ymmärtääkö kaverisi apulanta faniutesi?

Aloittaja Riitu, huhtikuu 07, 2003, 11:13:24

« edellinen - seuraava »

puska

Minutkin sai itseasiassa isoveli joskus Apulannasta innostumaan, mutta nyt se ei itse sitten enää sitä kuuntele, perkeleen petturi.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

Sanna

mun entisellä kotipaikkakunnalla ei ollu muita
apulanta-faneja ku mä ja pari muuta.muut oli aina että:
"mee tuonne pellolle,kyllä sieltä löytyy apulantaa."
ja muuta sellasta...mutta nyt ku mä muutin toiselle,
isommalle paikkakunnalle niin johan sieltä alko löytymään
apulanta-fanejaki.. mutta mulle on ihan sama jos
mun kaverit ei tykkää niin ei...mä ite tykkään ja
sillä selvä.

puska

Minä bongasin meidän koululta viime viikolla tytön jolla oli Apulanta-huppari. Meinasin mennä höpöttämään, mutta en uskaltanut.
- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

Olisit vaan rohkeesti menny ainakin jos näytti mielenkiintoiselta ihmiseltä!Ainakin on helppo avata keskutelu.Ite on ollu kiva jos oon pitäny Apis-paitaa ja joku on tullu juttelee paitani innoittamana ja tuttustuttua taas uusin faneihin :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

marita1970

Moi!! ei muakaan kukaan ymmärrä.. kaverit kattoo kieroon ja työkaverit vielä enemmän..eli et ole ainoa ..ja luulen että meitä on vielä aikas paljon muitaki..

puska

- Ois vaan sorsa.
- Nii.. ja makkais vaa.

punainen

joo teretuloa vaan! :) oletko marita oikeesti ton ikänen :o positiivista huomata että saadaan myös eri-ikäisiä lantapäitä joukkoomme :)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

jouhu

TERVETULOA!
*toivottaa tervetulleeksi uuden tai "vanhan" lantapään ja heittelee kukkia ympäriinsä*

hande^

Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Yame

Huu, kiva nähdä et on muitakin ihmisiä keillä on tuttuja/ystäviä/kavereita ketkä haukkuvat Apulantaa ja nälvivät siitä että kuuntelee kyseistä bändiä...  ;D
Mulla niitä on vähän liikaakin.. Nyt hieman aiheesta poiketen: Tietääkö joku järkevä ja viisas ihminen mistä saisin tuollaisen Apulanta-paidan kuin esim. puskalla on tossa kuvassa? Ehkä Stuntmanista löytyisi? Se postimyynti hommeliini?  :D Harvinaisen selvää tekstiä taas multa..  ;D
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

mustapiste

Kyllä ne ymmärtää. Aika moni ainaskin. :> Mut onhan niitä semmosiakin jotka ei niin välitä ja sanoo et apis on huono, mut enpäs mä välitä pätkääkään mitä joku muu ajattelee bändeistä joista ite tykkään.
olen eksynyt tähän maailmaan joka ei ole maailma

mustapiste

LainaaHuu, kiva nähdä et on muitakin ihmisiä keillä on tuttuja/ystäviä/kavereita ketkä haukkuvat Apulantaa ja nälvivät siitä että kuuntelee kyseistä bändiä...  ;D
Mulla niitä on vähän liikaakin.. Nyt hieman aiheesta poiketen: Tietääkö joku järkevä ja viisas ihminen mistä saisin tuollaisen Apulanta-paidan kuin esim. puskalla on tossa kuvassa? Ehkä Stuntmanista löytyisi? Se postimyynti hommeliini?  :D Harvinaisen selvää tekstiä taas multa..  ;D

http://www.rockpaidat.com
tuolta saa. ;>

Yame

kiitoksia blackdot... toivottavasti nimi tuli nyt oikein.. anteeksi jos ei!!!  ;D
Tiedätkö sen tunteen kun et oikein tiedä miten päin pitäisi olla?

mustapiste

[tuuli]

juu ja levy-yhtiön sivuilta löytyy kans. sieltä minä ostin, ja huomasin jälkeen päin, että halvemmalla olisin saanut tuolta rockpaidoista..

no mitäpä pienestä.
allekirjoittanut

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.