Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

Ronjaronjanen

Mä en nyt oikeastaan ole kovin kateellinen koska en kyllä uskaltaisi varmaan Tonille vastata jos se soittaisi, mutta silti on vähän vaikea uskoa että Toni soittais fanille, ellei se sitten ollut jonkin vaikutuksen alaisena..

taika

syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

Sopisco

No uskokaa tai älkää, ite olen 99,9% varma, että Toni oli kyseessä, kuulosti sen verran samalta sen ääni ja se puhu just ainakin kolmesta asiasta jotka siinä kirjeessä mainitsin (jonka sille kirjoitin) ja mä en kellekään kertonu että olin kirjottanut sille, juuri sen pelossa, että joku alkaa pilaileen...

Ja toi kun se sanoi mua blondiks tuli siitä, että mä näin Tonin kesällä Valkeekoskella ja kun me juteltiin se sano mua koko ajan blondiks eikä edes kysynyt mun oikeeta nimee...
No mutta, mulle on ihan sama uskottetko te vaiko ette, tärkeintä on että mä tiedän sen soittaneen mulle ihan oikeesti ja itse uskon siihen.
Musta tuntuu aivan, kuin oisit nussinut mua silmään...

Lerppa

Mulla ei ole mitään vaikeuksia uskoa tuota, on se Toni sen verran ovela häiskä että siltä voi odottaa ihan mitä vain :)
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza01

LainaaMulla ei ole mitään vaikeuksia uskoa tuota, on se Toni sen verran ovela häiskä että siltä voi odottaa ihan mitä vain :)

nii, varsinki alkoholin alaisena. ;)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

hensi

nii en mäkään sitä sano että se ois mahdotonta et se soittais...ja kylhän se on voinukki soittaa mut mun pääkopalle se ei  mee tajuntaan... :D

tää kone ei kirjaa muo sisään...ärsyttävää...

blind_eye

hmmmm..pitäisköhän kirjottaa Tonille??  ;D
vaikka en mä kyllä ehkä usko tohon et Toni soittais fanille...??
tai eihän sitä koskaan tiedä  ::)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

KristalliEnkeli

heh, sitten siinä on se, että jos Toni sitten joskus soittaisikin ja selittäisit myöhemmin ihan fiilareissa kavereille, että "Toni soitti mulle" niin voisi reaktiot olla aika samanlaiset kuin täällä =)
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

jouhu

Sitä on kyllä jotenkin vaikee käsittää, että Toni soittais jollekkin fanilleen. Mutta eihän todellakaan tiedä. Mutta pieneen päähäni ei se ei mahdu.

salza01

no olenhan minäkin saanut yheltä niistä 3 txtaria,mut se oli aika eri asia ku mä ite eka txtasin sille ja se vaa vastas. :D ja mulla on ne viestit todistusaineena kännyssä. :)

tuukkahan siitä sano et sitä vituttaa jos se on jutellu jonku kans ja kyseinen henkilö sit menee ja kertoo jutun pienimmätki yksityiskohdat kaikille.. [en kyllä tiiä nmite tää nyt liitty..]
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

rokkineiti

mä en kyl asteikoista niin pidä..mut sanotaan et viime vuosina apulantaa on tullut diggailtua asteikolla 8  :) En edes kaikkia levyjä omista ja parille keikalle olen ihan päässyt. Vanhemmasta tuotannosta pidän enemmän kuin uudemmasta. Mukavia äijiä ovat ja fanejaan huomioivat 8)

blind_eye

Lainaaheh, sitten siinä on se, että jos Toni sitten joskus soittaisikin ja selittäisit myöhemmin ihan fiilareissa kavereille, että "Toni soitti mulle" niin voisi reaktiot olla aika samanlaiset kuin täällä =)

juu, mut tietää ainakin itse sen, ja itselle se on tärkeämpää...en mä siitä niin välittäis vaikka muut ei uskois, kunhan mä ite sen tiedän  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

KristalliEnkeli

Lainaa

juu, mut tietää ainakin itse sen, ja itselle se on tärkeämpää...en mä siitä niin välittäis vaikka muut ei uskois, kunhan mä ite sen tiedän  ;D

niin tuota minäkin ajattelin, mutta jäi sitten mainitsematta..  siis aivan oikeassa olet   ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

punainen

Kyllä mä voin uskoo että Toni on olis voinu soittaa! hmmm...Mä voisin tässä nyt sanoa että on tullut läheteltyä tekstareita apulantojen kannyköihin ja yksi näistä kolmesta ihanasta tyypistä on joskus jaksanu vastailla :) mutta ei siitä sen enempää

salza01

punainen, oiskohan se sama ku mullaki? ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.