Voiko faneja ryhmitellä?

Aloittaja VaLaS, marraskuu 27, 2002, 08:12:01

« edellinen - seuraava »

ronsku

Niin, kyllä kaikkea varmaan voi ryhmitellä, mutta kysymys kuuluu miksi pitäisi? Kenen elämää se helpottaa.. kyllä ihmiset jaksaa sitten aina kummallisia juttuja väsäillä  :P

Silti_Onnellinen

Yhdyn Ronskuun..
Niin..miks pitäis? Kaikilla kumminkin sama palvonnan kohde.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

apisgirlie

voi faneja ryhmitellä...
mä ainakin oon helvetinmoinen
apulanta-fani.
sit on niit, jotka voi kuunnella,
mutta ei silti niinku "perusta"
siihen... jne... jne...  :)
sit tohon toni juttuun, että
kyllä mäki arvostan tonii
ihmisenä...se ei oo mulle pelkkä
"hyvän näkönen jäbä"....(ihan ku
puhusin omasta jätkäkamust...) :D
vaikka onhan toni hyvän näkönen... :)
eniten mä diggaan siit sen kaljust. ;D
apisgirlie

digital_face

No tota, kyllähän faneja voi ryhmitellä. On niitä jotka on diggaillu apulantaa jo sen reilu kymmenen vuotta, sitten on niitä jotka on kuunnellu jonku 7-4 vuotta(including me) ja sitten on nää uusiofanit, jotka on vasta äskettäin löytäneet tän bändin.

Toki näitäkin ryhmiä voi jaotella sitten aktiivisiin ja vähemmän aktiivisiin ryhmiin ym. ym. Jos väkisin haluaa ryhmitellä, niin jokaiselle fanille löytyisi varmaan oma ryhmä, joten aika turhaa loppujen lopuksi. Vaikka kyllä mua välillä vituttaa jossain keikalla, kun siellä on niitä "tykkään-kun-kaverikin-tykkää" tyyppejä, mutta sehän ei ole mun asiani.

Ja jos vielä tosta Tonista sanoisin jotain, niin ensin tuli toi koko bändi ja sitten kun olin vähän aikaa seuraillu, niin alko sillai arvostamaan Tonia ja sen näkemyksiä asioista. Toisaalta tää, että monet sanoo "Toni on niin ihana" johtunee varmaan siitä, että Toni on se jonka ne tietää, Toni on se joka käy lähes jokaisessa haastattelussa, Toni tekee biisit, Toni on Apulannan "ruumiillistuma" jos nyt noin uskaltaa sanoa. Kyllähän Sipelläkin on paljon ajatuksia ja omat näkemyksensä maailmasta, mutta se on yleensä niistä vähän hiljempaa. Tuukka nyt ei muutenkaan haastatteluissa paljoa pukahda, ja mä arvostan sitäkin, että pystyy pitämään suunsa kiinni, jos on sen linjan valinnut. Toni on mulle sellanen esikuva, jollasta tuskin tulee toista. No joo mä en nyt enää osaa keskittyä tähän aiheeseen, joten taidan lopettaa.  :-X
Kätke raivosi nauruun!

salzaliini

kun tarkemmin ajattelee,onko olemassa asiaa,jota ei voi ryhmitellä?! :) minun neronleimaukset..

tea

mä oon vuoden tykänny apiksest, mutta sitä ennen pidin pelkästään Tonista, ihmisenä ja sen mielipiteistä. nyt sanoisin itteeni kyllä apulanta faniksi. ja mun puolesta jokainen saa osottaa millä tavalla haluaa innostustansa apulantaan ja saa kutsua itteensä ties mikskä suurfaniks, jos itestä siltä tuntuu!  :) mutta joo... kyllähän faneja voi ryhmitellä, mut en  mä nyt tiedä onko se mitenkää tarpeellista.  :-/  
must tuntuu muute et "kaikki" jotka tykkää apulannasta, on aika järkevii! tai ainaki te kaikki tääl vaikutatte tosi fiksuilta ja hienoilta ihmisiltä.  ;D

Niina-Maria

Kyllä kai sitä voi ryhmitellä, mutta se on aika turhaa...jokainen tykätköön omalla tyylillä...tai noh...onko se "oikea" Fani joka tykkää apiksesta siksi koska Toni on niin söpö..öh...oikea fani?  ??? äääh..nyt meni sekavaks...joo-o...se siitä ;)
Mä haluun lentää aurinkoon...

Silti_Onnellinen

Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

salzaliini...

Niina-Maria

Mä haluun lentää aurinkoon...

mustavalkoinen

Niina-Marialla on pointtia... Mä olen itsekin miettinyt, että AL -porukka on yleensä aika fiksua. Ei tietenkään kaikki, mutta mistäpä tietystä "ryhmästä" kaikki voisivatkaan olla..?

Tällä nyt tarkoitan lähinnä aikuisia/aikuismaisia AL -faneja, jotka saavat siltä musiikilta jotain. Eli ihan oikeasti tykkäävät. Ja sit toinen juttu, minkä oon pannut merkille, on että helvetin moni AL -fani on sit sellainen iso diggaaja. Et harvemmille AL on semmoinen "ihan ok" -bändi. Se on joko helvetin hyvää tai ihan paskaa.

Ehkäpä bändin nimi vie aikapaljon kuulijakuntaa pois. Vituttaa oikeesti tukiossa kuunnella, kun joku urpo sanoo:"Ai apupaskaa, se on perseestä". Sit se itse kuuntelee jotain saatanan kalahattumusiikkia.

AL on oikeasti ainakin mun elämääni tuonut niin paljon enemmän kuin mikään muu bändi voisi tuoda. Sen takia semmosten saatanan piupalipaupali -musiikinkuuntelijoiden kommentit menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Apiksella on viestiä, jollain vitun Captain Hollywoodilla ei niinkään. Ja on omalla tavallaan loukkaavaa kuulla niitä kommentteja. Kaikilla on tietty oikeus mielipiteeseen, mut en mäkään vittuile niille siitä teknohelvetistä/junttihevistä, mitä ne kuuntelee.

Voi myös sanoa, että apiksen Tonin tietty selkärangattomuus jurppii mua. Se sanoi Plastikin jälkeen kutakuinkin näin: "Plastik oli sellainen konemusiikkilevy, H10:ssä me palataan juurille". Sitten H10:n jälkeen tuli Hiekka, ja H10 -albumia sanottiin "välivedoksi". Tommoinen on tekopyhää ja tuo mieleen sellaisen törkeän kaupallisuuden tyyliin: "Sinä, joka et entisestä levystä tykännyt, ei hätää. Ei se mustakaan ollut hyvä. Osta uusi levy, se rokkaa". Ei hyvä.

Ja sit ennen Hiekka -levyn julkaisua Toni kehui joka helvetin telkkarihaastiksessa: "Kohta tulee uusi Hiekka-levy. Menkää kaikki ostamaan". Toisaalta ihan ok tiedottaa, että uusi platta on tulossa, mutta eiköhän kauppa kuitenkin käy kuten muutenkin. Ei ehkä ole ihan yhtä paljon ekan päivän ryntääjiä, mutta sitä levyä ei paljoa enempää myydä, vaikka Wirtanen sitä koko maailmalle mainostaisi. Ei tommonen mainostaminen ja kaupallisuus ole PUNK -teollisuudessa oikein ok mun mielestä. Toinen kysymys onkin, onko AL punkkia ollenkaan. Ja mun mielestä se ei ole yleiseltä linjaltaan. On vaikea sanoa, mihin musiikkilajiin AL kuuluu, biisit kun ovat niin erilaisia. Mut joka tapauksessa AL:n edustamalle musiikille tommoinen mainostus ei oikein sovi.

Ihmisenä T.W on kuitenkin huipputyyppi ja hänen persoonansa on erittäin kiehtova. Mut kukaan ei ole täydellinen, ei Tonikaan. Toi kaupallisuus on yks juttu, mikä Tonin puheissa ilmetessään jurppii.

So folks, that's all for tonight.

-luay-

Tuonpa tässä oman mielipiteeni omasta faniudestani esille... Mulle apulannan musiikki on elämä. Niissä biiseissä on joku, joka vie eteenpäin.
Joskus ku on tosi paska fiilis ja pistää levyn soimaan, ni eipä siinä kauaa kestä ku taas hymyilen.

Tosta uudesta levystä en osaa mitään sanoa, kun saan häpeäkseni haettua sen vasta huomenna...

Mutta nyt kouluun...  :-[
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

salzaliini...

Kristalliprinsessa

Mun kans. Kuulostaahan se vähän tyhmältä kun sanoo että Apulanta on mun elämä, tai ainaki suuri osa siitä, varsinkin kun mä en ole enään mitenkään älyttömän nuori. Monesti ihmiset vaan käskee kasvamaan aikuiseksi kun sanoo, et kuuntelee Apulantaa. Se kun on kuulemma lasten ja teinien musiikkia. Mun mielestä asia ei todellakkaan ole totta!

Tämä ei todellakkaan ole lasten musiikkia. En mä välttämättä soittais omille pienille lapsille tällästä musiikkia. Ja yleensä ne ihmiset jotka on kuullu just jotku radio soitto biisit, on ensimmäisinä tuomitsemassa. Kannattais ensin kuunnella vähän enemmän biisejä ja tulla vasta sitten puhumaan tai olla sitten kokonaan hiljaa. Tai siis kyllä mä tykkään keskustella musiikista myös sellasten kans jotka ei kuuntele Apulantaa, mut jos kommentit on et, Apis on huonoa musiikkia, mut se mitä mä kuuntelen on ihan loistavaa, niin sit vois mennä hankkimaan lisää kokemusta jostain. Mua vituttaa tollanen meininki!! Ja siihen törmää aika helvetin usein. Tiedän pari ihmistä lähipiiristäni (tai siis ihmisistä joiden kanssa olen tekemisissä usein, ihan vapaaehtoisesti) jotka tykkää Apulannasta ja muut ei sitten tykkää yhtään. Paitsi nyt mä oon saanu pari ihmistä käännytettyä sellaseen ihan jees mielipiteeseen, kun oon soittanu niille autossa kaikkia tosi hyviä biisejä. Tosin ei mun mielestä ihmisiä tartte käännyttää, jokainen kuuntelee mitä kuuntelee, mut voihan sitä löytää aina uusia juttuja. Mä "löysin" Apulannan yhden mun kaverin kautta ja olen hänelle kiitollinen. Se oli hyvä löytö.
Mä tiedän suakin väsyttää mut kirja täytyy silti loppuun värittää

mustavalkoinen

Kommentteja tähän:

Tonin tietty selkärangattomuus jurppii mua. Se sanoi Plastikin jälkeen kutakuinkin näin: "Plastik oli sellainen konemusiikkilevy, H10:ssä me palataan juurille". Sitten H10:n jälkeen tuli Hiekka, ja H10 -albumia sanottiin "välivedoksi". Tommoinen on tekopyhää ja tuo mieleen sellaisen törkeän kaupallisuuden tyyliin: "Sinä, joka et entisestä levystä tykännyt, ei hätää. Ei se mustakaan ollut hyvä. Osta uusi levy, se rokkaa". Ei hyvä.  

Ja sit ennen Hiekka -levyn julkaisua Toni kehui joka helvetin telkkarihaastiksessa: "Kohta tulee uusi Hiekka-levy. Menkää kaikki ostamaan". Toisaalta ihan ok tiedottaa, että uusi platta on tulossa, mutta eiköhän kauppa kuitenkin käy kuten muutenkin. Ei ehkä ole ihan yhtä paljon ekan päivän ryntääjiä, mutta sitä levyä ei paljoa enempää myydä, vaikka Wirtanen sitä koko maailmalle mainostaisi. Ei tommonen mainostaminen ja kaupallisuus ole PUNK -teollisuudessa oikein ok mun mielestä. Toinen kysymys onkin, onko AL punkkia ollenkaan. Ja mun mielestä se ei ole yleiseltä linjaltaan. On vaikea sanoa, mihin musiikkilajiin AL kuuluu, biisit kun ovat niin erilaisia. Mut joka tapauksessa AL:n edustamalle musiikille tommoinen mainostus ei oikein sovi.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.