Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

adalmiina

riippuu päivästä,yleensä kymppi  :D

maarit_

[tuuli]

siihen nähden kympillä, kun ottaa huomioon mun mahdollisuudet käydä vaikka keikoilla...
allekirjoittanut

Yame

Kyllä se kymppi on, vaikka ei niillä keikoilla tule kyllä paljoa käytyä... valitettavasti.  :-/ Tulevaisuudessa enemmän.  ;D
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

mustapiste

kymppi.
24/7 apulantaa.
on se vaan niin paras. fanittanut oon ja aikamoisen pitkään.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

SILVA

Painkiller

Kahdeksan vuoden aikana se on vähän heilahdellut, mut ei paljon :) jotain 8 ja 10 välillä. Nyt sanoisin et 9+ ehkä..

raura

En voi sanoa olevani täys kymppi Apis fani, mutta läheltä liippaa  :D  

[tuuli]

minä ainakin haluaisin olla kymppi.... ::)
allekirjoittanut

^pirun morsian^

matonen

Se riippuu, suosikkini on jo kuitenki useamman vuoden ollu apis mut kyllä mua kovempiaki faneja löytyy, todellaki. Ehkä jonain kauniina päivänä 10... :P

[tuuli]

LainaaSe riippuu, suosikkini on jo kuitenki useamman vuoden ollu apis mut kyllä mua kovempiaki faneja löytyy, todellaki. Ehkä jonain kauniina päivänä 10... :P

niinpä.. se riippuu aina mihin vertaa. mut toisaalta, kukaan ei koskaan ole paras. aina on joku parempi  :P
allekirjoittanut

Painkiller

Lainaa

niinpä.. se riippuu aina mihin vertaa. mut toisaalta, kukaan ei koskaan ole paras. aina on joku parempi  :P

Aivan :) Tosi vaikea arvioida että kuinka Apis-fani on.. Mulla on suurimmat "fanittamis"-vaiheet menneet jo..ennen oli esim. seinät täynnä kaikenmaailman julisteita. Kyllä vieläkin joitain löytyy..muutama Tehis-juliste ja Apulannan toi kaikki hyvät asiat ovat muovia..tosin ei siinäkään Apulannan jätkiä näy :) Heh, hassua muuten. Nyt huomasin et mulla on yks juliste ollut seinällä kohta kymmenen vuotta! Suomi voitti lätkän mm -95, vieläkin sellanen jättijuliste seinällä..heh, hassua. Ensimmäinen kunnon fanitus oli Take That. Ai että, mä fanitin ;D Toinen iso juttu oli Leonardo DiCaprio aikoinaan..huhhuh..

Mut niin. En mä itseäni sanois edes faniksi. En oikeestaan minkään yhtyeen faniks. En pidä näistä fani- ja fanittamis-sanoista.. Itseasiassa inhoan niitä. Mä vaan diggailen ja kuuntelen. Ei siinä sen enempää tarvi. Jos mä jostain tykkään niin..sit mä vaan tykkään :P

matonen

Ja on toi nykyään hirveetä et "kunnon" fanit (tsori painkiller...) halveksii semottii uudempia tulokkaita. Omia kokemuksia irkistä ku erään bändin helevetin vanhoilla faneilla oli ongelma sulattaa sitä ku sano uuden levyn nimen. Loppu sitte sillä kanavalla irkkaaminen... :( Tää on kyl mahtifoorumi, erilaista porukkaa eikä kukaan kato toista alaspäin, tai ainakaan viesteissä näytä sitä. ;)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.