Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

jouhu

Miks et rautalintu? No, täytyypi käyä kattoo ne ohjeet...
Öym... Mikä sen osote olikaan? ::)

hensi_apis_fani

minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

rautalintu

I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Ronjaronjanen

Täytyypä sitten joskus käydä liittymässä sinne. Pitäs vaan ensin ottaa jotain vähän siedettävämpiä kuvia itestä kun ei oikeen ole tässä koneella mitään hyviä tällä hetkellä. Ilmotelkaa te muut sitten kun olette laittaneet jotain kuvatuksia itestänne niin pääsen minäkin katselemaan.

hensi_apis_fani

mulla on jo...mutta nii...ota äkkii...*haluu nähdä minkä näköisiä otuksia täällä on :D*

Wirtabiuha

No eihän sen kuvan hyvä tarvitse olla... Mun nikki on yllättäen wirtapiuha vaihteeksi P:llä...
  Nojuu, kaikki sinne! siis laitatte kuvan...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Joo, tosi kiva...!  >:( Toi irci ei suostunu rekistöröimään mua! Onkohan tio rekistöt...miekälie oikein... Alkaa pikku hiljaa väsyttää, niin ei ossaa kirjottaa olelnakaan....<--kuten huomaatte ;D
Onko toi ii2 kokonaan enkkulIainen? Mulle tulee isoja onkelmia, jos siinä höpistään koko ajan jotain enkuksi... :(

KristalliEnkeli

"Onkohan tio rekistöt...miekälie oikein... "

hmm...nyt tuli hieman tulkintaongelmia? mitä sie meinaat, ku mie e oikee ymmärtänynnä
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

rautalintu

Okei, jouhun on aika mennä nukkumaan ;D
Saahan siellä ii2:ssä ihan suomeksikin muutettua tekstit.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

hensi_apis_fani

juu saa... mä meen wirtis kattoo sun kavan nyt heti paikalla!!!

hensi_apis_fani

nyt olen nähnyt teistä yhren!!ja se oli nätti tyttö...

jouhu

Mä en tiedä mitä mä olen yrittäny selittää tossa..."onkohan tio rekistöt..mikälie.." kohassa. ::) Mä olin tosi väsyny tuolloin..muuta en muistakkaan.
No, täytyypi kokeilla jos toi ii2 rekisteröis mut... :)

hensi_apis_fani

salza01

no ei prkl. pitikö munki sitte alkaa säätää noitte irc-juttujen kanssa?!  mukavaa aina katella nuita kuvia. ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Mistä kohasta sen saa suomen kieliseks?  :-[

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.