Ratiritiralla!

Aloittaja kreisi_greippi, maaliskuu 12, 2002, 04:34:13

« edellinen - seuraava »

kreisi_greippi

Minä en saa luultavasti koskaan ajokorttia. Mutta ei se mitään, pummin sitten muilta kavereilta kyytejä. ;D
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Niinhän se on kätevämpi. Sitä paitsi, jos joskus lähtee autolla kavereiden kanssa baariin niin silloin ei joudu osalliseksi kuka-ei-juo-yhtään-jotta-voi-ajaa-muut-kotiin-kiistaan. Mutta kyllä mä silti kortin haluan.
[ -You should see my scars- ]

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mitämitämitä????!!! V6??V8???joskus on jätkät selittäny kyllä mikä on V8 mut en tiiä siitä muuta ku että toisella puolella on neljä ja toisella neljä ja sitten ne menee "tumtumtum"... ::)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Musta tuntuu että jos joskus ( tämän vuoden sisällä ? ) saan kortin, niin paljoa en uskalla ajella. Meidän toinen auto on liian iso ja toinen hajoaa aina. Menisin ihan paniikkiin jos kävisi niinkuin mulle ja äidille vuosi sitten, eli auto otti ja hajosi keskelle Mannerheimintien iltapäiväruuhkaa. Sieltä sitte lopulta poliisisedät tuli työntämään meidät tiensivuun.

kreisi_greippi

Mutta minä en juo, en ollenkaan, ja kun näön takia ei korttia tuu, niin kavereita kismittää! Ja minä nauran niille!  ;D
my sweet, sweet rock`n roll

KatjaRock

Ei se kuskaaminen ole niin paha asia. Autokoulu oli ainaki mulle.
Vitutti suunnattomasti ku koko ajan mies istuu vieressä ja luettelee virheitä.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Mun pitäis soittaa autokouluun, jos vaikka suostuisivat minua täystuhoa opettamaan :) Pelkään eniten sellaisia yllättäviä tilanteita, joissa PITÄISI tehdä nopeasti JÄRKEVIÄ ratkaisuja. Voin hyvin kuvitella, että jos auto sammuu keskelle tietä, ni mä nousen täysin hiljaa autosta ja kävelen pois. Ajakoon opettaja auton pois. :P Luovutan usein vähän turhan helposti ja hermostun jos en jotain asiaa millään opi.

KatjaRock

:D Älä sentään pois kävele. Jos tulee tosi tukala tilanne, niin käsket opettajan kaasuttaa. Silläki on ne polkimet.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Äh, sehän olisi liian helppoa :) Kyllä sitä pitää suoraan poistua paikalta ja läheisessä pusikossa sitte paniikkihengitystä ja kyynelten nieleskelyä. Sitten muutto pois paikkakunnalta.

hairiggo

:o

joo älä mene.
se sun kuvas oli
jo tarpeeksi kuvaava..;)

kun mäkin ajoin sen oravan yli.
mitäs sitten teen, jos
ajat apissolistin yli?
ketä minä sitten ihailen?
häh?? ???

egyptiläisiä lintuja?? 8)

Vilkku

Kunhan et aja rumputaitelijan yli ;D Senhän lupasit säästää kun minä lupasin olla rei'ittämättä itseäni...

hairiggo

..mutta wirtasen setää ei säästä
mikään.
 :o

toi muuten näyttää ihan tonilta ::) tai   ;)
ja toi on sipe ;D tai :-[
tuukka >:(  8)

joo ehkä ei.

egyptissä on     in´kuuma nyt.
en kyllä oo tällä hetkellä kairoa lähelläkään,
kävin siellä tarpeeksi vuonna 99.
mua pidetään täällä kai ihan ihme hörhönä.

Vilkku

Mistä sä olet nettiin päässyt, Häiriö ? :)

Hiltsu

Minäkin haluan sitten ajokortin, kuin ikää on tarpeeksi. En ole vielä edes koskaan autoa ajanut muuta, kuin joskus pienenä olin vähän ratissa kiinni. Jalat eivät vielä silloin yltänyt edes alas.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Meiän fysiikanope näyttää sipeltä!tosin sipe on paljon nuorempi(ja komeempiki.. ;) ) heeh. niillä on samanlaiset silmät ainakin.hmm...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.