Apulanta ja sinä

Aloittaja [tuuli], lokakuu 24, 2004, 10:02:33

« edellinen - seuraava »

jouhu.

Enhän minä mitään kettuile! Okei, tunnustan olen kateelinen. ;)

hendu

okei okei! Mut mä tiesin et oot vaan kade ;)!!
Temosen pomppubasso

jouhu

Ei tarvii enää nöyryyttää. ;) ;D

hendu

LainaaEn mää kyllä muista että Apulanta olis juotunu keskeyttään sitä keikkaa kivenheittäjän takia tai muutenkaan. Seurasin tosin keikkaa aika kaukaa, joten en voi olla ihan varma. Ainakin tossa Mustin Hevonen -videolla on kyllä pätkiä siltä keikalta ja myös kuvaa encoren viimeisestä biisistä "Silmämuna", jossa on myös Mandy pomppimassa lavalla. Siihen se keikka mielestäni loppui ilman kummempaa rähinää.

No niin, lupasin ottaa selvää räikkärockin (99`) keikasta! Niin oli siellä heitelty kivillä tonia, muuta sen verran muistin väärin että keikkaa ei keskeytetty, koska hemi + järkkärit heittivät heittelijän ulos! Ei ihan vikaan menny ;D! Sattumalta eksyin lukeen apis.fi:n fanien keikkatunnelmia ja siellä oli samasta aiheesta! Nyt nukkuun...
Temosen pomppubasso

Aapsu

Joo, no mää en sitten vaan nähnyt sitä kivitystä. Kuten sanottu olin aika kaukana lavasta. Ja niin pikkunenkin vielä (14 v.) Ja niin nörtti. Ja kuten sanottu meinasin saada turpaani. Meininki oli siis villi.
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

hendu

Meininki oli siis todella villi!! ;D Ylöjärvi on muutenki aika raju mesta ;D Ei täällä paljon uskalla kulkea jos ei oo autossa panssarilasit!
Temosen pomppubasso

Aapsu

Joo. Mää tiädän, yks kaveri asuu siellä ja mun koulumatka Virroille menee siitä keskustan läpi. Olen jopa käynyt tuossa tarunhohtoisessa Valintatalo Plussassa!!!

blind_eye

LainaaOlen jopa käynyt tuossa tarunhohtoisessa Valintatalo Plussassa!!!
Heh, olen minäkin monta kertaa (mummoni kun joskus asui sen vieressä.)
Olin muuten Apulannan keikan eturivissä^^ Oli aika helmee. :) Ja ikää oli se 11v sillon  ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

hendu

LainaaJoo. Mää tiädän, yks kaveri asuu siellä ja mun koulumatka Virroille menee siitä keskustan läpi. Olen jopa käynyt tuossa tarunhohtoisessa Valintatalo Plussassa!!!

Miten ihmeessä jaksat käydä virroilla asti koulussa?? Mulla oli välillä raskasta kun olin koikkarissa (ammattikoulus)! Monelta heräät kouluun??
Temosen pomppubasso

Aapsu

En tietenkään käy siellä joka päivä. Lähden sunnuntai-iltana, asun viikon siellä ja tulen perjantaina takaisin Tampereelle. Mulla on vielä aika lyhyt matka verrattuna siihen, että sinne tulee porukkaa Turusta, Kuopiosta ja Rovaniemeltä.

hendu

Niin elikkä siis olet nytkin siellä!!?? Aivan.. Enhän mä tota tajunnut! Niin se on ammttikorkee vai??
Temosen pomppubasso

Aapsu

LainaaNiin elikkä siis olet nytkin siellä!!?? Aivan.. Enhän mä tota tajunnut! Niin se on ammttikorkee vai??

Ei, en ole siellä nyt. Olin siellä viime syyslukukauden ja sitten menin tammikuussa armeijaan. Pääsin armeijasta lokakuussa ja nyt olen vaan hengaillut kotona. Menen takaisin Virroille tammikuussa. Kyllä, se on amk.

Yame

Höm höm.. Isosisko ja sen kaveri kuuntelivat Apulantaa volyt kaakossa, mitäpä sellainen kahdeksan vuotias niistä biiseistä olisi ymmärtänyt ja olin ihan että YÖK... Sitten kajahti ensimmäisen kerran Elli... Biisin kaimana rakastuin biisiin ja rupesin salaa kuuntelemaan siskon kasetteja...  :D Sitten ostin jostain alennuksista ekan oman Apulanta levyni ja siitä asti sama bändi on leijunut mun mukana. Siskon innostus on hiipunut mutta mä olen edelleen yhtä rakastunut bändiin.
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

mustapiste

Se alko muutaman vuoden takaa yhdellä auroreissulla. Kaverilla oli Singlet 1993-1997 levy. Sitä sitten kuunneltiin jatkuvasti ja iskihän se aika hyvin. Silmämuna oli se ehkä kaikista parhain silloin. :D haaha. Sitä sitten jamitettiin ihan kybällä. Sitte sitä tuli kuunneltua sillon tällön, polttelin levyjä, hain biisejä koneelle. Sitte aloin ostella levyjä ja siitä tuli ihan lempparibändi. Tykkäsin paljon. Kun ahdisti kuuntelin kovaa ja pakenin siihen musiikkiin. Opettelin biisien sanoja ja fanitin täysillä.
Nykysin apulanta on edelleen ykkönen. Sitä vaan tulee kuunneltua joka ikinen päivä . <333 Äikän esitelmänkin tein apulannasta. :> Kun oli aiheena suomalaisuus ja sai tehdä suomalaisesta bändistä esitelmän. No eihän siinä sitten ollut vaihtoehtoja. :>>> Apulanta on ehdottomasti vain ihan paras.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

Yame

Hihkaisen tänne asiaan kuulumattoman kysymyksen..  ;)
Mutta kun täällä on höpötetty tästä Räikkärockista niin ihan siitä tuli mieleen että onko joku käynyt siellä Heinolan omien bändien festareilla? Onko se joku Kylpylä tai jokin? Itse haluaisin sinne matkustaa  ;D
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.