Maalin alta -kirja

Aloittaja emmi, helmikuu 11, 2004, 05:45:04

« edellinen - seuraava »

puska

Noh, mitä, eikö ne oikein tykkäis ajatuksesta?
No, porukat nyt on meilläkin vähän mitä on.  :P
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

emmi

mä oon kerran huutanu tuolta netistä ja voittanukkin sen sitten. sanoin vaan mutsille just ennenkö se oli sulkeutumassa se huuto että voitin tossa itelleni yhen laukun huuto.net:istä että ton verrna pitäs laittaa tilille rahaa. eikä se sanoun mitn :)
ja ollaanhan me muutakin netistä tilattu, esim mun apulanta paita ;)
älä tunnusta jos sattuu

puska

Kyllä mä toisaalta ymmärrän nuo ennakkoluulot netti-kauppoja kohtaan. Mutta kyllä kun esim nuo huuto.netin säännötkin lukasee, ja luetuttaa vaikka vanhemmilla, niin voi olla varma, että kyseessä on luotettava juttu.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Silti_Onnellinen

oon aika epäluulonen nykyään noitten postihommien kanssa, ku kerranki ku tilasin levy-yhtiöltä,niin ens kesti jotain kuukauden ennen ku tapahtu mitään ja sit tuli ihan vääriä tavaroita ja xs:n tilal oli tyyliin suurin paitakoko mitä löyty. mut ne kyl selvis ja sain haluamani tavarat. mut se toivottavast oli ainutkertanen ikävä kokemus. oon mä senkin jälkeen tilaillu netistä ja saanu ihan oikeita tavaroita pienessä ajassa.
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

jouhu

Ei meidänkään porukat oikein ehkä pidä siitä, että netistä ostaa jotain. Mutta voishan niille kertoo, että se on luotettavaa ja...semmosta. ::)

puska

Oon tilannut Levy-yhtiöltä useammankin kerran ja aina tavarat ovat tulleet parin päivän kuluessa ja ihan oikeita vieläpä.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

rautalintu

Eihän huuto.net ole varsinaisesti nettikauppa, koska myyjät ovat ihan yksityisiä henkilöitä. Enkä siitä luotettavuudesta tiedä, jos myyjä ei lähetäkään maksamaasi tuotetta, ei juttua kannata viedä oikeuteen mitättömän rahasumman takia. Pieniä summia ei koskaan saa takaisin. Isommista rahasummista puhuttaessa, jos huijari saadaan kiinni, ei ostaja välttämättä saa rahojaan takaisin, vaikka "myyjä" oikeuteen joutuisikin.
Itse olen siellä parin vuoden ajan jo pyörinyt ja ostellut kaikkea, musiikkia lähinnä ja yksi huijari on kohdalle vain sattunut. 5 euroa meni.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

blind_eye

LainaaOon tilannut Levy-yhtiöltä useammankin kerran ja aina tavarat ovat tulleet parin päivän kuluessa ja ihan oikeita vieläpä.

Me too  :D
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hande^

mä oon tilannu huuto.net:stä ton maalin alta- kirjan ja kyl se muaki vähän pelotti laittaa ne rahat sen tilille ku se tyyppi sano et kirja lähtee tulee ku rahat on saanut. Maksoin sit ne rahat ja sain kirjan...  ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

[tuuli]

mun vanhukset on semmosia että ne ei ymmärrä mitään nettikauppaa. oli se kuinka rehellistä tahansa. ne on vähän vanhanaikasia. varsinki äiti.................... pönttöjä
allekirjoittanut

jouhu

Mulla on vähän sama kuin Tuulilla. En ole kyllä sanonu, että halusisin ja voisin ostaa netistä jotain, mutta voin oikein hyvin hyvinkuvitella kuinka mun fossiilit rupeis riehumaan.

[tuuli]

ne ei luota mihinkään mitä ne ei itse näe.
allekirjoittanut

jouhu

Niinpä.
Mitenköhän ne sais vakuuttumaan?

puska

Voi voi. Vanhemmat. Aina luulevat olevansa oikeassa...
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Niinhän se pikkasen on. :-/  
Asiaan on tehtävä parannus!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.