Maalin alta -kirja

Aloittaja emmi, helmikuu 11, 2004, 05:45:04

« edellinen - seuraava »

Vilkku

Huuto.netissä on muuten sitä aina välillä myynnissä, kannattaa vilkuilla. Nytkin ainakin yksi jonka hinta näytti tällä hetkellä olevan 2,80 € eli halvallakin voi päästä.
[ -You should see my scars- ]

jouhu

Niinpä näky olevan.... Mutta en mä saa sitä kuitenkaan huudettua..., joten en taida jaksaa tälläkertaa...

emmi

tossa kirjassa niitten kuvien pitäs olla 54-57 välissä.. mun muistaakseni..
älä tunnusta jos sattuu

*tuuli

maalin alta... hmm... mä tiiän muuten sen...! jeeee...

mutta asiaan. ;D mustaki ne kuvat on siellä suht keskellä. ja mä kuulun kans niihin joilla tätä kyseistä teosta ei ole.  :'(

emmi

kaikki ne joilla ei tota kirjaa oo, ni kyllä me ne vielä saadaan!! :)
älä tunnusta jos sattuu

jouhu

rautalintu

Joutuu kyllä aikamoisen hinnan pulittamaan, kun se on jo aika harvinainen. Nytkin tuo huuto.netissä oleva on yli 15 euroon noussut.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Huijui!  :o Vähän aikaa sittenhän se oli jotain pari euroo.

Maikki.

niin.. minäkin kävin huutaa yhestä sellasesta kirjasta jtn, mutta minä kun oon niin köyhä ettei oo rahaa maksaa noin paljon :(.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

jouhu

Mä en edes viittiny laittaa siihen mitään, kun tiesin etten kuitenkaan saa sitä..

*tuuli

niin, vaikka yritänki olla mahdollisimman tunnollinen apulanta fani, niin täytyy myöntää etten siitä pienestä ruipelosta  ;D maksais 15 euroo...

hävettää.... :P

Maikki.

niin, no en minäkään ja kun oon sen kumminkin jo lukenu.. Vaikka olishan se ihan kiva jos ois omakin kirja. :)

Vilkku

No mut hei, vaikka tietää ettei kuitenkaan voita ni täytyy huutaa ihan vaan jotta joku muu joutuu maksamaan vähän enemmän ;)
[ -You should see my scars- ]

Maikki.

jouhu

Niin.  ;D Heh! Tuo on kyllä aikas jänä juttu.  :D
Aijai...

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.