Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

[tuuli]

Onhan se ihan normaalia että musiikkimaku muuttuu ja jonkun bändin merkitys muuttuu.. :-?
allekirjoittanut

Tepi84

On. Mut mä oon kyl viel täysin Apulauta fani. Vaikka onhan noita muitaki hyvii bändei. Mut ne ei vaa kolahda niin hyvin ku Apis. Mä oon loppuun asti fani. Sen tiedän :)
Haza haza

[tuuli]

No hyvä että edes joku.  :)
allekirjoittanut

Apulannattaja

Mäkin olen täysi Apulanta-fani.

Milly(Guest)

oon silleen suunnilleen 10- ... Apulanta on paras ja Toni niiin ihana..  :D

Painkiller

LainaaOnhan se ihan normaalia että musiikkimaku muuttuu ja jonkun bändin merkitys muuttuu.. :-?

Niin onkin ja monesti sitä vaan tapahtuu niin, että kun alkaa tulemaan ikää lisää, niin se kova fanitus muuttuu semmoseksi diggailuksi. Loppujen lopuks se sellanen intohimonen kova fanittaminen kuuluu sinne teini-ikään. Elkää nyt kukaan vetäkö hernettä nenään ;)

Tai en minä tiiä. Parempi olla ihan hiljaa vaan :D

emmi

Oon tässä huomannut itekkin että se fanius on ehkä vähän laantunut tässä iän myötä jne. Toki apulanta on vielä ykkönen ja tosi kova bändi, mut jotenkin se fanittaminen on muuttunut... Kun on tullut paljon muitakin tosi hyviä bändejä. Silti voin kyllä sanoa että mikään ei koskaan varmaan mee apulannan edelle.
älä tunnusta jos sattuu

puska

Niih, nuorena sitä on vaan nin kova diggaamaan, ja mielipiteet on monesti tosi vahvoja. Ne sitten pehmenee siitä ajan kuluessa :)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Tepi84

No mä varmaa sit oon ikuisesti teini  ;D No ei.... tsoukki tsoukki.
Haza haza

[tuuli]

Perkele, meistähän on tullu ihan vanhuksia!  ;D
No onneks Tepi oot ikiteini.  ::) Haha!
allekirjoittanut

Tepi84

Niin sit vissii oonki vaikka tänä vuonna täytee tulee 22  ;D Mut kait se sit on otettava toi ikiteinin viitta harteilleni ;) Hjuumoriiiiii  ::)
Haza haza

Painkiller

Ja mä voin sanoa että vaikka musta on tulossa vanhus niin oon kyllä ikuisesti lapsi kuitenkin ;)

Tokya

hitto, en voi myöntyä siihen että minäkin ikiteini, koska olen vasta teini :DD

Mutta tosiaan, mulle Apulanta on vieläkin ykkönen, vaikka muut bändit pukkaa myös perässä.

Tepi84

Ei mikään bändi vaa voita Apualutaa. On se vaa niin kova ja suomen ykkös bändi :)
Haza haza

Tepi84

Apualautaa  ;D Osataan kirjottaa taas... Apulautaa siis ;)
Haza haza

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.