Maalin alta -kirja

Aloittaja emmi, helmikuu 11, 2004, 05:45:04

« edellinen - seuraava »

puska

Teeppä se:). Paitsi että ei se video minun mielestä niin erikoinen ole. Ei siinä loppujen lopuksi ole mitään. Paitsi tietysti kerrotaan sen videon tekemisestä. Mutta joo.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

. :-*Must video on jotenki tosi hellyyttävä siin on oudon liikuttava tunnelma.Tuge,Tontsa ja Sipe on tosi lutusii siinä

jouhu

Olihan se silleen aika paljonkin erilainen mitä kuvittelin... ::) Mutta tosi hyvä kuitenkin. Luulin, että siinä roiskutellaan jotain verta ypäriinsä oikein kunnolla, mutta se olikin vaan sellanen lepposa videon teko kertomis systeemi.
Oikein mukava..! :)

[tuuli]

mut eiks se jotain kielletty... tai jotain... että videokanavat ei suostunu näyttään sitä kun se muka altistais väkivaltaisuuksille
allekirjoittanut

Vilkku

Tuuli, nyt lopetat kyselyn, katsot videon ja toteat itse miten asia on ;)
[ -You should see my scars- ]

puska

Eihän sitä oikein missään haluttu näyttää. Miten se Toni nyt sanoikaan. Tyyliin "me teimme biisille kalliin ja sairaan hienon videon mutta ne perkeleet eivät suostuneet sitä näyttämään, kun sillä on huono vaikutus nuorisoon."
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Ootkos nähny sen videon?
Ei siinä oikeestaan sen kummempaa ole.

blind_eye

Minä olisin tuon videon vaikka tänään lainannut, mutta Tampereella ei sitä ole missään kirjastossa. Meni hermot taas siihenkin....Lähin on sitten jossain Vesilahdella, missä se sitten ikinä lieneekään...  >:(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

puska

LainaaOotkos nähny sen videon?
Ei siinä oikeestaan sen kummempaa ole.

Jos minulta kysyt, niin kyllä olen. Tosi hauska pätkä se musavideo kyllä kieltämättä:D
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Niin. Mä vaan, kun ei sinä ole kuin se video ja sitten hilpeetä meininkiä. :)

katah

huvittavaa et tän topicin otsikko oli maalin alta kirja ja täällä lopussa jo on siirrytty aiheeseen tohtori halla ;D. näissä topiceissa jutut näköjään vaihtuu ::) Mulla ei oo tota maalin alta kirjaa, mikä on kyllä tosi harmi :P, joskus aikoinani sen luin ja enää en muista siitä paljon mtn. :-/ Tohtori halla video mulla sentään on 8) ei se mustakaan yhtään paha ollut ;) huvittavaa meininkiä. mun broidi ihan osti videon mulle ja mä olin tosi onnellinen ;D

hande^

kiva veli sul... mun veli on ilkee...  :( tapellaan aina vaa. saattaa johtuu et ku ollaan kaksosii ja samal luokal ni vietetään ni paljon aikaa yhes ja sit toiseen palaa hermot...  8)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

No, voi hande puentä. :-/
Mulla on justiinsa toi maalin alta kirja lainassa. Mahtava kirja... Harmi vaan ettei ole omana.  :(
Mie voisin käyä ostaa jostain tuon tohtori halla videon, kun on niin mahtava. :D Mutta eipä ole vielä tullu hankittuu...

Tappaja

Niin.. se käy usein näissä topiceissa niin, että näillä JOILLAKIN HENKILÖILLÄ täällä puheenaihe vaihtuu ja sitten tulee joku joka palauttaa keskustelun alkuperäiseen...

puska

Mutta sekin saattaa olla, että kyseinen aihe on jo käsitelty loppuun. Ja ei minun mielestäni tätä kannata niin vakavasti ottaa... Ei sitä kannata väkisin yrittää juttua vääntää loppuun käsitellystä aiheesta. Paitsi jos jollakin on siitä vielä sanottaavaa, niin sanokoot, eipä tuo nyt haittaa. Mutta mukavempi, kun ei ole niin tarkkaan vartioitua, että heti jos aihe lipsuu, niin se on sitten over. (En oikeen osaa taaskaan pukea ajatuksiani sanoiksi). Niin, ja ehkä tästä keskustelujen aiheen vaihtumisesta pitäisi myös tekaista oman otsakkeen alle keskustelu, ettei täällä siitä puhuta.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.