Ratiritiralla!

Aloittaja kreisi_greippi, maaliskuu 12, 2002, 04:34:13

« edellinen - seuraava »

;D

hmmm. jykylässä
ei todellakaan ole
täyspäistä jengiä.
mäkin asuin siellä.

kela tahtoo
selvityksen,
millä maksan
vuokrani.
kääk. menneillä rahoilla.
ei mulla selvitystä
ole.
en tajua.
mulla pitäisi olla todisteita
jostakin. en tiedä, mistä.
mitään en ole varastanut.
soitan äidille.  ::)

mulla on varmaan kivoin punttis
tässä cityssä. sellaisen
palatsinnäköisen rakennúksen pihasta
mennään kellariin, jossa soi musiikki.

kreisi_greippi

Minä en ole täyspäinen...mutta taidan tajuta tuon jutun...(laaja sanavarasto mulla tänään) en mäkään välttämättä jyväskylässä haluais asuu, mut minkäs teet...kyllä kelpaa! :P Piti viikonloppuna juhlia synttäreitä kamujen kanssa, mutta minä tulin kipeäksi...nyyh ja sniif...  :'( no, nyt on elämä melkein ok, paitsi, että huippaa...
my sweet, sweet rock`n roll

kreisi_greippi

VANHENEMINEN HAISEE!!!! mulla on kyllä muutenkin tyhmä ja nuhanen olo, mutta kai sitä saa nyt sitten valittaa...

Vilkku

Nyt täytyy vielä udella, että missäs Greippi tarkalleen asustelee ? Ei pelkoa, en aio seisoa ovesi takana heti ensi viikolla, kiinnostaa vaan kun tosiaan aika paljon ihmisiä tiedän / tunnen Jyväskylästä ja sen lähialueilta...
[ -You should see my scars- ]

kreisi_greippi

Jyskässä...täällä on ihan siistii, mitä nyt porukka on...no...vähän...tiedättehän te...? täällä on paljon suvaitsemattomia ihmisiä...

kreisi_greippi

Vilkku hyvä, en minä pelkää, että ovelleni ilmestyt, se ei nimittäin olisi pelottavaa, vaan toivottaisin sinut tervetulleeksi! Ellei sulla olis kädessä moottorisahaa ja julma hymy naamalla :D Missäs päin SINÄ muuten asut?

Vilkku

Minä täällä Helsingissä asustelen. Melkein aina olen asustellut, Kuopiossa joskus muinoin muutaman vuoden. Moottorisahaa mulla ei ole, mutta olen yrittänyt rakentaa tee-se-itse-atomipommin ;)

KatjaRock

kyllä meillekki saa tulla.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Ai jai Katja, nyt et tiedä mitä tulit luvanneeksi :) Jonain kesäyönä kävelen sinne ( huomaa että ihan yhdessä yössä ) ja teen sinulle jotain pelottavaa !

Kyselen kaupungilla että missä mahtaa Katja asua ja heti opastavat minut luoksesi.

:P

KatjaRock

Lupaus oli _tarkoin_ harkittu  ;) jos kaupungilta meinaat neuvoja meille kysellä, niin luulen ettei neuvoista paljoakaan kostu. Korostan edelleen, että lähin kaupunki on n. 200 kilmometrin päässä.

Meille on ihan helppoa löytää. Believe me.  8)

Jee. Söin jäätelöä ja nyt on paha olo. :-X :-X :-X
Time goes on, I wont.

Vilkku

Vältänkö rikossyytteen sanomalla että Katja antoi luvan ? Siis jos tulen sinne ja teen jotain... hmm... outoa.

Löydän kyllä perille, aurinko valaisee öistä kulkuani ja puut kuiskailevat nimeäsi.

kreisi_greippi

Atomipommi!!?? mitämitä...oletko sinä osaman kaveri?  :) no ei tosiaan kaikenlaiset pienet aseet on ihan kivoja...

Vilkku

Mitä, en ole ! Hui kamala...

Ajattelin rakentaa 2 pientä pommia. Toisen räjäytän tässä naapurin ovella ja toisen Katjan iloksi siellä pohjoisessa :) (Ja pohjoinen tarkoittaa taas että meiltä katsoen...)
 ;)

kreisi_greippi

ja taas mä nauran :) mä harkitsen vakavasti kemianluokan posauttamista.... ;D
kärsittekö muuten ikinä migreenistä!? jos ette, olkaa onnellsia, minä sain just vähän aikaa sitten koulussa hirveen kohtauksen...päänsärkyä, oksentelua jne. ja lääkkeet ei auttanu...

KatjaRock

En minä mitään rikossyytteitä.  :D Paitsi täällä on yks tosi herkku poliisi. Ehkä sittenkin..

Sain just hassun viestin: "Mikään ei ole niin kaunista kuin nukkuva tyttö. ;)"

I leave some of the night's sorrows to dance in the Northern Lights, in the blue twilight of winter time.
I hide my bright tears as dew drops on the dwarf birch, as silver pears on the fell tree.
I hide some of my longing under the white cloudberry flower, under the wing of a white snow grouse.

Sanoja peräkkäin.
Time goes on, I wont.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.