Voiko faneja ryhmitellä?

Aloittaja VaLaS, marraskuu 27, 2002, 08:12:01

« edellinen - seuraava »

punainen

Aijai tuli ihan tippa linssiin kuin luin tän topicin läpi...Paljon tyyppejä tässäkin thredissa kantaa ottamassa joita ei oo pitkiin aikoihin näkyny. Ja itsekin on tullut jotain joskus raaputettua tähänkin... :)

Niin no asiaan.Voisin laittaa tähän pienen tilannetarkastuksen itseni kohdalta... Apulanta on ainoa bändi jota voin sanoa fanittavani (en tykkää tästä sanasta mutta kun ei muutakaan keksi). Muita hyviä bändejä diggailen. Ja mikä erottaa mun kohdalla diggailun ja fanituksen on et diggailtavien bändien levyjä ostan ja keikalla ehkä käyn. Apulannan kohdalla kuuntelen lähes päivittäin, olen tuhlannut satoja euroja keräilläkseni niiden tuotantoa, lehtileikekasakin löytyy, ihailen Lannan jäbiä noin muutenkin kuin musiikillisten ansioiden takia....

Olen huomannu et tämän vuoden aikana mun "fanius" on muuttunut.Ennen kiljuin hulluna keikoilla, sain joskus suurinpiirtein hysteria kohtauksen jos satuin jonkun Lannan tyypin näkemään, kaikkia lehtijutut ja teeveehaatsikset ja keikkataltioinnit oli ihan pakko saada talteen...Ne oli oikeesti kivojan aikoja ja sellanen kunnon fanimeininki oli tosi nastaa.

Nykyään on lähinnä sellainen tosi arvostava asenne bändiä kohtaan ja sellanen suuri idoli-fani-asetelma on kadonnut, ja tilalla on lähinnä sellanen hyvä kaverimeinki. ja kiitos tästä kuuluu aika Apulannalle ja erityisesti Wirtaselle.Kuten ootte varmaan huomannu sieltä suunnalta on tullut aika kovaa rispektii ja kiinnostusta meitä faneja kohtaan, niin eihän sitä voi muuta kuin antaa takas päin samanlaista  :)

Olen onnellinen että Kiila-levy oli tosiaan postiviinen ylläri. jos se olisi ollut pettymys niin luulen ettei enää jaksais niin kovasti maittaa touhu, varsinkaan kun noi miehistönvaihdokset sun muut tuli tässä pohjille...

En oo enää sellanen  fanifani kuin joskus aiemmin, mutta kovempi lantapää kuin koskaan  ;)

Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

mulla kans fanius on jo alkanut pikkuhiljaa kaiken faniuden lisäksi muuttua arvostukseksi! hyvä pojat!  :D apulanta on suomen paras rock bändi!
allekirjoittanut

Jeli

Kyllä voi ryhmitellä, sillä olen huomannut että ns. pissikset ottavat aina jonkun bändin trendikseen. JA mielestäni yhtyeen imago laskee. Apulannalle ei ole onneksi sitä käynyt ja siitä olen onnellinen. Koska pissikset jotka ovat kuulleet ehkä kaksi kappaletta 'diggailevat kybällä' yhtyettä ja sitten jättävät rauhaan ja 'oikeat' fanit saavat taas rauhan. :)
Pissikset eivät edes tiedä yhtyeestä yhtään mitään.. -.-''
No jaa.. :)
Mä ainkin oon jo 9 vuotta rakastanut Apulantaa. <3
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

aadz

Ihmiset on erilaisia ja osoittaa diggailuinsa/faniutensa/woteva monella eri tavalla. Mikäpä mäkään olen sanomaan mikä se oikea tapa on, joskus kai ittekki ollu esiteini-iässä sellasella "kuunnellaan mitä kaverit kuuntelee ettei ne ala ainakaan pitää outona" ja sitten jossain vaiheessa uskaltanu/halunnu/ihasama ettiä sitä omaa juttua niin välittämättä siitä mitä muut ajattelee.

Oikeessa elämässä tiedän lisäkseni tasan yhden Lanta-fanin, ja se on tietyllä mittarilla vielä kovempi fani kun mä. Käy paljon enemmän keikoilla (mä en juurikaan ees käy), omistaa nimmarillisia levyjä tms. Aika hc siis. Mulla tää touhu tulee esille että saatan soittaa 12 tuntia putkeen näitä levyjä, jos on aikaa ja oikea fiilis.

Conclusion: meitä on moneks. Antakaa jokaisen löytää Apulanta omalla tavallaan. :peace:

Sari

Voi ryhmitellä.
Tällä hetkellä kaikki näyttää olevan Apulanta faneja täällä missä asun. Ainakin kun katoin lukion ikkunasta yläasteen pihaan, niin joka toisella tytöllä oli joku itsetehty Apulanta paita yllään. Tai no, varmaan nyt kesäloman aikana ne onkin muuttuneet Maija Vilkkumaan tai Tapani Kansan faneiksi..

[tuuli]

LainaaKyllä voi ryhmitellä, sillä olen huomannut että ns. pissikset ottavat aina jonkun bändin trendikseen. JA mielestäni yhtyeen imago laskee. Apulannalle ei ole onneksi sitä käynyt ja siitä olen onnellinen. Koska pissikset jotka ovat kuulleet ehkä kaksi kappaletta 'diggailevat kybällä' yhtyettä ja sitten jättävät rauhaan ja 'oikeat' fanit saavat taas rauhan. :)
Pissikset eivät edes tiedä yhtyeestä yhtään mitään.. -.-''
No jaa.. :)
Mä ainkin oon jo 9 vuotta rakastanut Apulantaa. <3

toi on totta! ehkä vois käyttää esimerkkiä hiekka levystä, joka ei pahemmin sykähdyttänyt kovinkaan montaa fania ( fanit = ne jotka kuuntelivat musiikkia ennen hiekkaa ), mutta silti hiekka myi yhden kulta levyn ja yhden platinalevyn verran. jos oikein muistan, niin esim akkm, plastik, ehjä ja kolme myivät vain yhden kultalevyn. hahaa, eli siis hiekka myi enemmän!
toinen näiden ns pissisten mieliin noussut bändi, on guns´n´roses.  :D ( en tiedä kirjoitinko oikein, jähähää! ) ja on varppina monia monia monia, jotka eivät tienneet tästä vanhasta ja legendaarisesta bändistä, ennen tuota uutta kokolemaa, mutta jotka omistavat kuitenkin sen.
nojoo, mutta sehän on kuitenkin bändin kannalta aina postiivista jos levyjä ostetaan. osti niitä sitten kuka tahansa... ::)
allekirjoittanut

punainen

Tällainen pikkuhuomautus tohon tuulin juttuun että platina- ja kultalevyjen rajat muuttu tossa joskus 2000-luvulla, (en muista tarkkaan millon), mutta platinaraja laski niin paljon et kuka tahansa voi nykyään myydä platinaa :P Eli en usko että Hiekka kuuluu Lannan myydyimpii levyihin.

Mut jeah innolla ja kauhulla ootan tätä kesää kun kaikki liisat on niin kovia Lanta-faneja eli festareilla voi tulla ruuhkaa lavan eteen.Mut toivottavasti tulis jotain ylläreitä settiin, tyyliin Kalamies,joka sitten erottaa jyvät akanoista ;) (en tarkoita että kukaan olisi toistaan parempi fani,mutta tiedätte kai mitä tarkotan)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

[tuuli]

LainaaTällainen pikkuhuomautus tohon tuulin juttuun että platina- ja kultalevyjen rajat muuttu tossa joskus 2000-luvulla, (en muista tarkkaan millon), mutta platinaraja laski niin paljon et kuka tahansa voi nykyään myydä platinaa :P Eli en usko että Hiekka kuuluu Lannan myydyimpii levyihin.

Mut jeah innolla ja kauhulla ootan tätä kesää kun kaikki liisat on niin kovia Lanta-faneja eli festareilla voi tulla ruuhkaa lavan eteen.Mut toivottavasti tulis jotain ylläreitä settiin, tyyliin Kalamies,joka sitten erottaa jyvät akanoista ;) (en tarkoita että kukaan olisi toistaan parempi fani,mutta tiedätte kai mitä tarkotan)

jea... :P ( tämä siis tuohon ensimmäiseen kappaleeseen  ) :)

näinhän toni on vähän tuolla levy-yhtiön foorumissa lupaillut. eihän ne itsekään aina vaan niitä hittejä jaksa soittaa. voi että mä haluaisin kuulla päivästä toiseen.  :-*
allekirjoittanut

blind_eye

Lainaa
voi että mä haluaisin kuulla päivästä toiseen.  :-*
Oi että. Niin minäkin :) On se vaan niin ihana. :)
Ja luultavasti Kalamiehen toverista kuullaan vielä. ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Kalamiehen toveri olis kyllä hienoo kuulla livenä, kun ei ole koskaan kuullu..ainakaan vielä.

[tuuli]

Lainaa
Oi että. Niin minäkin :) On se vaan niin ihana. :)
Ja luultavasti Kalamiehen toverista kuullaan vielä. ;)

ja ennen kaikkea se ois tosi hieno kuulla livenä! ei se kuitenkaan ole niin korni kuin ne muut biisit attackilla, musta apis voisi ihan hyvin esittää sen. aaaah, voi että!  :D
allekirjoittanut

Noidanmetsästäjä

Lainaa

ja ennen kaikkea se ois tosi hieno kuulla livenä! ei se kuitenkaan ole niin korni kuin ne muut biisit attackilla, musta apis voisi ihan hyvin esittää sen. aaaah, voi että!  :D
Mitä kummaa? Kalamiehen toverihan on Kolmella! :o Ja etkös ole jo kuullut sen livenä, kun Kiila-kiertueella sitä niin ahkerasti soiteltiin?
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Painkiller

Lainaa
Mitä kummaa? Kalamiehen toverihan on Kolmella! :o Ja etkös ole jo kuullut sen livenä, kun Kiila-kiertueella sitä niin ahkerasti soiteltiin?

Kyse oli Päivästä Toiseen-biisistä :)

Noidanmetsästäjä

Lainaa

Kyse oli Päivästä Toiseen-biisistä :)
Joo, niinpä näyttää... Kannattais näköjään lukea tosi tarkkaan noi polut ::)
Pahoitteluni. :)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

[tuuli]

hähähää..

ei mut päivästä toiseen.. aah...  :-*
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.