mikä on meiniki...

Aloittaja 2 + 2 = 5, marraskuu 05, 2002, 05:27:28

« edellinen - seuraava »

2 + 2 = 5

ennen keikkaa? eli selvästi, mien te aiotte vetää pään sekas ennen keikkaa. enkä nyt tarkoita mitään ihan älyttömyyksiä.
monet varmaan dokaa jotain?

Vilkku

Se on aika tapauskohtausta... Viime vuonna ennen Nosturin keikkaa oltiin kyllä Häirikön kanssa ihan älyttömän sekasin... Mukavaa oli kyllä silloin[kin].

Voipi olla, että tulee lämppäreiden aikana oltua baarin puolella, mutta saas nähdä. Itse keikka on ainakin mulle kyllä niin energiaa antava asia, että siitä menee sekaisin ihan itsestään. Enkä oo kyllä muutenkaan ikinä keikalla ollut mitenkään erityisen huonossa kunnossa. Täytyy jaksaa hyppiä ;D

Mutta tosiaan, riippuu kamalasti seurasta. Parin siiderin [tms] juominen on mun mielestä ihan ok, mikäs siinä, mutta häiritseehän se jo muitakin jos ihan hirveessä jurrissa on. Ja yleensä se häiritsee lopulta itseäkin.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock. Kone kettuilee

En minä aina kännissä ole keikoilla.

Jotenki sitte jälkeenpäin vituttaa se, ku on pilannu jotain [yleensä kaunista] sillä viinalla. Mutta jokainen tekee päätöksensä ihan itte..

Ja jos semmosiin nollapromillejuttuihin ootte menossa niin menkää selvinpäin. Ette pilaa muitten[ki] iltaa.

2 + 2 = 5

mun mielestä pogoaminen ja päihteet on ehkä parasta mitä tiedän. tyttöjäki on kiva pussata mut rokkaaminen on meikän juttu. jotenki mulle vaan aina käy niin, et joku suuttuu ku mä en oikein osaa varoa ku on niin tulessa. pahoittelen jo etukäteen jos pompin juuri sinun varpaille tai kaadun juuri sinun päälle. jotenki vaan menee kovasti messiin siihen touhuun.

Vilkku

Ehkä just sen muiden häiriköinnin takia en ite oikein suosi sellasta keikoilla humaltumista, ainakaan suuressa määrin. Tai ainakaan usein ;)

Ite olin kai aika rajatapaus tuossa vuosi sitten Nosturissa. Olin siinä kunnossa, että vessassa tökin kahta TikTakin jäsentä. Katsoivat kummallisesti ;D Muuten en kyllä tainnut olla häiriöksi. Huusin, mutta sitä kyllä teen muutenkin.

Kyllä se adrenaliini keikoilla virtaa niin pirun lujaa ihan itsestään.

Katja

Meijän pitää joskus mennä yhessä häiriköimään.  :)

wicked.

mä en dokaa keikoilla. ei kai mulla mitään sitä vastaankaan ole, kunhan ihmiset on siinä kunnossa humalastaan huolimatta että pysyy pystyssä eikä oksentele siellä yleisön joukossa. mutta mä en kyllä muutenkaan juuri dokaa.
keikoille ei tee edes mieli mennä kännissä, varsinkaan minkään tärkeän bändin. jotenkin tuntuu, ettei sitten saa kaikkea irti kun ei ole aistit täydessä terässä ja mitä jos tosiaankin juo vahingossa vähänkään liikaa? mulla vois noin käydäkin. Klaanin keikalla olin joskus kännissä ja se meni sitten siihen, että ihailtiin kosketinsoittajan söpöyttä ja lakattuja varpaankynsiä.

ja tuosta kaatuilusta yleisön keskellä. sitähän siis tapahtuu ihan välttämättä, minä en ikinä pysy pystyssä siellä mutta ärsyttää suuresti jos se tapahtuu vain alkoholin takia.
ja festareilta kieltäisin alkoholin vaikka kokonaan. ainakin pari idioottia pilasi sen kanssa mun AL-keikkani Provinssissa erittäin täydellisesti ja loppufestari meni fyysistä ja henkistä kipua kärsiessä.

nojoo.

wicked.

mutta siis ennen keikkaa olen epäseurallinen ja ilkeä ja täpinöissä. kuten myös keikan aikaan ja sen jälkeen. yleensä itkenkin jossain vaiheessa.

salzaliini

nojoo,nyt ollaan sitte tässä aiheessa,tästä on keskusteltu kamujen kans kesällä,sanon siis teillekkin mielipiteeni:
mä en vois koskaan juua ennen apulannan keikkaa. Se on vaan mulle periaate kysymys,kyllä mää sitä bändiä sen verran kunnioitan että voin mennä aivan täysin selvinpäin sitä kattoon! Mää en tarvi siihen hommaan yhtään alkoholia! Siellä keikalla menee muutenki ihan sekasin jo pelkästään siitä musiikista,niin siihen on ihan turhaa lisätä mitää litkuja!

Kyllä mää voisin mennä jotain kaija koota lähinnä kattoon kännissä,koska en tykkää siitä akasta yhtään!

Mutta mun periaate on edelleen se että apulannan keikalle selvinpäin! ;D

Vilkku

Hmm... Aika outo periaate, että sellaisen bändin keikalle voi mennä kännissä, mistä ei pidä. Ei siinä mitään, periaatteensa kullakin, mutta jos nyt ite ottasin nollarajan, ni mielummin sitte kaikki tai ei mitään. Jos se on kunnioituksesta kiinni, niin kyllä mun mielestä kaikkia esiintyviä artisteja ja orkestereita voisi sitten kunnioittaa niin paljon, ettei ilmaannu paikalle erityisen sekaisin. Mutta minun mielestäni se ei kuitenkaan kunnioituksesta jää kiinni.

Hiukan poikkean aiheesta toteamalla vielä sellaisen asian kunnioituksesta, että mua jotenkin sylettää keikoilla hirveesti se, että lämppäreille näytetään keskisormea tai huudetaan "menkää pois". Kaikesta ei tartte tykätä, mutta siinä tapauksessa vois olla hiljaa. Tai tulla paikalle sen verran myöhemmin, että skippaa lämppärin kokonaan. Sen verran kai voisi kunnioittaa esiintyjiä, että antaisi heidän hoitaa oma shownsa kunnialla loppuun.

No joo, en moralisoi enempää. Minulla ei kai siihen ole oikein varaakaan.

Vilkku

Sellainen lisäys vielä, että esiintyjiltä sen sijaan odotan täyttä selvyyttä. Jos juoda täytyy, ni sitte keikan jälkeen, mutta ei ennen. Siis eihän mua nyt häiritse jos joku juo kaljan ennen keikkaa, mutta kunhan ei sitte tartte lähteä kesken biisin oksentamaan. Yleisö kuitenkin maksaa, joten täytyyhän rahoille saada vastinetta.

salzaliini

mä nyt vissiin selitin ton liian monimutkaisesti...
no,siis apulannan keikalle en menis kännissä vaikka mulle annettas juomat ilmasella,mutta jos nyt joskus eksyisin kattomaan jotain bändiä/artistia joka ei ole mikään mun lemppari voisin hyvinkin pari siideriä juoda päästäkseni ehkä fiilikseen. Jos te nyt tajusitte paremmin?!?!

Vilkku

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mä olin kerran tehiksen keikalla kännissä mutta en mä kyllä aio olla enää millään keikalla...saan enemmän irti keikasta kun oon selvinpäin!:) siellä tehiksen keikalla oli kyllä kieltämättä hauskaa... ;D apista siis meen ens viikolla kattomaan ihan selvinpäin. :) mua ärsyttää keikalla sellaset tyypit jotka on ihan perseet olalla ja kaatuilee muitten päälle ihan kympillä eikä tajuu mistää mitää... >:( joisivat kotona ittensä sellaseen kuntoon jos kerta haluavat,ei tarvii tulla keikalle häiritsee muita!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini

no hyvä että edes joku tajus ton mun periaate jutun.
:D

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.