Pudota EP

Aloittaja Lerppa, toukokuu 07, 2004, 08:48:11

« edellinen - seuraava »

hande^

Mä en ite oo muita huomannu ku ton "Syntyväni tunnen uudestaan" oikeasti: "Syntyväni tunnen uudelleen". Ehkä Toni on antanut lyriikat kansien painosysteeminen aijemmin ja sen jälkeen levyn nauhotuksissa laulanu vääriin, eikä oo viittinyt muuten hyvin mennyttä kappaletta ottaa uusiks parin sanan takii... (?)
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

Noidanmetsästäjä

Jep, tai sit se on vaan tajunnu liian myöhään että noi uudet värssyt kuulostaa paremmalta...

Tää on ihan hullua, mä vaan kuuntelen Pudotaa koko ajan ;D
Kaunista huomenta huolimatta kaikesta

hande^

Mul on iha sama juttu! :D EP:n ostin keskiviikko-iltana ja sillo ehin kuuntelee vaa pari kertaa läpi, mut torstaista asti oon kuunnellu koko ajan ku oon huoneessani, koneel tai sit kannettavast, jos en oo himas.

emmi

jesh, vihdoin mäkin sain ton ep:n hommattua! oli kyllä positiivinen yllätys, mä kuvittelin et se olis vähän samantapasta materiaalia ku hiekka mutta ei se nyt sit kuitenkaan oikeestaan oo eees! vaikka eihän hiekassakaan mitn vikaa oo! Mä oon jääny ihan koukkuun siihen aameneen, se on niin ihana biisi!<3
älä tunnusta jos sattuu

puska

Yksi toisensa jälkeen on mielestäni paras. Loistava veto. Kertosäe varsinkin.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

hande^

Mulle Aamen tuntuu nyt parhaimmalta... Yksi toisensa jälkeen on toisiks paras. :)

jouhu

Mulle tällä hetkellä rakkaimpia ovat tuosta...aamen ja jäätyneiden kaupunki. Ne kertovat melko tarkasti miun henkilökohtasesta elämästä... nyt kolmen vuoden "historia" tiivistettynä. Vasten mun kasvojani ja yksi toisensa jälkeen ovat myös tosi mahtavia biisejä! Ja tuovat varmaan tulevaisuudessa jonkun merkittävän merkityksen. :)

maijja

Provinssista tuon ep:n ostin, kännissä, ja mietin että kadunkohan tuotakin ostostani, mutta hyvältä se kuulostaa. Ihan heti ei nuo biisit minulle auenneet, tai ainakin tuo yksi toisensa jälkeen jäi vielä vähän pimentoon, mutta enköhän minä vielä. kuunneltu on jo monestimonesti. :D

Ja jos hieman poikkeasin aiheesta niin apulanta veti AIVAN loistavan keikan provinssissa!!!  :-*
Olin ihan huumattuna keikan jälkeen ja vieläkin.
Nyt vain surettaa etten muita keikkoja näe sitten.  :'(
Suunnitelmissa oisi mennä ilosaareen sunnuntaina sitä katsomaan, mutta kappas maijjan tuurilla koko juttu myyttin loppuun. Itku pääsee.
Sisällä syntyy syöpä.

hande^

Niin, tonne Ilosaareehan on myyty liput loppuun jo 7 (?) vuonna peräkkäin. Jos haluu lipun varmasti se ois kannattanu ostaa heti lipunmyynnin alkaessa... Onha sit niitä, ketkä ostaa 5 lippuu ja myy niit sit 4 kertaa kalliimmalla hinnalla.

salza01

minäkin hankin ton ep:n ja tykkäilen tositositosi paljon. <3 koko ajan on soinut mankassa tuo. :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Noidanmetsästäjä

Palailen pitkästä aikaa Pudotaan... Oon huomannu että koko levyn (ainakin melodisesti) paras kohta on mun mielestä Jäätyneiden kaupungissa kun tulee "tee se loitsu uudelleen / ja kiedo kahleeseen / lukitse paikalleen / ei jää voi meitä viilentää / haudasta herättää / mut jättää hämärään". Kaunista. Mitä muut ootte mieltä ko. kohdasta ja/tai omasta mielestänne platan parhaasta soundista?

piksi

LainaaOon huomannu että koko levyn (ainakin melodisesti) paras kohta on mun mielestä Jäätyneiden kaupungissa kun tulee "tee se loitsu uudelleen / ja kiedo kahleeseen / lukitse paikalleen / ei jää voi meitä viilentää / haudasta herättää / mut jättää hämärään". Kaunista. Mitä muut ootte mieltä ko. kohdasta ja/tai omasta mielestänne platan parhaasta soundista?

Olen täysin samaa mieltä. Muuten tuo Jäätyneiden kaupunki ei iske minuun mitenkään erityisen paljon, mutta tuo kohta on hieno. Melodisesti nimenomaan. Lyriikkakin kaunista.

Yksi toisensa jälkeen-viisu iskee allekirjoittaneeseen eniten, ja siitä hieno kohta on se, kun kertosäe alkaa ensimmäisen kerran- siinä ei tule sellaista tyypillistä taukoa ollenkaan vaan kertosäe räjähtää heti :) Vaikea selittää, toivottavasti joku ymmärsi mitä ajoin takaa.
The cloud is closing in my shade
The one that follows you just won't go away

Noidanmetsästäjä

Ymmärrän erinomaisesti. Se lienee parasta kyseisessä kappaleessa. Meikäläistä nappaa tuo Aamen kokonaisuudessaan parhaiten. Muiden järjestys vaihtelee runsaasti. Avausraitaan oon kieltämättä aika kyllästynyt, toki sitäkin kuuntelee mielellään, ei vaan saa kauheesti kiksejä nykyään...

emmi

LainaaPalailen pitkästä aikaa Pudotaan... Oon huomannu että koko levyn (ainakin melodisesti) paras kohta on mun mielestä Jäätyneiden kaupungissa kun tulee "tee se loitsu uudelleen / ja kiedo kahleeseen / lukitse paikalleen / ei jää voi meitä viilentää / haudasta herättää / mut jättää hämärään". Kaunista. Mitä muut ootte mieltä ko. kohdasta ja/tai omasta mielestänne platan parhaasta soundista?

mä oon kanssa samaa mieltä. toi vaan on niin ihana kohta.
älä tunnusta jos sattuu

piksi

Kieltämättä itsekin jo hieman kyllästynyt ko. piisiin, en tosin hyppää ylikään EP:tä kuunnellessa, joten kyllähän sitä lämpimikseen kuuntelee. Mutta kuten täälläkin jo monesti todettu, riffi on ihan tappaja siinä - ehkä paras ikinä, mielestäni.
The cloud is closing in my shade
The one that follows you just won't go away

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.