Kuinka apis fani olet?

Aloittaja jouhu, lokakuu 21, 2003, 03:44:27

« edellinen - seuraava »

punainen

Oikestaan mulla on vain kahden tyypin numbat mut tutulta löytyy kolmaskin...oikestaan mulla on kaks vaihtoehtoo...se on jompi kumpi eikö oo? todennäköiseti sama...en tiedä miksi tän pitää olla näin helkkarin salamyhkäistä... 8)

blind_eye

miks te ette voi vaan sanoo et kenen numeron omistatte...? mäkin omistan yhden, tuukan  ;D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

tuukka on muuten jossain maininnut, että se on erittäin rasittavaa, jos on keskustellut jossain jonkun kanssa, niin vähän päästä tämä tyyppi jonka kanssa hän on keskustellut, on selittämässä keskustelun jokaista yksityiskohtaa innoissaan kaikille. se kuulemma rasittaa, että sellaista vain:)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

pikku_piru

jos kysytään et miten paljon tykkään musasta ni 10 mut sit ei mul kyl oo huone täynnä apiksen julisteita eikä keikoillakaa oo tullu käytyy liian usein ainakaa et muuten 9 ½... kävisin jos tulis mahollisuus!  :)

blind_eye

Lainaatuukka on muuten jossain maininnut, että se on erittäin rasittavaa, jos on keskustellut jossain jonkun kanssa, niin vähän päästä tämä tyyppi jonka kanssa hän on keskustellut, on selittämässä keskustelun jokaista yksityiskohtaa innoissaan kaikille. se kuulemma rasittaa, että sellaista vain:)

en mä oo puhunu mitään sen kaa puhumisesta, mainitsin vaan et mulla on sen numero. diih...  ;D

-Amerika-

ihan täys 10. omistaako joku tonin numeron. *valittaa uteliaisuuttaan*
-Amerika-

blind_eye

tuon minäkin haluaisin tietää *on todella utelias*  ;D
Tuukan numero pyörii ainakin täällä Tamereella... jonkin verran. siis ei sitä oo hirveen monella, mut kukaan ei kai omista Tonin, tai siis mun kukaan tuttu... päh  ::)

punainen

minä omistan.en saisi tätäkään kertoa mutta on vaan niin vaikee pitää sisällään.

hensiii

mul on tuukan numero mut en kyl tiiä onks se oikee...mut enpä oo soitellu...

emmi

oishan se ihan siistii et olis jonku niistä numero mutta en mä kuitenkaan loppujen lopuk sil mitn tekis... oonhan mä tähänkin asti pärjänny ilman :)
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku

Mulla olis varmaan turhan kovat himot lähettää jotain viestejä ja sitte lähettäisin mielihaluissani jotain typerää :P En kyllä haluaisi heistä kenenkään numeroa.
[ -You should see my scars- ]

punainen

on sitä mulla tullut usein läheteltyä jotain tosi tyhmiä viestejä...mut soitellu en oo. en haluu olla mikään häirikkö, jonka takia tyypit joutuu vaihtaa numeroa. ei kai sitä paljoa menetä vaikka numeroa et omistaisikaan, vaikka kieltämättä on se nastaa saada teksareita omalta idoliltaan :)

PahaPahaAsia

mullakin on tuukan numero... ei varmaan oikeesti olis kivaa, jos ´koko ajan´ joku soittelis ja hokis vaan et vähän teidän bändi on paras jne... mun kaverin nimi tai siis aika monenkin kaverin on ollu netissä ja mun nimi on menossa nettiin, joten vaihdoin hyvissä ajoin tuntemattomaan... kuulin että jätkät on kuulemma soitellu harrastuksen takia aikas huimaa vauhtia heti kun nimet nettiin laitettiin...  :-/

blind_eye

juu, mä ymmärsin ton jutun heti kun vähän valotit mua...  ::)

PahaPahaAsia

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.