Pudota EP

Aloittaja Lerppa, toukokuu 07, 2004, 08:48:11

« edellinen - seuraava »

emmi

uujea, vähän mä ootan innolla tota ep:tä!! :)
älä tunnusta jos sattuu

Vilkku

Toi menee muuten sillai kivasti, että tuo ep tulee 16.6. ja saman viikon sunnuntaina näkeekin jo Lannan livenä Myötätuulessa. Tuleepahan vähän piristystä sillekin viikolle :) Varsinkin kun taitaa olla kesän ainoa kerta kun näen pojat livenä.
[ -You should see my scars- ]

Maikki.

Niin on aika mukavasti :) ja kiva kun juuri sillä viikolla olen menos helsinkiin niin saa sen ep:n heti ostettuu.. tänne kun se ei kumminkaan ihan heti tule :(.
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

blind_eye

Lainaa
Toi menee muuten sillai kivasti, että tuo ep tulee 16.6. ja saman viikon sunnuntaina näkeekin jo Lannan livenä Myötätuulessa. Tuleepahan vähän piristystä sillekin viikolle :) Varsinkin kun taitaa olla kesän ainoa kerta kun näen pojat livenä.
Joo, sama täällä. Tai näenhän mä ne Tammerfesteillä, mut liian kaukaa kun pitää sillalta kattoo... Ne meni ja otti keikan perskules terassilta  >:(
tiedän, että minulla ei ole sitä loputonta sananvaltaa

pehmyt

Nyt se on kaupoissa!  ;D Kaikki kipinkapin ja ostamaan! Tuossa on kansi http://www.apulanta.fi/Valokuvat/etusivu.jpg

Hallaa

tuli kyl heti hieno fiilis tosta "pudota" kun sen kuuntelin.
kuulostaa et ollaan menossa vanhaan apulantaan päin takasin, ja ihan hyvä niin!!!  :)
Joo mä tiedän suakin väsyttää
Mut kirja täytyy silti loppuun värittää

HeikkiH

Meitsi diggailee täyssii... Suoraan töistä levyn(EP:n) ostoon.
Eka kierros ohi ja iskee täyssii. Tai enemmän ku täyssii.
Hittisettiä voisin jopa sanoa.
Se siitä sitten...

pehmyt

Kuunnellut nyt tuota noin 5-6 kertaa läpi ja iskee todellakin. Väänsin "huilatessani" ,jos ketään kiinnostaa, soinnut tuohon Jäätyneiden Kaupunki biisiin. Hieno ep.

http://personal.inet.fi/koti/laasti/temp/jaatyneiden_kaupunki.txt

Maikki.

On se kyllä kiva! :-* :) mie sain sen jo tänään, jee! ihme että tännekin tuli heti tänään.. :)
'.. I'm sorry for what I did ..' <3

Vilkku

Kyllähän tuo teki minusta tänään huomattavasti paremman kuskin. Auto kulki paljon nätimmin [ja tosin myös lujempaa :P] kun pääsi rentoutumaan loistavan musiikin parissa.

Tarkemmin ei vielä uskalla analysoida, ei tuo kuitenkaan oo soinu ku vasta kolme kertaa kokonaan läpi.
[ -You should see my scars- ]

Marinen

Onks Pudota ep hyvä vai mahtava?  ;D Huomen meinasin käydä ostaa sen ku tänään en päässy  :'( ... paljos sil ep:llä oli muuten hintaa?  :D *Ei malta odottaa huomiseen*

janne

joo mäkään en päse ostaa ennen perjantaita.... kun asuu tämmosess käpykyläss niin eipä juuri tule apulantaa tänne... nii joo mikä hinta sill oli???

pasi

moi kaikille ;D aivan ykkös biisejä sisältää tämä pudota ep!! varsinkin aamen biisi sai kylmiä väreitä aikaan ajaessani takaisin työpaikalle ruokatunnin loputtua ;) apulanta todisti jälleen olevansa  suomen ykkösbändi!! nyt odotan vain provinssia että kuulisin nämä biisit livenä :) ja joku kysyi pudota ep:n hintaa... 5,49 euroa eli ei kallis ;)

jouhu

Joo, mie tykkään myös paljon tuosta ep:stä.  :D Oon nyt kuunnellu kolme-neljä kertaa noin... Piti ensin kuunnella pari kertaa ennen, kuin aukes, mutta aamen aukes heti ekalla kuuntelu kerralla. Ja kuinka hassua, kun tuo jäätyneitten kaupunki kipale kertoo tiivistettynä mun viimeiset kolme vuotta aika tarkasti.  ::)
Kylmiä väreitä miulle tuli tuosta jäätynetten kaupunki, aamen ja vasten mun kasvojani biisit. Se yksi on vielä avautumis vaiheessa.
 :o Täällä toi ep makso 5,90

Unenkansalainen

Jep, ostin tuon EP:n noin klo 13.00. heti melkein herättyäni ryntäsin sen ostamaan, sen verran sitä on odotettukin!

vasten mun kasvojani -kappaleen riffi on ehkä parhaimpia apulannalla koskaan, heti ei yhtään todistajaa ja pirun morsiamen jälkeen :)

Aamen, ei avaudu ensimmäisillä kerroilla vielä oikeen, vasta kun sen sen kuunteli about 10 kertaa, alkoi biisi rokkaamaan hyvin, ja pidän siitä ehkä eniten tällä EP:llä. mutta miksi EP:n kannessa sanotaan että TÄMÄN kappaleen pianon soittaa joku akka? ei tässä tietääkseni mitään pianoa ole..?

Yksi toisensa jälkeen, siinä tulee mieleen ihan hippo -kappaleen ja vanhan apulannan sekotusta, iskee helvetin kovaa. kertosäkeen ja ekan säkeen välissä ei ONNEKSI ole mitään taukoa, mikä yleensä on kaikilla bändeillä joka biisissä, tässä se on poikkeavaa. kivasti rävähtää suoraan säkeestä :)

ja tuo viimeinen, jäätyneiden kaupunki, on kiva, piano on tässä jostain tuttu, en muista missä olen kuullut :O
sanat on ehkä tämän EP:n parhaat, mietteliäät.

mutta, lopputulos on että älkää tuomitko tätä EP:tä ennenkuin olette sen kuulleet about 10 kertaa läpi, sitten se vasta avautuu, ja biiseistä alkaa pitämään, paljonkin :)
ekalla kerralla kuulosti aivankuin ei olisi oikeen rytmi ollut mukana laulussa, siihenkin tottui, ja enää en niin oikein ajattelekkaan.

odotan levyä, kovasti.

-KK-

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.