Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

salza01

joojoo.. noh. jaa-a. jos nyt löytäisin jonku itteni näköisen kuvan nii voiskai tuota kokeilla. ;D
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Wirtabiuha

:P Eipä munkaan kuva mitenkään hirveesti anna kuvaa miltä mä näytän mutta ei se mitään...  ::)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Mä en muuten löydä sun kuvaa sieltä wirtabiuha! Millä nimellä sä olitkään siellä?

rautalintu

Jouhu, irc-galleriassa nimellä Wirtapiuha.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Aaa.. Kiitti rautalintu neuvosta!  :) Mä yritin ettii sitä tuolta ii2 puolelta.

Oikein suloinen kuva susta wirtabiuha!  :D

hensi_apis_fani

meen kattoo ronsku sun kuvan tuolta ii2:sta...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Wirtabiuha

Seon tosiaan tosi söpö kuva... Lerpan riippumatto...
Ootsä jouhu jo tehnyt sun rekisteröitymisen eteen jotain?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaRock

semmonen ehkä 8. jotenki tuo 'apis fani' saa karvat pystyyn.
Time goes on, I wont.

puska

niin minunkin karvat nousee kieltämättä >:(
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Enpä oikeestaan oo tehny mitään... Kun mä en älyy miten sen kuvan saa sinne. No, pitää kysyy sitten omalta rakkaalta nero veljeltä, kun tulee käymään joskus kotona.

Mikä saa karvat pystyyn? ( :-[)

KristalliEnkeli

siis ku otsikossa lukee tuo 'apis fani'....se on semmoinen ilmaisu, joka voi saada joidenkin karvat pysytyyn
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Wirtabiuha

Mäkään en tykkää ilmasusta... Kuullostaa... no jätän sanomatta!
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Mun on jotenki vaikee mieltää itteäni "faniksi" (inhoon muutenkin sitä sanaa...) vaikka kyllähän mä sellanen kai olen kun kybällä tykkäilen. Jotenkin sanasta fani tulee vaan mieleen sellanen "TONIIIIIIII!!!!"-tyyppi joka kirkuu ja on valmis nuolemaan Wirtasen kengänpohjat.. ja ja... onkoha sellasia edes olemassa... nooh... sellanen mielikuva kumminkin tulee sanasta fani, ja kun en ole sellanen niin en halua sanoa että olen fani ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

puska

tollaisista jut jotka kirjoittaa nimimerkillä ''apisfani 4-ever'', niin tulee juuri mieleen sellainen teini (ei iältään vaan mieleltään) joka ehkä just on kuullut radioista apulannan hittibiisin ja kaikki muutkin diggaa sitä, niin pitäähän sitä nyt senkin...
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

salza_

no mikä maili tolle ircille kelepaa ku ei kelpaa jippii, luukku eikä apulanta.zzn.com..!! *HeRMoT_MeNNöö*

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.