millasta porukkaa..?

Aloittaja tea, tammikuu 01, 2003, 09:37:50

« edellinen - seuraava »

Wirtabiuha

Mä olen tietoisesti kuunnellut tuolta 10 vuotiaasta elikkäs mitäs *laskee sormilla* neljä vuotta aktiivikuuntelua... Mutta isoveliseni tosiaan kuuntelinoita ekoja epitä sillon joskus kun oli liittenlilla... ilmeisesti olin neljä viisi tai kuusi...?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

jouhu

Uijui... :o Kuuntelit jo, niin nuorena! Mä en varmaan tuon ikäsenä edes koko bändin olemassa olosta.  :-[ Siis sillon, kun olin alle koulu ikänen...
Sillon mä olin vielä hurmiossa lasten lauluihin.  ;D

Wirtabiuha

Aivan... Sitten mä tosiaan kuuntelin joskus ekalla tokalla semmosta kuuskytluvun suomi iskelmä hittejä *punastuu rajusti häpeästä*  :-[  -Mä en siis silleen mikään hirveä lasten laulu ihminen ollut...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

blind_eye

:) mä oon fanittanu Apista jo n. 7 v. sitten... olin silloin omien laskutaitojeni mukaan 8... Kun nyt olen 15  ;)
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

PahaPahaAsia

mä oon pari vuotta,siitä asti kun kävin ekan kerran keikalla...blind_eyen ja yhen toisen kaverin kans:)

blind_eye

nii, kaikkee mäkin oon suhun tartuttanu... ja kaikkesta saat TAAS  ;D kiittä mua...  ;D

PahaPahaAsia

Lainaanii, kaikkee mäkin oon suhun tartuttanu... ja kaikkesta saat TAAS  ;D kiittä mua...  ;D

niinpä, eli kaikki kunnia sulle... :-*

hande^

mä oon nyt 15 ja apista on tullu kuunneltuu 6. luokan puolivälist asti eli omien laskujen mukaan 3... :-[ vaan sen verran :-/ HÖH! tuntuu, et siit ois enemmän... iha ku apis ois ollu osa mun elämää koko elämän ajan...
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

PahaPahaAsia

en mäkään oo kuunnellu apista kun...*miettii,miettii*hmm...*laskee*blind_eye olikos se n.2 vuotta?kaippa se oli,eli en ole kuunnelltu sitäkään kolmea vuotta...olikos siitä niin vähän aikaa...?

taika

Mul oli eka kosketus  kyseiseen yhtyeeseen ku olin tos 12 vuoden iäs. Eli sellaset neljä-viis vuotta.
syö vitamiineja niin sinusta tulee iso ja vahva...

blind_eye

Lainaaen mäkään oo kuunnellu apista kun...*miettii,miettii*hmm...*laskee*blind_eye olikos se n.2 vuotta?kaippa se oli,eli en ole kuunnelltu sitäkään kolmea vuotta...olikos siitä niin vähän aikaa...?

eiks siitä nyt oo jo 3??

PahaPahaAsia

hmm..en muista,siksi kysyinkin sulta...kai siitä oli... :)

jouhu

Mulla tulee ens kesänä vasta täyteen kaks vuotta.  :-[
Pistimpäs paremmaks.. ;)

emmi

mä oon kuunnellu nyt joku 3 vuotta suunnilleen ehkä vähän enemmän mut en paljoo...
älä tunnusta jos sattuu

Lerppa

Mäkin tässä just laskeskelin repaleisilla sormillani (Haku satutti...  :-/ ) että nyt just tulee 3vuotta täyteen... vasta... tuntuu ku olis aina pitäillyt täysillä! ;D Mutta täysillä pitäily alko vasta sillon kun alotin kitaran soiton :) ...vaikka toisaalta tuntuu et oisin aina soittanu kitaraakin ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.