikä siinä on niin ihmeellistä

Apulannattaja

Mullekin voisi lähettää, jos joku vain viitsisi  :)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.