kaverit ongelmana...

Aloittaja Mare, tammikuu 15, 2003, 09:03:45

« edellinen - seuraava »

Bansku

Miun kavereista kukaan ei voi ymmärtää että min kuuntelen apulantaa. Tai no, onhan niitä pari jotak tykkää joistakin lauluista. mutta eipä se mua haittaa. min kuuntelen mitä kuuntelen  :)

piupau_muovia

mun pässi luokkalainen sano:joo airi(paljastan nimeni)kyllä se apulanta ihan hyvää on,emmä radioo sule jos se tulee toiselta kanavalta.hehee.jotkut kettuilee ja jotkut tykkää...kahen parhaan kamun kanssa(amniinballe terkkuja) :-*ollaan isoja faneja.näin se männöö....kuopiolaisten iloksi ilmoitan jos ette tienneet:LAUANTAIKSI LUVATTU 15 ASTETTA!!!!!!jostain se ilo on revittävä....syökäähän suklaamunia...

JenniThaApisFAni

kyllä mulla niitä kavereita riittää jotka ei diggaa apulannasta, mut ei se mitää haittaa kavereita ollaa kumminki...
mut kyl mul sit on niitki kavereit jotka on mun kaa todellisii apulanta fanei!! :D mut kaikilla oma musa makunsa!!!
ja piste.
...sä olit perhonen jonka siivet eivät kauas kantaneet sä väsyit kylpyhuoneeseen....

hensi_apis_fani

juu ei ne munkaa frendit kaikki pidä apulannast mut ei se muo pal hetkauta...:)mut mä tykkään ja se on pää asia...!!!!
minä tahdon ulos,tahdon ulos kattilasta!!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.