ymmärtääkö kaverisi apulanta faniutesi?

Aloittaja Riitu, huhtikuu 07, 2003, 11:13:24

« edellinen - seuraava »

amerika

Koska kaikki kaverit tietävät, että apulanta on helkkarin kova bändi, niin eihän niillä pitäisi olla valittamista!  ;D

HIPP´O

Mun kaverit valittaa kun selitän niille koko ajan jtn. apiksesta.En kai mä voi sille mitäään!vai voinko?Sitten ne aina kuuntelee jtn. heviä ja mä haluaisin kuunnella apista niin ne aina vaihtaa sen johonki paskaan musiikkiin..
olen naru sinun kaulalla,olen terä sinun ranteella

_tukkajumala_

kyl mul on pario kaverii jotka dikkaa ja yks koittaa diggailla mutei ei oikee mut sit on kans jotain pari jotka jos sanookin jotain apulannast nii sihahtaa ja et sillas t paskaa kuuntelet kyl toi ottaa hermoi.l mut koitan olla välittämättä ja oikeestaa oli sllo ku ala-asteel nii kaikki meiä luokast diggaili melkee apulannast ja kiitos kaverinm ku tuli mun kaa apulannan keikal pari vuot sit se keikka oli aivan fantastist oltii siis eturivissä  ;D alko taas menenmää aivan jonnekki muual eli siis lopetan tämän tähän nytte...   :)
kiitos isosikolle siitä että antoi minun kuunella apista kuusivuotiaana ja se oli muuten tuo piiskaa biisi

Jeli

Kyl ne ymmärtää. :)
Mulla mun kaveripiirissä kaikki on erilaisia (onneksi) ja tykkää eri yhtyieistä ja asioista. :) Se on musta hyvä.
Me hyväksytään kaikki kaveripiirissä, ja annetaan kaikkien olla oman laisia. ^^ Eli kyllä ne ymmärtää.
Ja yks kaveri just anto Apiksen keikalle lipun ja lupautu tuleen vielöä mukaan vaik ei ite oo mikään erikoinen fani. :)
Se oli mun mielestä tosi ihanasti tehty. :D
~*~Itkeväthän enkelitkin, ehkä minäkin saan, poikarukka kyyneleitä vuodattaa, itkeväthän prinsessatkin, se mua ees lohduttaa jossakin on joku jo kohtaloni puolittaa~*~

Tounakka

Kavereiden kautta Apulanta alunperinki löyty. Paras kaverini on myös fani, käy keikoilla mun kans, jos tulee tilaisuus. Omistaa enemmän levyjä, kuin minä, jne.

me-eri

Yksi kavereistani ei pidä Apulannasta, mutta kaksi muuta hyvää kaveria on yhtä hurahtaineita kuin minäkin ja lähetään aina yhessä keikolle, kun meillä on aina kolmistaan niin hauskaa.

anna niemi

mulla on kavereita, jotka ei välitä apulannasta.
niillä on just noi "sitä löytyy maastakin" vitsit käytössä.
mun yx kaveri on haukkunu apulantaa ja toni wirtasta jo iät ja ajat mutta eilen se pyys lainax sen CD:n...!
mä olin aika hämilläni... no mä lainasin sille sen..
toivottavasti se ei riko sitä...! ???
ite pidän apulannasta tosi paljon!!

Tiijuli

kyllä mun bsta ymmärtää ainanski sekin on mitä suurin fanittaja  ;D kyllä jotkut tulee vittuilee muttta vittuilkoot ihan rauhassa.mä fanitan apist piste.  ;D
Turvallista matkaa helvettiin.

Odotus

Siitähän @pulanta on erikoista kun kaikki ei siitä tykkää.. Tylsäähän se olis jos kaikki tykkäis siitä. Tyttöystävä alkaa jo vähän kyllästyä siihen ku kuuntelen sitä aina. Mut kaipa sitä voi verrata siihen että en ymmärrä BigBrother faneja (tyttöystävä)..
Ärsyttävää telkkari riippuvuutta, mutta onhan mullakin jonkin sortin apis riippuvuus...    :o

puska

Eiköhän kaikilla bändeillä ole seka diggareita että vihaajia, joten tuskin Apulanta tässä suhteessa mikään erikoisuus on  ;)
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

iinuu

no tytöt ainakin. :D välillä kuule koulussa ku on apulanta paita päällä, ku joku räppäri tulee sanomaan, että: "apulanta on ihan perseestä!" mä en voi siihen muuta todeta, kun että: "niin sun mielestä!" mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä NE ajattelee apulannasta. Mä tykkään siitä ja piste. En mäkään räpistä tykkää, mutta en mä mee niitten etee haukkumaan sitä kovaan ääneen.. jokaisella on omat mielipiteet!
Taas jossain kultaa paljastuu
Kun sateenkaari muodostuu
Kirottujen nauru kuuluu kovempaa kuin mikään muu
Niin sä olet mulle avaruus

Halvaus

Yksi kaverini on joskus ollut kova kuuntelemaan Apulantaa, mutta eipä enää kuuntele sitten yhtään. Olen varmaan ainut meidän kaveriporukasta joka kuuntelee apulantaa. Eikun enpäs olekkaan! Yksi ystäväni kuuntelee ja fanittaa apulantaa varmaan yhtä paljon kuin minäkin. :>
Muut eivät edes voi sietää suomalaista musiikkia.  ;D
Mutta osaavat arvostaa mielipidettäni apiksesta.

Tokya

Jos totta puhutaan, niin jos pyörin tyttöporukassa, saan halveksevia katseita osakseni "mikset sä kuuntele Britneytä ja muuta hyvää poppi?" duh. +__+

Poika porukassa jos pyörii niin joskus tulee jotain "Sä voit häipyy tonne pellolle, laita vaa korva maahan nii kyllä sieltä jotain kuuluu" tai "Onks sulla niitä levyjä, noi puskat kaipaa lannotetta" Mutta pahemmin niitä ei kiinnosta.

Painkiller

Musta tää on vähän hölmö kysymys. Tai siis täysin merkityksetön. Mitä väliä sillä on jos kaverit ei kuuntele samaa musaa. Tietysti hyvä jos kuuntelee, niin voi lähteä yhdessä vaikka keikalle. Mut tuskin siinä ymmärtämisestä on kyse. Eiköhän kaikki tajua että jokaisella on se oma makunsa.

Tokya

LainaaMusta tää on vähän hölmö kysymys. Tai siis täysin merkityksetön. Mitä väliä sillä on jos kaverit ei kuuntele samaa musaa. Tietysti hyvä jos kuuntelee, niin voi lähteä yhdessä vaikka keikalle. Mut tuskin siinä ymmärtämisestä on kyse. Eiköhän kaikki tajua että jokaisella on se oma makunsa.

ei tajua ;< on paljon ihmisiä jotka sitä mieltä että kaikkien pitäisi kuunnella samaa musiikkia kuin he.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.