Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

kata^

...veit minun yöni/veit minun ajatukseni... <3

jouhu

*tuuli

juu wirtsu = wirtanen   wirtis = wirtabouha ... siis wirtabiuha

sanokaa mulle miks mä aina eka kirjotan wirtabouha vaikka pitäis kirjottaa wirtabiuha!!!  vaihda wirtis nickiä!  ;) bouhaks!  ;D

Wirtabiuha

juu, vois kokeilla jossain bouhana... Mä kirjotan aina mun oman nimen wirtsabiuha... en taas tiiä mikä onkelma siinäkin on... Noh juu... Irccaako teistä moni, siis antakaapas mulle nikkejä niin menen katselemaan  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KristalliEnkeli

Wirtabiuha --> mä ainakin kirjoitan siun nimes yleensä Wirtis, koska jos yritän kirjoittaa tota wirtabiuhaa, niin meinää sormet mennä solmuun... ;D

en tiiä liittykö aiheeseen, mutta mä kirjoitan ulkomaalainen --> ulkomaailmainen tai ulkomaailainen...pitäis varmaan opetalla tosissaan kirjoittamaan kunnolla kun nuo äikän kirjoitukset lähestyvät uhkaavasti  :-/...
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

*tuuli

mulla on hirveesti jotain sanoja mitkä kirjotan melkein aina tietyllä tavalla väärin... niinku just toi wirtabouha... :) ja joonan kirjotan aina jooba.... :) ja mitäköhän muuta.... virheitä riittää!  ;D

Wirtabiuha

Tosta nimen vaihtamisesta... Lerppa ajatteöli vaihtaa nikkinsä Asenne Kaniksi  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Eikun Asenne_pupuksi :P huono muisti sulla oi Wirtis 8)

Mun perusvirhe on kirjottaa Wirtaviha, siks laitan aina Wirtis ;) ja toinen on Disco Ensemple siis tavallisella p:llä... vaikkei b ja p ole yhtään lähekkäin.. outoa :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

KristalliEnkeli

mullekin käy joskus toi et laitan p, vaik pitäis olla b...jotenkin vaan sormet liikkuu eri tahtii aivotoiminnan kanssa, tai jotain... sit toinen mikä on niin oon alkanut kirjoittaa a:n ä:nä, esim telkkari --> telkkäri...mut tota ei tapahdu onneksi niin kovin usein  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Mullakin menee sanat sekasi... Mutta ei tuu nyt mieleen mitä kaikkee tulee kirjotettuu aina väärin... *jää miettimään*

*tuuli

hmm... joskus mulla jää jostaki sanasta kirjaimia pois... niinku varmaan aika monilla... ja aina ne tietyt kirjaimet... sit aina mä painan joissaki sanoissa sen tietyn näppäimen vieressä olevaa näppäintä... en tiedä miks..... :P

hensi_apis_fani

mä kirjotan tosi usein väärin ja nii kyl puhunki ja sit täytyy aina alottaa alusta ja nii... wirtis mä oon ii2:ssa ja mun nick on hEnsiii...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

*tuuli

mä käyn hensi_apis_fani kattomassa sut kans sieltä. mulla ei ole kuvia siellä....

tosta väärin kirjottelusta yms, niin aina kun mä luen ton hensi_apis_fani nickin niin mä luen sen hensi_tha_apis_fani... en tiedä mistä se tha siihen tulee mut se jotenki kuulostaa loogisemmalta.... ;D olen hullu

Unenkansalainen

sanotaan 9,en sentään käy muilla paikkakunnilla keikoilla. paitsi sitten kesää juhlistan muutamalla festareilla ainakin! :)

rautalintu

Minäkin kirjotan usein a:n ä-kirjaimena. Kirjäin.
Ja jostain syystä e ja a menee aina sekaisin...

Mä vaihdan 9:iin. Tai 8½. Nyt iski Lemonator-kausi :-*
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.