Voiko faneja ryhmitellä?

Aloittaja VaLaS, marraskuu 27, 2002, 08:12:01

« edellinen - seuraava »

vik

no höh. älkää nyt väittäkö että käytän hassuja termejä.  :)
fanittaa on tarpeeksi pöljä sana ja harvoin jaksan sanoa 'Apulanta'.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

KatjaR

Ei pyygee.
Täällähän on meno äitynyt vallan mielenkiintoiseksi.  ::) Pilluilla ja muilla saa olla mielipiteensä mutta niin saa muillakin.

Fanitan Lantaa kuulostaa paljon kypsemmältä ku vaikka DigZaiLEn ApiZZZZZZZta 4-eva!!!11! Mutta mulla haluttaa muuten Fantaa.

Ja pitäis kouluunki.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

joo.vähäX ApiXen pojat on ZödeXei... ;)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

muovi6

Olen samaa mieltä Mustavalkoisen kanssa. Aivan älytöntä mollata edellistä levyä ja sanoa, että nyt tulee jotain paljon parempaa. Todennäköisesti sama tapahtuu taas uuden (mahdollisen) levyn ilmestyessä. En voikaan sietää Tonia. Onhan hänellä paljon fiksuja ajatuksia, ja älliä päässä. En koskaan katso tai lue Tonin haastatteluja. Musiikissa ei todellakaan ollut mitään vikaa.

Itse aloin todella pitää Lannasta Heinola10:n ilmestyttyä. Siinä levyssä oli sitä jotain. Ne biisit olivat niin mahtavia, tunnelmallisia, tuskallisia.

Monet sanovat, että Apulanta on auttanut heitä elämässä ja ylös murheen suosta tms. Minusta tuntuu, että se musiikki on jollain tavalla pilannut elämäni. En syytä heitä mistään, itsehän olen vapaaehtoisesti kuunnellut. Kun aloin kuuntelemaan Apulantaa ja nimenomaan tuota H 10-levyä, tuntui, ettei sen jälkeen mikään enää sujunut. Mikään ei ollut ennallaan. Elämässäni ei silloin tapahtunut mitään muuta merkityksellistä, joten syyn on pakko olla tuo musiikki. Jotenkin elin liikaa niiden biisien maailmassa, en osaa selittää. Mukauduin liikaa niihin. Ne biisit olivat jotenkin vaarallisia. Liian hyviä. Pelottavia. Kaikki alkoi mennä huonosti. Koulu ei sujunut, en luottanut enää ihmisiin...mielenterveysjuttuja...ei niistä sen enempää. Ehkä vika kuitenkin oli sitten minussa. Nykyisin en kuuntele Lantaa enää lähes lainkaan.

Tuo saattoi kuulostaa naurettavalta valitukselta, mutta niin minulle tapahtui. Ei tarvitse  välttämättä kommentoida. Kiitos, jos jaksoit lukea. Peace!

Noista faneista vielä, mielestäni jokainen joka itse tuntee olevansa fani, niin luultavasti hän sitä on.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Oho,vaikee uskoo että noin vois käydä musiikin vaikutuksesta! :( ja vielä Apulannan. Mutta enhän mä voi tietää... Mutta mulle ainakin Apulanta on tuonut tosi paljon valoa elämään ja auttanut ihan käsittämättömän monessa tilanteessa!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Kyllä mä uskon, että ihan yhtä hyvin tietty musiikki voi vaikuttaa hyvin tai huonosti.

Sitä mun on vähän vaikea uskoa, että mikään musiikki yksistään pilaisi tai pelastaisi elämän, kyllä sellaset jutut on monien asioiden summia, mutta toki muakin on musiikki auttanut paljon. Ja toivon tietysti, että kaikilla olisi jotain musiikkia, mitä voisi kuunnella kun tuntuu pahalta. Helpottaahan sekin jo omalla tavallaan.
[ -You should see my scars- ]

vik

mä olin muutama kuukausi sitten vahvasti huolissani omasta mielenterveydestäni, kun oli kaikennäköistä.. siinä sitten tulin kanssa miettineeksi, että onkos tuo AL sittenkään se 'valo tunnelin päässä', kuten aina olin ajatellut, vai vetääkö se mua kanssa alaspäin. vielä en ole vastausta saanut.

Apulannan musiikki harvoin rauhoittaa mua tai tekee oloa kovinkaan hyväksi.. ainakaan sillä hetkellä, suuremman kaavan vaikutuksista en osaa sanoa.
vieroitusoireet ainakin iskee kovin helposti ja keikat ovat vielä pahempaa huumetta.

tästä päästäänkin siihen, että minä olen niitä ihmisiä, joiden mielestä ihmisten pitäisi osata olla ilman päihteitä. (en ole absolutisti tai streittari, mutta käytän hyvin vähän mitään alkoholia tai tupakkaa). pari kuukautta sitten päätinkin olla kuuntelematta Apulantaa. päätin tosiaan lopettaa niin pitkäksi aikaa, että osaisin suhtautua siihen normaalisti, vain hyvänä musiikkina.
eihän siitä mitään tietenkään tullut, koska meni taas aika huonosti ja ystävän viisaiden ohjeiden mukaan aloin taas kuunnella. ei kannata kaikkea hyvää tiputtaa pois.

en tiedä.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

z.a.r.a

jaa...tosiaan nykyään on helppo ryhmitellä kaikkea.
mutta en itse sanois ikinä olevani fani 4-ever...koska eihän sellasta vaan voi tietää...omastamielestäni siis...
oon kuunnelu apulantaa tosi kauan, en kuitenkaa ihan alkumetreiltä, mutta mitäs silläkään on toisaalta väliä...?
mun mielestä se miten paljon omistaa ko. bändin levyjä, käy keikoilla jne. ei ole väliä koska kaikilla ei ole mahdollisuuksia hankkia cd:itä yms...
itsellänikään ei taida olla kuin 4 cd:tä ja pärjään hyvin...
apulantaa tulee kuunneltua lähes päivittäin mutta ei se oo mikään addiktion kohde...
jep jep...tulipa taas kirjailtua...
bye!
kipu on välillä ainoa asia joka muistuttaa meitä tunteistamme...

KatjaRock

Joo.

Nohnoh. En minä nyt osaa muuta sanoa ku sen, että musiikki herättää fiiliksiä. Yleisestä olosta riippuu, onko fiilikset kivoja vai ei. Ja välillä on sitäpaitsi kivaa olla tosi vihanen.

Ekana tuli mieleen vaikka Reunalla. B-osa siitä. Riippuu fiiliksestä, että haluaako kiikkua katolle ja hypätä alas vai jäädä hyppiin sinne voittajana.

En mie ossaa oikeasti sitä selittää. Kaikki vaan... noh, riippuu.
Time goes on, I wont.

Kaisa

Fania ei voi, mutta faneutta kylläkin... ;D

Niina (Niina-Maria)

Silti_Onnellinen

Mulla on silleen, että jos pitäis vaikka johonkin kokeeseen lukea, eikä millään jaksais niin laitan Apulannan soimaan ja sit hetken päästä jatkan lukemista. Apulanta auttaa jaksamaan. Tai jos on jotenkin outo olo, niin laitan Apulantaa soimaan, niin ei tarvii ajatella mitään "järkevää". En tiiä tajusitteko mikä mun bointti oli, mut ei sillä niin väliä.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

-taru

mitä järkee on sanoa apis-fan4ever.. mä oon monta kertaa vannonu monen bändin nimeen.. mut tää apis faneus on jyllänny jo kolme vuotta .mut anyway.. apis rulz :)

piupau_muovia

ollaan me sitten kummaa sakkia me ihmiset....minäkin alan jo lainailla asiota suoraan biseistä ja haastatteluista.sanat kuulostaa järkeville...ja ne jutut "edelline levy oli paskaa uusi hyvä" luulisin että ne heitetään puoliks vitsillä....ja jos rupee likaa vahtimaan sanojaan huomaa ettei voi edes enää puhua...se on tylsää.....kirjottaako kukaan teistä ite biisejä?

salzaliini:)

en biisejä mutta kaikkea vastaavaa kuitenki. ;) oon mä joskus suunnitellu et vois biisejäki kirjottaa..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.