millasta porukkaa..?

Aloittaja tea, tammikuu 01, 2003, 09:37:50

« edellinen - seuraava »

Lerppa

päätelmä
Siks niin harva on rumpali, ku vanhemmat ei lämpene ajatukeselle annetaan lapsen meluta kovikaan helposti... Eikä kerrostaloon voi hommata niitä....
Että mieluiten vanhemmat varmaan ostaa lapsoselleen akustisen kitaran, kun sillon ne ei vielä tajua että se vaihtuu kohta sähköseen.... :P Mut rummuista taas voi heti arvata että tulee älytön melu, ellei sit ole äänieristettyä autotallia tai jotain ;)
Kuka tahansa osaa soittaa bassoa, mutta kenellä on munaa soittaa sitä  :-*
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Wirtabiuha

mulla on munaa soittaa  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

PahaPahaAsia

Lainaapäätelmä
Siks niin harva on rumpali, ku vanhemmat ei lämpene ajatukeselle annetaan lapsen meluta kovikaan helposti... Eikä kerrostaloon voi hommata niitä....
Että mieluiten vanhemmat varmaan ostaa lapsoselleen akustisen kitaran, kun sillon ne ei vielä tajua että se vaihtuu kohta sähköseen.... :P Mut rummuista taas voi heti arvata että tulee älytön melu, ellei sit ole äänieristettyä autotallia tai jotain ;)
Kuka tahansa osaa soittaa bassoa, mutta kenellä on munaa soittaa sitä  :-*

no mulle ei voi sanoo,että kun me asutaan kerros- tai rivitalossa...ja voisin sitten äänieristyttää *onkohan ihan oikee sana...* meidän autotalliin ja muuttaa sinne...

emmi

ei meillekkään, siis mulle ja mun veljelle voi sanoa että ei kerrostaloon voi ottaa ku me asutaan omakotitalossa  :D
älä tunnusta jos sattuu

hande^

Lainaakallista...onko sulla omat rummut?
on... ne ei oo mitkään hirveen hyvät, mut näin aloitteliajalle tarpeeks hyvät... ei soittaminen loppujenlopuks oo hirveen vaikeet... sit ku opit peruskompin soittaa tosihyvin ja pari muut komppii, ni siit tulee tosi helppoo...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

hensii

musta rumpujen soittelu on kivaa..en mäkää mikään hyvä oo mut osaan soittaa kuiteski ihan hyvi...koulussa oon soitellu ja sillee...

jouhu

Varmaan siistii soittaa jotain soitinta? Mä en oikeestan osaa soittaa mitään. Toisaalta voishan sitä ruveta opettelee jotain.  ::)

Katie

Mä olen kohta puoliin 20v :) En oo voinu rekisteröityä tänne tai siis rekisteröidyin, mut toi kone on niin hyvin suojattu et rekisteröinti ei pysy ja eihän tää oo edes mun kone niin en asetuksia viitsi/osaa muutella ja siv liikun täällä vieraana :P ja nimellä Katie.
Apista olen diggaillut about 3vuotta. Ainakin Plastik vasta silleen kolahti ja sit tutustuin vanhempaankin musaan ja ihastuin bändiin ja siitä asti onkin tullut seurailtua bändin eloa ja kahdelle keikallekin olen tähän mennessä päässyt. Apis on osa elämääni aina :-*

jouhu

Niin. Eiköhän apis ole meille kaikille hyvin rakas. Ainakin meille, jotka hillutaan täällä.  :)

PahaPahaAsia

voisi sanoa elämäntapa... ;D

blind_eye

tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

jouhu

Täytyy ehkä myöntää... :D

PahaPahaAsia

puska

- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

PahaPahaAsia

no se todellakin on elämäntapa,mut eipä se mua haittaa ;D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.