ymmärtääkö kaverisi apulanta faniutesi?

Aloittaja Riitu, huhtikuu 07, 2003, 11:13:24

« edellinen - seuraava »

puska

Keikoille on kyllä tosi pelottavaa mennä yksin. Juuri silloin siellä ei saa olla rauhassa. Koko ajan joku urpo tulee sönköttämään jotain, kun näkee yksinäisen tytön. Vittumaista.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Kyllä mä keikoilla viihdyn ohan yksinkin kun mul on vaan pari samanlaista hullua kaveria kuin mä!Ja sit jos se kamu ei ole niin suuri diggari kuin mä ei se jaksa venaa lavan edessä tuntitolkul ja itse keikan aikana musta ei todellakaan ole mitään seuraa kun hypin ihan ekstaasissa.Ja uusia kavereita olen aina löytänyt jos yksin olen joutunut meneen.
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

mixu

kovin moni ei  tajuu et kuuntelen oikeesti apista enkä pidä al pipoo sen takii et tytöt tykkää(tykkääkös ne?ei ;D)
mut kyllä aina löytyy joku joka lähtee keikalle geekoilemaan,ja jos ei löydy niin kyllä mä voin yksinkin lähtee!
hyvä juttu on et oon saanu äipänkin tykkään apulannasta ;)
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

Noidanmetsästäjä

Mun kaikki frendit diggaa Apista, vaik kukaan niist ei mikään fani ookaan. Ne on lähinnä silleen et niil on vaan niin h*lvetisti hyvii biisei et ei voi olla diggailemasta 8)

Tänään (=eilen) kaveri sano et se on aina dissannu Apulantaa mut on nyt tajunnu kuinka hyvää settii pojat heittää! Mulle tuli ihan unelmafiilis :) Sanoma on levinny!!!

Eli kyl nyt viimestään kaikki ymmärtää, ja miksei ymmärtäis? Onhan se jumalaut iha upeeta musiikkia!
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Noidanmetsästäjä

Ja huomenna (=tänään) se ex-dissaajakaveri on lähös on the rocksiin 8) ja mitä aikaisemmin sitä parempi! Kohta koko maailma on polvillaan!!!!! ;)
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

piksi

Kyllä. Oikeastaan kukaan lähimmistä kavereistani ei kuitenkaan itse pidä Apulannasta enemmän kuin ns. neutraalisti. Veljeni taas jaksaa aina kysellä, että kuinka voin kuunnella tuollaista kuraa ( >:().

Helposti!
The cloud is closing in my shade
The one that follows you just won't go away

hande^

Mun veli ja iskä ainaa sanoo Apulantaa apupaskaksi >:( Ne on ilkeitä, mutta minkäs minä sille voin, että ainakaan velipojalla ei ole minkäännäköstä musamakua. ;)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

jouhu

No, mie oon varmaan kertonukkin tänne jotain, mutta... Ei jaksa katella tuonne taaksepäin. ;)
Oon meinannu aivopestä mun kaverii apulannalle, mutta ei tainnu lämmetä..  :-/ Eikä taida muutenkaan olla ollenkaan kiinnostunut kyseisestä bändistä juuri ollenkaan.

mirka

No mun musiikki makua on aina pidetty aika omalaatusena, joten ei kaverit enää ihmettele.
Kai jokainen on joskus yksin
Jätettynä itsekseen
Muta onnetarten lempi lapset
Sen kaiken itse valitsee

puska

Joskus olen kuullut sanottavan että minulla on "vanhan ihmisen musiikkimaku". Joskus taas sitä on kutsuttu teinimäiseksi. Ei sitten voi tietää mitä se on. Mutta tällaisena se pysyy oli mita tahansa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Marinen

osa miun kavereista diggaa joistakin apulannan biiseistä...(siis tyyliin niistä mitkä soi radiossa)... jotku taas sanoo "et miekin diggasin apulannasta pentuna, mut en enää".. Mut sitä ne ei  ymmärrä, et miten voin maksaa harvinaisesta apulannan levystä 100 egee...(siis vähintään  ;D )
- Helposti  :)

nancy_spungen

mun isoveli on iha miäletön apis-fani, joten mun ei tartte kuluttaa rahojani levyihin vaan lainaan kätevästi levyt veljeltäni!! ;D
kaverit ei sinänsä piittaa et mist musasta tykkään. ne on suunnillee kaikkki samoil linjoilla.
ensimmäiset asiat ensiksi!!

hendu

Suurin osa kavereista ei pidä apulannasta! Mutta sitten on taas kavereita jotka diggaa ihan saatansati, niin kun mä! Mikä on sinänsä hienoo, niin voidaan lähtee muutaman äijän kaa kiertään keikkoja!
Temosen pomppubasso

Hornis

Pikkuveli ymmärtää, sekin on Apis-fani. Muuta hyvää siinä ei sitten olekaan.  ;D

Kaverit... no joo. Ne ei varmaan Apulannasta tykkää, eivät oikein muutenkaan kamalasti musiikkia kuuntele. Tai sitten ne vinguttavat jotain Enrique Iglesias-tyyppistä juttua.  :-/ Mahtoi niillä olla kestämistä kun hehkutin varmaan 3 viikkoa Apulannan keikan ihanuutta.  ;D Kyllä ne sitten ymmärtäisivät jos hekin näkisivät idolinsa (Enriquen xP) muutaman metrin päässä...  :)

Apis_ruulz

no isoveli kuuntelee apulantaa eli ei ongelmaa kun huudatamme omista (vierekkäisistä)huoneistamme kilpaa apulannan eri levyjä  ;D sitten ollaan saatu äiti aivopestyy apulantaan.. ja kaverit tykkää mistä tykkää kaikki sanooo että apulanta on ihan ok.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.