Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

taika^^

Mä oon varmaa joku ehkä 9½ luulisin, nyt on menis hiljasempi kausi apiksen kanssa
Cross my heart and hope to die
May my end come tonight
Across the dark, into the light
May death again us unite

blind_eye

:) mä oon ihan 10 ja enemmänkin  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Kuinka noin monella on Tuukan numskero? :o

hande^

Tuukan numeron saa netistä ku se mainitaan kaikis nois ohjausjuttuihin liittyvist jutuist... must on kyl tyhmää ottaa se sielt vaa komeilee kännykkään, jos ei tee sillä mitään ja viel tyhmempää on soittaa ja häiriköidä toisten elämää. kyl Apiksen pojat haluis varmaan olla sen pienen vapaa-ajansa iha rauhas...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

punainen

Kyllä toi puhelin taitaa olla varsinainen riesa etenkin Tuukalle, kun sehän ei voi yksityisyrittäjänä laittaa numeroaan salaiseksi..Mulla oli muuten joskus Tonin numba mut se ei oo enää käytös...En mä sitä häiriköiny mut kamun kaa tuli kerran tekstailtuu koko ilta Mr Wirtasen kaa.

hande^

Ai, et vastasko Tontsa niihin teijän viesteihin?

puska

Täytyyhän tuo myöntää, että on sitä itsekin tullut jotain Wallu Valpioita ja Ville Valoja häiriköityä. Mutta en enää harrasta, koska ajattelen sitä, että jos olisin itse samassa tilanteessa. Vähennän riesaa ainakin omalta osaltani. Ja ei minua edes kiinnosta niin Wirtaselle tekstailla. Se on vaan joku sellainen kaukainen idoli ja sellaisena haluan hänet pitää. Jos joskus pääsisin Toniin paremmin tutustumaan, se illuusio saattaisi jopa hajota.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

wirtis

Onneksi mä osaan kirjottaa... otetaan uusiksi kun en pääse muokkaamaan tuota viestiä..

Niin, illuusiot on pelottavia!
Lisäksi mua ahistaa, jos ihminen elää illuusiossa eikä päästä mua sen sisään...

punainen

Onhan ne pelottaviakin mut onhan se kuitenkin ihan hyvä et voi pitää omia pikku illuusioitaan kun tää maailma voi muuten olla aika ankee paikka.

Kaikkein kivointa oli kyllä ne Apisdiggailuni alkuajat kun kaikki oli niin WOU ja ihmeelistä ja melkein itku tuli ku kuunteli niitä biisejä.Onhan se nytkin kivaa mut ei kyl enää niin "saavuttamatonta" kauneutta.Kun on tullut haalittua jo niin paljo faktaa tyypeistä ja päässyt ihan inhimillisiin kontakteihinkin tyyppien kaa.

Sen tekstailuhomman Toni otti kyllä onneksi ihan leikillä :)Ehkä on ihan hyvä et mul ei oo sen nykystä numeroo, kun herkkinä hetkinä vois kieltämättä tulla vaivattuu sitä kaikella turhemmalla.

pasi

Noidanmetsästäjä

Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

piupau_muovia

mut sitte, ku tonista tulee niin vanha, ettei sillä pysy enää mikki eikä skeba kädessä, niin se vois tehdä semmosen tonin auttavan puhelimen..sinne varmaan minäkin soittaisin, kun luulisin viimeisenkin aivoituksen kadonneen päästäni..yksi pitää aina olla mut sitten, kun kaikki loppuu niin jää aika ontto olo..

puska

:D
Kyllä, tuo Tonin auttava puhelin kyllä kuulostaa hyvältä:D.
Tonilla tuntuu olevan aina vaan niin hyvät vastaukset kaikkeen, että tuosta voisi olla elämässä hyötyä.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Mä nään jo sieluni silmin mainoksen:

Toni Wirtanen
Auttava puhelin: "vastaus kaikkeen"
:D

Tiina

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.