Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

jouhu

No, kyllähän tuo on muuttunut näiden parin, kolmen vuoden aikana sinne parempaan ja hillitympään suuntaan. Kun noita joitakin vanhoja omia juttuja lueskelee täältä, niin melkeinpä hävettää kun on tullut aika lapsellista juttuu väännettyy. En koe itteni koskaan olevani hirveen hysteerinen bändejä kohtaan, mutta kyllähän se ajanmittaan on tasaantunut..kuitenkin. Vaikkakin vieläkin tulee huudettua ja "laulettua" mukana kurkku kipeeks keikoilla. Oikeestaan koskaan ei ole myöskään ollut sellasta, että pakkopakko päästä puhuu Tonille, Sipelle, jöndelle...tai Tuukalle jotain. Lähinnä toive, että joskus näkis kasvotusten ja vois sanoo jos sillon sattuu tulemaan jotain järkevää mieleen.
Nyt ei oikein tule ulos se mitä meinaan, mutta..kai tuosta jonkinnäkösen kuvan saa..  

Emsku

kybällä digataan!!!
Apulanta on tullu mun lemppareihin viime vuon mut sit ku se tuli nii se tuli rysähtämällä!!! :-* ;)
se on parasta mitä tiiän!!!
lav tou ApulantA!!!

dai_19xx

Siis no minun on vaikea arvioida itseäni koska minulta puuttuu asioita mitä haluaisin ja mitä siskollani taas on mutta hän ei anna niitä minulle. No minusta olen 9 fani.
You are fuckin emo!

KiiLa^^

Täysi kyNppi!!!!!!!!!!!!!!!!  ;)
Viimeiseen tiimaan. Tähän päättyy paljon hyvää. Paljon kaunista. Jonka raajat kuolleet on tän täytyy mennä näin. Vaikka tahtoisin kieltää, koittaa säilyttää. Mutta tiedän et on turha armoo viivyttää<3

deebee

mä haluun lentää mä haluun lentää aurinkoon..

Jeli

Mä näin Apulannan ekaa kertaa vuonna -96, sillon kun niillä oli meneillään nousukausi. Apulanta oli 5.v. ja mä olin 5.v.
Siltä vuodelta valokuva Tonista ja musta. Siitä asti oon siis ollut Apulanta fani, ja nyt oon siiis 14. :)
Kaikki levyt on, pari Apis paitaa julisteita yms. :D
Keikoilla tulee silloin tällöin käytyä kun sattuu sopiviin paikkoihin tulemaan ja sanoisin että olen kympillä mukana. :)
Kiitos.
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

Saanali^

10 ;) Oon tykänny jo jtn 5 vuotta apiksesta.
Naana

puska

Jeli, olen kateellinen sinulle. Aika järkevä olet lapsukaisena ollut :). Ja olet edelleen.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

HIPP´O

10 :D apis on ehottomasti ykkönen!
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

_tukkajumala_

siis kyllähän mä musast ihan kympin edest diggaan  ;D
kiitos isosikolle siitä että antoi minun kuunella apista kuusivuotiaana ja se oli muuten tuo piiskaa biisi

Jeli

Kiitos puska, joo kylä se on ihan mun äidin ansiota, kun se on ollut, ja on vieläkin festari-ihmisiä, niinko minäkin. :)
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

-Amora-

Kyllä se siinä 9 puolen kieppeillä liikkuu... :) Keikoilla oon käyny jonnin verran ja musaa kuuntelen kyl... melkeen aina. Jullareitaki löytyy.
Halki rikotun maan kannan arpeni, viimein unen syliin saan, unelmalle luovutan varteni...

-Amora-

Kuulin apulantaa ekan kerran joskus nelivuotiaana. Serkulla oli Attack of the AL people... Enpä sen ikäsenä mitään tajunnu, myöhemmin sitte ku ostin plastikin ja sen jälkeen loput levyt...
Halki rikotun maan kannan arpeni, viimein unen syliin saan, unelmalle luovutan varteni...

blind_eye

Lainaa10

Kuules mää en usko sua sää oon 1.  :D

Okei, sori, offtopic.
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.