asteroidi vouhotus...

Aloittaja Purppuraviittainen WeLhoTAr, heinäkuu 26, 2002, 09:14:53

« edellinen - seuraava »

Purppuraviittainen WeLhoTAr

sitä mä vaan että aika naurettavaa se asteroidi vouhotus!eilen satuin katsomaan mtv3 chattia ja kaiki oli ihan paniikissa sen asteroidin takia.aika turhaa.mun mielestä.
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Hiltsu

Mä en jaksa oikein käsittää sitä. Eikös sillon tuu joku maailmanloppu tai jotakin vastaavaa? Kumma kun tuo 2000-luvulle siirtyminenkään ei ole vielä räjäyttänyt meitä johonkin taivaalle.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

JOS asteroidi törmää maahan niin tulee kuulemma huomattavia säänmuutoksia ja jotain mannerlaattasysteemejä mut miks kaikki on jo nyt ihan paniikissa vaik se ei oo ees varmaa!!!jos vuonna 2019 on VARMAA että se tulee niin sit saatan huolestua ja ottaa asioista enemmän selvää mut miks ihmiset jo nyt panikoi...tyhmää.

vik

1.2.2019 räjähtää, mahdollisesti.

asia pelottaa, koska mulle tulee kiire elää ja ehtiä olla onnellinenkin.

jos se nyt tulee, haluan olla siellä mihin se iskee.
muut kokevat hitaan ja kivuliaan kuoleman, allejäävät ei.

pitää vaan saada oma rakas sitä ennen.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

[ -You should see my scars- ]

mut hei,eihän siihen koko maapallo kai tuhoudu jos se yhteen mantereeseen osuu!c´mon baby jeah. :) tuskin se tänne tulee...

Vilkku

Tänään joku sanoi radiossa, että uusien laskelmien mukaan se menee sittenkin hiukan maasta ohi. En sitte tiedä.
[ -You should see my scars- ]

no kyllähän ne laskelmat kerkee 17 vuoden aikana muuttúa varmaan aika monta kertaa..toivottavasti ei kuitenkaan maahan tule..

kreisi_greippi

minä jostain luin, että se mahdollisuus, että se maahan tulee, on pieni. ja jos se tulee, niin minkäs sille voi. tosin luulis, että sen vois jollain nykyaseilla ihan räjäyttää nyt, kun se on jossain hevonkuusessa.
kaikkihan kuolee joskus kuitenkin.
my sweet, sweet rock`n roll

kohtalo määrää millon kuollaan.uskotteko muuten kohtaloon vai sattumaan?mä uskon kohtaloon.

KatjaRock

Ei meitä niin onnesta, että se tänne osuisi.
Time goes on, I wont.

Hiltsu

En mäkään siihen usko. Jotakin typerää vouhotusta taas.
Mä en tiedä uskonko kohtaloon vai sattumaan. En tiedä uskonko kumpaankaan.
En tahdo tietää enempää / En tahdo jatkaa pidempään / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin / En tahdo kuulla sanaakaan / En tahdo niellä palaakaan / En tahdo tietää kuinka sattuikaan niin

kreisi_greippi

minä uskon, että ihminen itse tekee ne valintansa, mutta Jumala on se lopullinen joka päättää asioista.
eli on asioita, jotka ovat sattumaa ja asioita jotka eivät ole.
my sweet, sweet rock`n roll

tam

Onko universumi ääretön? Mikä on rakkauden kemiallinen kaava? Tieto kasvaa, mutta se on eri asia mikä on totuus. Sen määrittää jokainen itse. Kyseenalaistan kaikki mielipiteeni ja kuuntelen mielelläni muiden perusteluja. Uskon henkimaailmaan, vaikka en tiedä olenko oikeassa. Uskon kohtaloon. Jokaisella vastoinkäymisellä ja onnentunteella on tarkoitus. Uskon myös sattumaan. Kaikki on kiinni itsestämme. Pystyn itse vaikuttamaan minkälaisen elämäni elän, mutta olosuhteille en voi mitään.

salzaliini:)

joo,mulla on vissii ollu taas sivistyksessä aukkoja ku en oo kuullukkaa mitää tuommosta! ohan ne nuita maailman loppuja ennenki ennustanu mutta ei oo vielä näkyny. [tai sitten minä olen vieläkin tyhmempi ja mun pitäs ollá vaan hiljaa...:)]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.