HAIRIKKO?!?!??!

Aloittaja kenenkokonimi?, tammikuu 21, 2002, 03:15:50

« edellinen - seuraava »

kenenkokonimi?

j :-X
saakotänneoikeastikirjoittaa?tulkaapastytötjokoulusta,niinpäästäänvaihtamaanseka(la)istaläppää.multaputosineljäpinnaanäilläsivuillanyt,ä:n&ö:npisteet. :P

viimeyönäheräsinnälkäänennenklo04.00jakävelinnakkikioskille,muttaseolikinmennytkiinnijoklo01.00..kivaapakkasessa.vilkunlempiruokaaovatprinssinakit.osaattekomuutentehdäprinsessantorttua? ???

1juttu,mistäenkoskaanolejoutunutkärsimään,onkokkaustaidottomuus.eikukaanvoipyytäämuatekemäänruokaa,kunkerron,mikäontulos. ;D

eilenolinnapatanssitunnilla,vähänneopettajatosaarokatalanteillaan.tajutonta.eisitävoikuvailla.kyllätehisottojäätoiseksi,siiskaikkienmunopettajienjälkeen.kämppiksellesanoin,ettäolinmummojenkanssaharrastamassakevyttäliikuntaa.mullaonliianhuonolihaskuntonapatanssiin,pitäämennäpunttikselletaasvaihteeks. :-/

liikaahymiöitä. :-*onkotuopusu?

siis?

siismullaonkokkaustaidottomuus,muttenkärsisiitä.seonainoailonitässämaailmassatällähetkellä.

B_T

bluetiger@sunpoint.net ???
toimiihan sulla se välilyönti näköjään.

äläpäs viitsi feikkaa. :-X

eli

;Dse oli enter, joka toimi eilen tuolla
koneella. välilyönnistä ei tietoakaan.
kysymysmerkkien jälkeen katkesi.

KatjaRock

ehm ;D
kivvaa. kävin kattomassa Harryn. Kamala. ::)
Nukuttaa. Katoin eilen Ruotsin TV:sta Ally McBealin. Juonipaljastuksia myydään halvalla. :-* Onko teillä vihjeitä miten saisin 15000mk ja PIAN??? Tärkeää. Hmm. Työtä etsin. Tai en. Ajattelin alkaa lukemaan YO-kirjotuksiin. En kai. :P ??? ??? ??? Juuh. Moi.
Time goes on, I wont.

hairio

15000 saa helsinginkadulla aika helposti,  :-X
tai sitten saat 10000/kk myymällä 6 lehteä illassa
yhdessä duunipaikassa, lehtiä puhelimitse.
muuta en tiedä.  :)

Kerran tuli yksi maili, joku algerialainen prinsessa
halusi laittaa miljardeja tililleni päästäkseen
pakenemaan maasta. asianajaja lähetti faksin mulle. :o

KatjaRock

Juu, tuosta ulkomaalaisesta prinsessasta minäki olen kuullu. äiti ei innostunu. 8) enkä minäkään. kotiorja ois kyllä ihan jees. ja se vielä maksais että pääsis tänne. :D

Kyllä toi vieraskirja on parempi ku tämä. Ei voi mittään. Ja vanha vaaleansininen vieraskirja varsinki. :-* Nyt tulee käytettyä näitä hymiöitä. Jee tuo näyttää minulta -->  :P
Time goes on, I wont.

hairio

minä vallan masennuin tämän
viikon ihmisten/uutisten
pirullisuudesta, joten
lähdenpä luovuttamaan verta.  ::)

samalla testaavat, onko tauteja. ;)

B_T

"niinpäästäänvaihta maanseka(la).." ja sitten tuli enter. on tossa väli hitto vieköön.  :-X

"em ou en dii ei wai - es juu sii kei es"
hassu laulu joka soi kissillä.  :P
--mitä siinä sanotaan  8) ?

Vilkku

Onpi muuten totta se laulu, kenen nyt lieneekään :) Piti muuten ottaa paperia avuksi kun koetin miettiä että mitä siinä sanotaan... :P

Kävelin äsken tunnin metsässä. Siellä sataapi vettä. Ei hyvä asia.
[ -You should see my scars- ]

KatjaRock

Ei ole totta.  ;D

Aargh. Penkkarit lähenee. Luin eilen kokonaisen uskonnonkirjan. Vieraat uskonnot. Silleen ihan kiinnostavaa, mutta toisaalta ku tietää että siitä on hyötyä niin se lukeminen tökkii. Kummallista. Mulle tavallista.

Huomenna pitäs tehä reaalin preli. Olen tyytyväinen jos saan yhen esseen tehtyä. Näillä tiedoilla siis.

Joo. Kouluakouluajakoulua. Minun elämään ei paljon muuta nyt mahu. Sorge. :D
Time goes on, I wont.

kreisi_greippi

Onko täällä ketään, joka tahtoo tehdä kemiantunnille esseen kasvihuoneilmiöstä!?  olisin kiitollinen. Ei jaksais...mut pakko se on. Tänäänkin koulua kaheksasta kolmeen ja päälle näytelmäharkat...viiden jälkeen kotiin.  Nukuttaa. Mutta on kiva tietää, että joku vielä on niin hulllu, että lukee näitä minunkin juttujani. ::)
my sweet, sweet rock`n roll

Vilkku

Hah haa, pakko naureskella sen verran, että mulla on tällä hetkellä koulua 5 tuntia viikossa, esim. huomenna ei ollenkaan...  :P

Katja

:D Heeh.
Minä saan naureskella vielä Vilkkuakin. Mulla on vielä maanantaina saksankoe ja sitte LOMA. Miten sitä osaa olla tekemättä mitään? No  hyvinhän se on onnistunu tähänki asti.

Olenpas nyt koululla ja pitäs mennä kyseleen mitkä arvosanat täällä on minun raapusteluille annettu.  :-[ hirveää, ku tietää että on suoritunu huonommin ku omantaso ois antanu ymmärtää.

Ja jatkokoulutustaki pitäs miettiä. Kehkeh.

menkää tänään kattomaan Kotiteollisuutta Tavastialle. :)

Vilkku

Myönnetään, pistit paremmaksi.

Ja tietty mun ( ja mun kolmessa-vuodessa-ulos-lukiosta-suunnitelmien ) kannalta tämä yksi kurssi/jakso -vauhti ei oikein toimi. Ens jaksossa yritän käydä iltalukiossa hissa kolmosen. Meinasin aluks että kesällä kävisin jotain mutta tulin sitte siihen tulokseen, että en kyllä käytä kesääni koulussa.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.