Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Lerppa - No mut ne kuvat mitä sul siel on... No, siis niistä ei puhuta!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

köhh.... ihan mielellään jätän puhumatta ;D ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

jouhu

Jaa...
 Se ii2 ei myöskään suostunut rekistöröityy mua.  >:( Missä vika?

Lerppa

Kokeile rekisteröityä irc-galleriaan jouhu  :)

jouhu

Mä kokeilin sitä joskus aikasemmin, mutta se valitti jotain mun sähköpostiosotteesta jotain, että se ei oo luotettava tai jotain vastaavaa... Toisaalta voihan sitä kokeilla uudestaan..

Wirtabiuha

Aivan jouhuseni, sulla pitää olla maksullinen osote tai sittten joku mitä se ei tunnista eli esim. Jouhu@karjaa.com  ;D Sillä mä pääsin sisään... Ja nämä apulanta.zzn.comit on myös tuntemattomia sille...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Jaoa... Kiiti vinkistä!  :D

Miten toi kuva laitetaan tonne irciin? Sanokaa!! Sillä mä olen siinä vaiheessa rekitöröintiä, että pitää laittaa kuva sinne!

jouhu

Lerppa

No se vaatii sen että sulla on oma kuva koneellasi, onko?

Ronjaronjanen

Jee mä sain sen toimimaan  :)  Eli mun kuva on nyt sitten siellä ii2:sessa nimellä Ronsku. Mulla ei ollut parempaa kuvaa nyt koneella, mutta lupaan laittaa lähiaikoina sinne jotain uusia kuvia.

jouhu

No, eipä taida olla kuvaa koneella...( :-[) Miten sellasen sais konneelle?

Musta toi sun kuva, ronsku, on hieno! Älä vaihda.

salza01

mulle ei oo vieläkää oikee selvinny nuitte irc ja ii2 pleissien pointti.. siis sinne laitetaa kuvia ja tyypit kommentoi?(ko?)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

jouhu

Niin. Ja eikös siellä oo, niin että he keskustelevat keskenään siellä sitten vähän...kaikesta?

Ronjaronjanen

Sä voit jouhu joko skannata kuvasi koneelle tai sitten ottaa digikameralla kuvan ja siirtää sen koneelle.
Niin ja en mä sitä kuvaa aio pois ottaa, mutta saatan laittaa jotain uusia kuvia.

rautalintu

Niiden tarkoitus on kai, että nämä irkkaajat voivat siellä esitellä itseään. Että muut näkevät, millaisia juntteja irkissä pyörii.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.