Pudota EP

Aloittaja Lerppa, toukokuu 07, 2004, 08:48:11

« edellinen - seuraava »

hande^

Ainakin mun kansilehtiössä, ne biisien sanat on tosi pienellä. Se häiritsee. On noi kuvatki aika ankeet. :(
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Unenkansalainen

juu teksti on kyllä aika pienellä. mutta toisessa kansilehden osassa, komeilee Toni(?) hieman muunneltuna, se on hieno :)
Ja sen päälle tuskin haluttiin sanoja laittaa.

Ehkä apulanta halusi hämätä ostajia hieman sillä, että jos kannet ovat vanhanaikaiset, niin varmaan luulevat myös että musiikki on. Tämä on hyvä myyntikikka, ja kyllähän nuo erottuu niistä muista miljoonia maksavista kansista, jos vaikka vertaa Irinan kanteen. (joskin ei ihan miljoonia maksanut :D)

mixu

Lainaaniinpä, kansia myös manailin, osaisin itse jopa paremmat tehdä :D
mutta nuohan on sitä vanhan apulannan tyylistä "tehdään oikeen rumat kannet, niin ollaan cooleja, ja kapinoidaan niitä miljoonan kansista maksaneita vastaan"

jiiap.
en kyllä oo samaa mieltä kansista...sopii minun mielestä JUURI TÄMÄN levyn kansiksi.
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

Aapsu

Nyt kyllä jyrää tuo EP jo ihan täysillä. Kaikki biisit kuulostaa vaan niin hyvältä että huhhuh. Jotain kymmenen kertaa olen tykitellyt sen täällä armeijassa läpi aina kun kerkiää.

Minä olen kyllä kansista sitä mieltä, että ne ovat hienot. Hienoa B-luokan kauhuelokuvatyyliä. Takakannen fontti on tosin hieman epäselvä. Onko kukaan saanut selvää mikä Parta-Samin taiteilijanimi on? Joku Budda Joensi vai?
NYT KAIKKI MUN SIVUILLE! UUS EP-LEVY

hande^

Joo, mustaki näyttää et siin lukis Budda Joens. En oo varma onks ton etunimen vika kirjain a, mut muuten oon aika varma tost nimest. :) Mulle on toi Aamen iskeny tosi kovaa nyt ku oon kuunnellu enemmään.

Lerppa

offtopiccia..
Mikä Partiksen sukunimi muuten on?
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

hande^

Musta tuntuu, et sitä ei oo ilmotettu koskaan missään... Ehkä Sami ei halunnu sukunimeään julkisuuteen ja siks sille keksittiin nimi Parta-Sami. Mä katoin Apiksen kotisivuilta, eikä sieltä mun mielestä löytynyt Samin sukunimee...

punainen

mä luin joskus juttua Apulannasta missä mainittiin nimi Sami Lehtinen ??? Oliko hän sitten Parta-sami vai joku muu sami mutta Apiksen jutussa tollasen nimen muistan ainakin selvästi... ::)
Destroy the mind,destroy the body,but you can't destroy the heart!

http://myysteerio.friendtest.com

lonely wolf

Lainaaofftopiccia..
Mikä Partiksen sukunimi muuten on?
lehtinenhän se taitaapi olla...
jostain kumman syystä mun koneen joku tietoturva paska ei anna mun kirjautua tänne...sylettää >:(
-mixu-

Noidanmetsästäjä

Oli miten oli, Parta on jumala 8) Ihan loistotyyppi! Ja Pudota rokkaa kovasti! Aamen.
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

hande^

Heyj! Hyvä, että täällä on joku toinen joka ei dissaa Samii! :D Ja tervetuloa joukkoomme!

anna

Parta Sami on ihana  ;D

Pudota - ep on todellinen helmi! mulla on suuret odotukset ja ne kyllä täyttyivät! Jäätyneiden kaupunki ja Yksi toisensa jälkeen on parhaimmat, vaikka jokainen biisi on loistava. Vasten mun kasvojani on aika tarttuva. ihana riffi  :)

Kannet on myös kivat  :)

puska

Ihan fiiliksissä! Tulin just leiriltä isostelemasta ja pöydällä odotti EP. Yllätyin kuulemastani positiivisesti. Mahtavaa! Yksi Toisensä Jälkeen on mahtava veto! Ihan mielissääääään!!!!!
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

jouhu

Tervetuloa isostelemasta, puska! :D
Aika jännä kuinka positiivista tää ep on saanu. :) Eikä mikään ihme... Onhan se varmaan jokaiselle ollut tavalla tai toisella yllättävä.

Noidanmetsästäjä

Kiitos hande^ :)

Outoo muuten että sisäkanteen on jääny vääriä sanoja:

Vasten mun kasvojani:

Miten voikaan tuntuu
oikeasti:
Miten tuntuukaan tää

Karu totuus on paljastunut sen alta
oikeasti:
Karu totuus on kaivautunut sen alta

Aamen:

Syntyväni tunnen uudestaan
oikeasti:
Syntyväni tunnen uudelleen

Jäätyneiden kaupunki:

Kun parempi ois vain alle vaipuu
oikeasti:
Kun helpompaa ois vain alle vaipuu

??????
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.