Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

dryad*

sanoisinpa että 8 ja puolikas. Jotenki on vähä kulahtanut tää innostus.. Numero tulee yksinomaan musan kuuntelemisestä ja julisteiden määrästä ;)

Mut kyl tää faneus tästä nousee, ku pääsee keikalle.

Lerppa

Nii-i, hyvä keikka nostaa aina niin rajusti arvostusta :)
*ahh.. täpinöitä odotellen* ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

mulla on just toi ettei keikoilla tuu käytyä... mutta se johtuu yksin omaan siitä ettei mun vanhemmat mua vielä minnekkään festareille päästä ja ei oo apista vähään aikaan täällä päin näkynyt :D mut kuvia sun muita on kyl huonees ihan... tarpeeks... ;D

Riikka Valkama

;D  Tietysti 10!Apulanta on maailaman PARAS bändi! :D

*tuuli

hyvä riikka!  ;D
asennetta ja energiaa (ei jonna vaan....) apulanta!!!!!

jouhu

Niin, ehkä mullakin menee tohon ysin tai ysi puolen puolelle, kun en pääse millekkään keikoille diggailee, kun vanhemmat sattuu nyt olemaan sellasii, etteivät päästä yksin kovinkaa kauas.

virtahepo

Jos totta puhutaan, en pidä itseäni fanina lainkaan. En pidä siitä sanasta. Mä vaan joko tykkään tai en. Ja apiksesta tykkään. Sillä lailla kokonais numero apikselle ois joku ysin tienoilla. Joskus se oli kahessatoista tai korkeemmalla mut jotenki se on haalistunu. Touhu on menny jotenki ylisekavaks.

KristalliEnkeli

sanoisin 8 ja puoli, mutta kun saan uuden sinkkukokoelman kätösiini, niin siitä se innostus taas lähtee nousuun  :D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

mulla se lähti heti kun lainasin kolmen.

KristalliEnkeli

pitäisköhän munkin alkaa ahkerammin käymään kirjastossa  :)

Nyt yritän parhaillaan herättää innostusta Plastikilla, ja toimii hyvin *taustalla soi täysillä tyhjää ikkunassa*
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

hensi_apis_fani

nii toisaalta ku en mäkää kauheest noille keikoille oo päässy...eli keikoilla 10 ja siite näin muuten 9½...kaipa..
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Korvaamaton

Apulanta on syvältä. Musa olisi varmasti parempaa, kun Antti Lautala oli bändissä. Onneks se lähti ja perusti Varjon, joka on mun lempiorkesteri.

Ronjaronjanen

Voisiko taas mahdollisesti perustella miksi apulanta on syvältä?
Mielipide ilman perusteluja ei ole mielipide..

jouhu

Niin! Miksi sä korvaamaton muuten oot täällä, jos sä et tykkää apiksesta yhtään?  ::) ???

hensi_apis_fani

kyl ois ihan mielenkiintost tiÄtää kui se on syvält...??
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.