Hui kun ihan pelottaa !! IIK

Aloittaja Kytkin, heinäkuu 07, 2002, 01:11:49

« edellinen - seuraava »

Kytkin

tulla tänne teidän keskelle tällä tavalla..
muttakun ihan teki mieli, ja kun nimenkin sain eilen thanx to Vilkku. Vilkku, Mitäs HÄN?    :-*

Vilkku

Grrrrreat, nimiasia hanskassa ;D Tervetuloa. Minähän sanoin, että autonosat roks. [Etpäs sitten maininnut piruuttasikaan tästä mitään päivällä]
[ -You should see my scars- ]

Vilkku

...ja juu. Huomaa että on yö. Unohda edellisen viestin viimeinen lause :)

Kytkin

pohdin maajohtimen, ratin, ja kytkimen välillä.. kytkin oli paras!
  JOtkut faijan työkaverit täällä kylässä.. mies ja nainen. ilm. naimisissa? nainen ihan mukava (kerrankin.. mun kohdalla kun kaikki vanhemmat naishenkilöt on yleensä aina bitch:eja)

Mua vähän hämmentää tää paikka. On niin monta paikkaa mihin kirjottaa... ää.

Kytkin

pohdin maajohtimen, ratin, ja kytkimen välillä.. kytkin oli paras!
  JOtkut faijan työkaverit täällä kylässä.. mies ja nainen. ilm. naimisissa? nainen ihan mukava (kerrankin.. mun kohdalla kun kaikki vanhemmat naishenkilöt on yleensä aina bitch:eja)

Mua vähän hämmentää tää paikka. On niin monta paikkaa mihin kirjottaa... ää.

koo-yy-tee-koo-ii-än

Kytkin

Vilkku

Älä sinä kyseenalaista minun nimiehdotuksia... Tietenkin Kytkin on super.

Hiltsu

Saanko kysyä, että mitä? Minä olen ihan ulkona, mutta tervetuloa.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Vilkku

Saat kysyä... Me siis tunnemme toisemme. Minä ehdotin tuota Kytkin -nimeä, kun pohdin että autonosahan se on tuo minun Vilkkunikin :D Vaikka tosin alunperin olen oman nimeni pöllinyt yhdestä suomalaisesta elokuvasta...

Hiltsu

En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

Kytkin

Ihanaa..  ;D
Kiitos. Esitelläänkö toisemme? Kytkin - Hiltsu, Hiltsu - Kytkin
Moi - Hei.  :D

KatjaRock

Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

huomentapäivääiltaayötä!
ihan kaikille.
my sweet, sweet rock`n roll

Hiltsu

Hiltsu

Monipuolistahan tämä aina on.
Pitää tästä varmaan lähteä nukkumaan. Oikeastaan olen jo aika kauan ollut menossa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.