kiitokset Arskalle.

Aloittaja vik, tammikuu 27, 2003, 02:43:45

« edellinen - seuraava »

vik

ovat tällaista väsänneet Levarin TS-boardilla ja lienee aiheellista laittaa tännekin linkki.

http://www.angelfire.com/rock3/kiitosarska
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

Mä lueskelinkin tosta aikasemmin, toi on kyllä tosi jees idea.
[ -You should see my scars- ]

Niina (Niina-Maria)

Jep, kaikki vaan rustaileen Arskalle kiitokset! Eikös se Arska ole ne ansainut?!  :) Itse ainakin aijon tuohon osallistua...niin upee idea se on!  :)

2 + 2 = 5

aika nopeasti ne sai jutulle nettisivut (ja mut messiin) ja muutenki koko homman järkättyä. ja mut messiin.

Silti_Onnellinen

mäkin niihin kiitoksiin yhdyin  ;D
Oon limainen ja suomuinen..
Ja mun olo on VÄKIVALTAINEN..., mutta silti varmaan Onnellinen... Niin ihanasti itsetuhoinen ja suloinen...

KatjaRock

Minäki tahtoisin mutta mitä sanoa täysin oudolle ihmiselle?
Kiitos kun sinun ansiosta saan kuunnella hyvää musiikkia?  :P

Ei välttämättä nosta enää hymyä tai kyyneliä jos lukee noita vaikka 2000. ? Olempas kyyninen ja paska. Jälkimmäinen ei liene ylläri kenellekään.
Time goes on, I wont.

vik

mä kanssa ajattelin että mitä ihmettä mä muka sille sitten pälättäisin.
aion kuitenkin osallistua kun on tyhmää jos niille tulee vain pienehkö määrä kirjeitä ja noin isosti on mainostettu, nähty vaivaa jne.

"Ei välttämättä nosta enää hymyä tai kyyneliä jos lukee noita vaikka 2000. ?"
kai se liikuttaakin silleen 'klönttinä'. semmonen iso kansio täynnä kiitosta ja kumarrusta.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Niina(Niina-Maria)

Niin, niistä kiitoksista ehkä kannattaa tehä omaperäsii..ehkä niitä ois sitten arskankin kivempi lukee...Katja on kyllä oikeessa tossa et mitä kirjottaa ihmiselle jota ei oikeesti edes tunne ???..mutta eiköhän myö kaikki keksitä jotain!!! yritetään ainakin!  ;) Onko kukaan vielä kereny lähettää kiitoksia?

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mä oon kyllä yrittäny jotain väsäillä mutta ei siitä mitään tuu... kuitenki ihan samaa muutki lähettää tyyliin "kiitos arskalle kun oot jaksanu pyörittää levaria vuodesta toiseen jnpp..." huoh.ei tästä taida mitään omaperäistä tulla.. :P
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Niina(Niina-Maria)

No mutta yritys hyvä kymppi!!  ;D

Vilkku

En mä ainakaan vielä ole mitään saanut aikaiseksi. Mutta katsotaan. Kyllä toi juttu on mun mielestä kuitenkin tosi jees, kun vaan keksisi jotain hyvää sanottavaa. Katsotaan. Kyllä se siitä.
[ -You should see my scars- ]

Eipä oo mullakaan mitään uusia ideoita tohon ollu niinku jo sanoinki,etten keksi mitään omaperäistä.. :P kauankohan saan vielä armonaikaa..?

Eveliina

Joo, mun mielest tää idis o aiva taju megee!!!  ;DMä osallistun kans!! Kaikki muutki mukaa!!!!!!!

vik

ai niin, pitäisi tuokin väsätä. en kyllä yhtään tiedä mitä muka kirjoitan, mutta kun lupasin jo osallistua ja onhan se nyt aika jees homma, jos tarpeeksi moni innostuu.

huhtikuun loppuun aikaa. vielä edes kiire.  :D

eikun oikeasti. pitäisi yrittää. mutta kun pää on tyhjä.

Wicked,kiitos kun muistutit. Mutta en tosin keksi sitten mitään.En mitään. ???

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.