'Vasten Mun Kasvoja' ennakkosoitossa YleX:llä

Aloittaja juGe, toukokuu 28, 2004, 11:55:49

« edellinen - seuraava »

juGe

Jep, siellä soittelevat välillä, myös uusi Tehosekoitin rotaatiossa.

Apulanta ei ny ainakaan ensi kuulemalla vakuuttanut yhtään, mutta ehkä se kasvaa siitä kun kuulee useammin ja kunnolla.

mixu

minä kyllä tykkäsin...olinkin ootanu jotain tällästä hiekka levyn jälkeen.
ota minut mukaan/ota minut mukaan/jos et sinä sitä tee niin ei kukaa/ota minut nyt,olen väsynyt,olen niin vanha ja ränsistynyt/ota minut mukaan/ota minut mukaan.../

jouhu

Millasta meininkii oli?
Mie, kun en ole kuullut mitään.

vik

Jaaha. Kasvattanee luonnetta kun joudun koko viikonlopun kiduttamaan itseäni kuuntelemalla radiota.

Tulis sitten jo, molemmat.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

-Amerika-

:D ;D ;D ;D

JUSTIIN KUULIN!!!!!

VOI HELVETTI KO ON HYVÄ! EI PERKELE. VOI JUMALAUTA MIKÄ KAPPALE :D :D ;D :D ;D :D ;D :D

-Amerika-

AIVAN PARAS!!!!!!!!

puska

Ihan ok, mutta kakka jos vertaa Apulannan aikaisempaan tuotantoon.
- Ois vaan sorsa.
- Niin! Semmonen sairaalasorsa!
- Nii.. ja makkais vaa.

vähän vaisu oli. riffi on tarttuva, mutta kokonaisuutena pieni pettymys..

Vilkku

Minä tykkäsin. Paljon paremmat fiilikset ku sillon ku Hiekka oli ennakkosoitossa. Uudesta Tehiksestä en taas oikeen tykänny, ainakaan noin ensikuulemalta.
[ -You should see my scars- ]

vik

Noni, soittivathan ne sen (tai no ne, molemmat kiltisti peräkkäin).

Mitäs mitäs. Apulantaahan tuo selvästi, Hiekka-hengessä näemmä jatkaneet. En tollasesta nytkytyksestä niinkään perusta, henkilökohtaisestihan kuulisin Lannalta mieluiten sellasta AKKM/H10-meininkiä, mutta ei mitään, kyllä voin hyvin kuvitella itseni hyppivän tämän tahtiin Provinssirokissa. Bilemeininkiä.

Pääasia kuitenkin on se, että kipinä heräsi taas, en ole moneen kuukauteen Apulantaa kuunnellut mutta nyt tekee kovasti mieli. :) Tätä olen odottanutkin!

Biisin nimi muuten Ylexin mukaan on Vasten mun kasvoja eikä suinkaan Pudota.

Mut mitäs tuon Tehosekoittimen kanssa sitten tehdään... Ehkä kuuntelen muutamaan kertaan ja saan vähän nurkasta kiinni. Kiva piano kyllä ja on tuo sen tyylinen että uutta albumia uskallan odottaa kovasti. Rakkauden gangsterit-meininkiä, on muuten aliarvostettu TS-levy se.
Ei tästä aiheesta tässä threadissa silti enempää, tsori.
muista laittaa ovi lukkoon / muista sulkea ikkunat / vedä peitto silmillesi / jätä valot yöksi päälle.

Vilkku

LainaaBiisin nimi muuten Ylexin mukaan on Vasten mun kasvoja eikä suinkaan Pudota.

Ihmettelin tuota muuten minäkin. Luulin ensin toimittajan virheeksi mutta kyllä se tuolla YleX:n soittolistan C-osuudessa lukee tosiaan, että biisin nimi olisi Vasten mun kasvoja.
[ -You should see my scars- ]

salza01

ja minä en oo kuullu vieläkään vaikka oon yleX:ää yrittäny kuunnella... :(
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

hande^

Mäkään en vielkään oo kuullu vaik oon koko aamun kuunnellu reidioo... :( No, mut tuleehan se ep koht kauppoihin ni sit heti pääsee ostaa ja kuuntelemaan...!  ;D
Multa lähtee järki, vaikkei sitä ollutkaan

salza01

parhaillani kuuntelen tätä apulannan uutukaista, kyllähän tämä kivalta kuulostaa.. :)
..miksi rakkaus ei voi riittää, vaan siihen pitää ongelmia liittää. sydän särkyy tässä pelissä. on nin vaikeeta vaan poistua ja kiittää.. <3

Justiin lataamassa netistä. Hyi minua. Mikä sen toisen biisin nimi on? Ei 'Vasten mun kasvoja'.

:-/

Tuota...

???

:'(

Se oli suoraan sanottuna aika paska. Apulannalta on tullut tuhat kertaa parempia biisejä. Mihin ovat kadonneet ne Aivan Kuin Kaikki Muutkin ja Plastik -ajat?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.