millasta porukkaa..?

Aloittaja tea, tammikuu 01, 2003, 09:37:50

« edellinen - seuraava »

hensi_apis_fani

hahah...mä en ees polta...
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

JenniThaApisFAni

ai et vai....??? koskas sä sit oot lopettanu??
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

salza*

iha sama,oliko tuo joku vitsi tai mikätahansa, mutta mä en kyllä ostas kellekkää tupakkia lahjaksi. :( eikaisiinä.

ja_back_to_aiheesee!! ;D

JenniThaApisFAni

se oli kyllä lähinnä vitsi.....en mä hensille mitään tupakkaa oo ostamassa..... ostettin me kerran synttärilahjaks tupakkaa ja hajuvettä.... se oli sellanen pikku inside-juttu...mut joo todellaki back_to_aiheeseen... ;)
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

hensi_apis_fani

no olen tässä justiisa lopettamssa ja hyvässä alussa oonki...enkä jennin röökei haluiskaa... xD

jouhu

Mitenkäs tää aihe muutu tupakan poltteluun?
Siis alkuperänen kyssymys tais olla, että minkä ikäsenä ja kuinka kauan on diggaillu apista...?
Mä oon diggaillu apista...sanotaanko, että yksi ja puoli vuotta. Fanittaminen alko vuoden 2002 vai oliko se -01, kun herrat olivat ilosaaressa.  

hensi_apis_fani

nii i ...en tiiä...yks asia johtaa aina toisee... xD ...juu mut sen viäl sanon et oon ollu viikon polttamatta ja oon ihan saatanan ylpee itestäni...!!!

vastaus_kaikkeen

No juuh... mä oon 22v poikaihminen täältä Jyväskylän suunnalta... Ja Apulantaa oon diggaillu suunnilleen siitä asti kun Hajonnut EP löysi tiensä kaupoihin, jostain minä sen silloin sain ja siitä on kipinä jäänyt...

puska

minä olen 16 vuotias ja apista olen diggaillut vuodesta 2000, silloin kun aloin musiikista jotain ymmärtää:)
asustelen Raahessa, Suomen harmaimmassa kaupungissa.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

hensi_apis_fani

kyllä...miks se on suAmen harmain kaupunki???

rautalintu

Mene käymään Raahessa, ja mieti... ;D
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

KristalliEnkeli

Hensi ~> lähetäänkö käymään Raahessa?  ;D
:: I don't care what you think
Unless it is about me ::

Lerppa

Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

salza01

raahehan ei oo kovinkaan kaukana oulusta..
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.