Voiko faneja ryhmitellä?

Aloittaja VaLaS, marraskuu 27, 2002, 08:12:01

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mä oon kitaralla "sävellelly" omia biisejä mutta ikinä en oo mitään sanotuksia keksiny.Se on ihan sairaan vaikeeta.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

piupau_muovia

Purppuraviittainen WeLhoTAr

No et todellakaan oo.Se on oikeesti varmaan ikuinen ongelma.Mä en oo nimittäin todellakaan mitenkään luova ihminen. :P
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

piupau_muovia

kyllä mulla aina jotain tulee mutta laadusta ei voi puhua...en oo kirjottanut tähän päivään mennessä yhtään hyvää...

~Niina-Maria~

No mutta sitten vaan harjotteleen..eihän kukaan ole seppä syntyessää!  ;)

Riitu

hmm..vaikeeta..no jaa.. mä en lähde ryhmitelemään ketään. Mutta voin sanoa itsestäni, että olen kunnon fani vaikka en käy keikoilla, koska mua ahistaa olla hirveässä lössissä. toivottavasti tuokin ahdistus lähtis joskus..  :-/ mut joo..oon kuunnellu apulantaa jo vuodesta -96. mutta olen nyt vasta ikään huomannut sen kuinka tärkeä ja kuinka suuri osa apiksella on mun elämässä. se on kaikkeni..(en sano, että kuuntelisin vain apista.) :o  
turvallista matkaa helvettiin..

-taru

Joo mä oon diggaillu apista vasta vuodesta 2000 asti..
Se muutti, mussa jotain.. En ollu enää semmoinen tenttu akka..
Tuli elämään jotain muutakin sisältöä..
En kyllä edelleenkään tiedä miks??

Aapsu

Minäkin sävellän omia biisejä. On ne kyllä aika huonoja, mutta kun on oma pieni levy-yhtiö Handmade Records niin onhan niitä tullut julkaistuakin.

Kaikki muut, jotka säveltää omia biisejä: Käykää tarjoomassa niitä mun julkaistavaksi osoitteessa www.handmaderecords.tk. Karsintaraja on ALHAALLA ja tämä ei todellakaan ole mikään sikalevy-yhtiö, joka vie teiltä rahat ja oikeudet biiseihinne.
-----nimimerkki Arska-on-mun-idoli
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

emmy

mä oon itse ollut apulanta fani jo(?) vuodesta 1998. sillon alussa tykkäsin enemmän musiikista enkä tienny mitään tonista, tuukasta ja sipestä (paitsi että ne soittaa helvetin hyvää musiikkia  ;D) sitten aloin vähän lukea kaikkii haastatteluja ja kattelin telkusta kaikki ohjelmat missä joku apulanta ihminen vieraili  ;) Ja nyt mä tunnen olevani uskollinen apulanta fani. Ja tonia mä arvostan todella paljon ihmisenä! se on todella fiksu ihminen!!!

en mä kyllä välttämättä lähtis faneja ryhmittelemään, mutta kyllä sen aina huomaa kuka on oikee fani ja kuka kuuntelee vaan huvin vuoksi ja sillon kun sattuu radiosta tulemaan.
kaikki hyvät asiat ovat muovia

kilpikonna

mä oon ollu yli viis vuotta apulanta diggari ja siitä voin sanoo olleeni fani noin kolme vuotta. vaikka mä kuuntelin apulantaa ja ostin uusimmat levyt ja singlet sillonki, en mä tienny bändin pojista ja historiasta mitään. hyvä et tiesin et laulajan nimi on toni.  ;D
mut nykyisin oon ihan täysverinen apulanta fani ja joka päivä must tulee enemmän apulanta-fani.  :-*
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

kilpikonna

mul on oma bändi, jonka basisti-laulaja oon . oon saanu apulannasta ihan seitanasti kiksejä ja just eilen viimeks sävelsin ja sanotin yhen biisin. en mä tiiä onkse hyvä kenenkään mielestä, mut ei sil oo välii, kai.  ::)

mut kyl se inspiraatio iskee useimmiten apulantaa kuunnellesta. eilenki tuli pirun morsiamesta niin kovat kikset et ihan sattu. ;D ;D ;D
mä kyllä tiedän, mitä maalinalta paljastuu, toisinaan kun peili pinta narmuuntuu...

piupau_muovia

jep...ai nou vat juu meen...kylmät väreet selkääpitkin...minäkin otan oiretta yli hyvistä biiseistä...kierin lattialla...heh....multa tämä sävellys puoli menee huonommin...pitäs opetella soittamaan kunnolla...

kilpikonna

nii no mä soitan nykyään kuus tuntii päivässä, et kyllä se siitä kehittyy... tulee vaan sormet kïpeiks... :P ;D

piupau_muovia

etkö sä oo rakoilla..ai sori jep sä soitat plektralla..joku perhana hävittä meidän koululta kaikki plektrat.......paska juttu....pidetään railakas vappu niin tulee aihetta biiseihin...tai sitten ei....tuskien vappu...

Osiris

Joo toi oli ihan uutta kuultavaa et apulanta fani pukeutuu mustiin ja niillä on lävistyksiä......No minulla on lävistyksiä ja pukeudun mustiin (jo ennen ku aloin kuuntelemaan apulantaa). No ei biisejä nyt niin vaikea oo säveltää+sanoittaa eikä niitä sanoja ainaakaan silloin tule jos ihan toden teolla alkaa yrittämään. Olen myös sen huomannut et miettii sille biisille aiheen ja kirjoittaa sit siitä aiheesta niitä sanoja.
Itse soitan kitaraa ja olen sen myötä alkanut kuuntelemaan apulantaa. kauanko olet soittanut Kilpikonna?
koska mulla ainakin tuli sormenpäät kipeeksi alku aikoina kun aloittelin soittamaan.

mun mieli pide on et ei semmonen kunnon apulanta fani ole joka vaan kuuntelee apulantaa tonin takia.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.