Ratiritiralla!

Aloittaja kreisi_greippi, maaliskuu 12, 2002, 04:34:13

« edellinen - seuraava »

hairiggo

nettiin pääsee paikalliselta koneelta.
egyptissä on muuten nettikahviloita ja
kaikkea. heh.

jussiksi sinne. eilen juhlin synttäreitä
siivoamalla paskaisia nurkkia.
täti ja vilkku muistivat mua.
(lahja saa tulla jälkeenpäin, 500e riittää.töissähän
te olettekin.)

olen kohta immuuni mosquitoille ja kärpäsille.
mikään ei voi minua kaataa.
kesä ja sonnit ja kaikki mua odottaa.
suomessa on kai KYLMÄÄ suhteessa
saharaan?

kreisi_greippi

mä olen aina halunnut egyptiin. ja pyramidin sisään. tosin eksyisin sinne varmasti. :-/
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Olisi kyllä kiva päästä välillä johonkin pois täältä Suomesta. Ihan mihin vain.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

ookkona käyny useinkin ulkomailla?

Vilkku

Minäkin tahtoisin ulkomaille. Katsotaan nyt, jos parin vuoden päästä lähtisin pysyvästi. Alottaisin uudestaan.
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Mä en ole kyllä päässyt kun jotain pari kertaa. Nekin vain euroopassa.
Joskus kyllä oikeasti tekis mieli päästä täältä kokonaan pois ja aloittaa uudestaan.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Hiltsu

Ootkos sä muuten, kun kysyit?

kreisi_greippi

mä olen käyny ranskassa, englannissa ja ruotsissa.

Hiltsu

Mä olen käynyt vain Espaniassa.

kreisi_greippi

miten niin VAIN! sehän on mielenkiintoinen maa!
(mä olen historiafriikki ja porukoilla menee aina hermot, kun haluan koluta kaikki museot sun muut)

Vilkku

Minä olen käynyt Ruotsissa, Virossa, Kanadassa [muutaman kerran, toivottavasti ensi kesänä taas], Latviassa ja  Hollannissa, pikavisiitillä Englannissa ja Jenkeissä. Kahdesta viimeisestä ei ole mulla edes muistikuvaa... Joo, kukaan ei kyllä taas kysynyt minun ulkomaanmatkailustani, mutta olen tänään sillä tuulella, että päätin kertoa :)
[ -You should see my scars- ]

Hiltsu

Saahan sitä vastata, vaikka ei kysyttäisikään, kun vain muilta.
Se on vain. Tuskin sieltä saarilta mitään löytää tai sitten olen taas joutunut kiertelemään vanhempieni kanssa jotakin paikkoja mistä en ole yhtään kiinnostunut.
Minä en niin historiasta ole kiinnostunut, vaikka välillä jotkut asiat sieltä kiinnostavatkin. Ainakin tuo 2. maailmansota.
Museoissa en osaa oikein olla, vaikka ovathan ne jotkut ihan kiinnostavia.

Purppuraviittainen WeLhoTAr

museot on tylsiä.äiti on hulluna niihin.aina jos matkustetaan jonnekin ni joutuu istuu tyyliin 5 tuntia päivässä museoissa.huoh.mua kiinnostaa enemmän kaikki maisemat varsinki ulkomailla.  :)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

Minultakaan ei kukaan kysynyt. Silti kerron. Olen käynyt Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Saksassa, Italiassa, Tsekissä, Itävallassa. Ehkä nyt joku jää puuttumaan.

Vilkku, jos sinä Suomesta lähdet pois, mietn minä jaksan?  :-[
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

musta on kiva tietää paikkoja jossa ootte käyny. tähän mennessä kukaan ei kai oo loukannu ketään?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.