Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

jouhu

Joo, ei mitään...Kiitos, kiitos!!! ;D

Ronjaronjanen

Kyllä sitäkin voi perustella miksi joku on paskaa. Varsin hyvinkin esim. noi lyriikat ei vaan iske muhun, tai musiikki on huonosti tuotettu, tai että en pidä tuosta musiikkityylistä tai ihan miten vaan..
Tai ainakin voisi sanoa että tämä on vaan mun mielipide jos väittää että joku on paskaa, koska ei kukaan voi sanoa mitään absoluuttista totuutta siitä mikä on huonoa ja mikä ei. Siksi voikin juuri eritellä aineksia joista ei pidä ja niillä perustella.

hensi_apis_fani

toikin on hyvä pointti...tääl tulee nii pal kaikkii hyvii jutskii et ei tiiä mihin pitäis ottaa kantaa tai voiks sen ees sanoo noi...en tiiä mut enivei...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

jouhu

Niin. Kaikki on, niin osuvia ja nerokkaita kommentteja etten mä tiedä miten mä ottaisin täysin oman...suuni taakse<---- ??? ::)

Ronjaronjanen

Kaikkien pitää vain löytää omat vastauksensa näihin elämän suuriin kysymyksiin  ;)

puska

10-. mutta sitä minä olen mietiny, että onko bändillä oikeasti olemassa faneja jotka kiertävät bändin JOKAISEN keikan... kuinka sellainen on mahdollista. ensinnäkin siihen menee sairaasti rahaa ja miten riittää aika...?
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hensi_apis_fani

nii niihän sen pitäis olla mutta joo...:D

jouhu

Niin...Mut ei varmaan kerkii tai raha riitä kiertää IHAN jokasta keikkaa, mutta jos käy niillä suurimmalla osalla...(?)

Vilkku

Se alkais kyllä mennä jo jonkun pakkomielteen puolelle jos todella kävis jokaisella. Ei kenelläkään voi aika riittää eikä pidemmän päälle rahakaan.

Ja eihän sitä faniutta millään keikoillakäyntimäärällä mitata.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Niin. Kyllä sitä voi sanoo sellastakin ihmistä faniks, joka soittaa jonkun bändin musaa täysillä ja muuta sen sellasta... On selvillä bändin nykyisestä "voinnista" yms..

ApisGirl

kyllä se aika lähellä täytä 10 on , ehkä 10-  :P
Niin kirjoitin liikaa eilen taas,
kirjoitin sulle uudestan,
pitäisi muistaa uskaltaa,
pitäisi muistaa yrittää...

hensi_apis_fani

totta turisette!!! siinähän löytyisi pian matti kukkarosta!! :D

puska

niin, pitäähän sitä omaakin elämäänsä ajatella eikä olla vaan liimaantuneena bändiin, vaikka kuinka hyvä se sitten olisinkin :D.
tuskin apiksetkaan siitä pitäisi jos uhraisimme elämämme heidän takiaan.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hensi_apis_fani

jouhu

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.