Mitäs te ihmiset itse soitatte...?

Aloittaja Ronjaronjanen, syyskuu 26, 2003, 03:08:22

« edellinen - seuraava »

Ronjaronjanen

Niin, tuli vaan tosta yhestä toisesta keskustelusta mieleen että olisi kiva tietää soitatteko itse jotain (siis ihan jotain instrumenttia  ;) ) Tai jos on edes haaveena tulevaisuudessa alkaa soittelemaan.

Itse olen soitellut jotain yheksän vuotta mm. kitaraa(lähinnä sähkö), viulua ja sen semmosta..

baithöweii, en ole ihan varma onko täällä ollut tällaista keskustelua ennen, mutta toivotaan että ei.. ::)

jouhu

Ei musta ainakaa oo ollu tällästa keskustelun aihetta ennen..
Itse asiaan...
En soita itse mitään...enää. Pienenä mä kävin soittelee seemosta soitinta, kuin melodiga. Se on varmaan nyttenkin jossain pimeessä nurkassa pölyttymässä.
Pari vuotta sitten  aattelin ruveta soittaa pianoo, mutta se sitten jäi jonnekkiin.
Nytten viime aikoina oon aateluu, että olis siistii osata soitaa kitaraa...Mun äidillä onkin sellanen..."tavallinen" kitara. Miksi sitä sanotaan? Onko se se akustinen...En tiiä. No, kuitenkin sitä vois aluks rämpytellä.=)

emmi

mä en soita mitään mutta oon kyllä ollu koulussa kitarakurssilla ja haluisin kyllä osata soittaa sitä(siis kitaraa) ja rumpujakin ois kiva osata soittaa.. :)
älä tunnusta jos sattuu

rautalintu

Soittelen kotona faijan vanhalla akustisella kitaralla (jouhu, kyllä se on akustinen). Sain sen ikäänkuin perintonä olessani 7v. Olen siis rämpytellyt sitä n. 10 vuotta. En ole käynyt missään kitaratunneilla koskaan.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

amniinba

soitin 3 vuotta pianoo, mutta kun teoria olis alkanu niin siihen loppu mun innostu... ::) no ei nyt ihan, se opettaja ei ollu hyvä, en ois päässy eteenpäin sen tunneilla.. ja nyt soittanu yli vuoden rumpuja, en käy kylläkään tunneilla.

Lerppa

Hahaa, tämmösistä aiheista minä pitää :P :)

Suunnilleen 3v. olen kitaraa soitellut :) Bassokuviot on mielenkiintosia, pitää saaha basso! :) Ihan hyvä että rupesin rämpyttelemään kun samalla sitten tutustuin Apulannan tuotantoon uudestaan ja paremmin :) ;D
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

Vilkku

Pianoa soitan, jostain 6-vuotiaasta asti olen sen parissa aikaa viettänyt. Opettaja kävi meillä kai jotain 7 vuotta mutta sitten meni maku ikuisiin menuetteihin ja sonatiineihin joten oon sen jälkeen jatkanut itsekseni ja edelleen tykkään.
[ -You should see my scars- ]

*tuuli

mä soitin 5 vuotta klarinettia mut se loppu nyt muutama viikko sitten.... sniif!  :(  :'(
ja sit osaan jonku soinnun kitaralla... tai aika monta sointua mut en nyt mitään ces molleja.... :) eli kitarakin menee....
pianolla osaan vapaasäestystä... mut en mitään beethoveneja......
ja sit oon soittanu jotai 9 vuotta viulua....... :)
siinä ne... ;)

salza*

urkuja/pianoa pimputtelen.

rumpuja haluaisin paukutella. :D

Lerppa

Huu, mäkin soitin syntikkaa joskus :) Muistaakseni 3vuotta tuli soitettua :)

Wirtabiuha

Nykyään mä soitan bassoa ja suutani sen verran paljon että joudun liian usein ongelmiin....  ::)

Ja sitten mä soitin joskus viulua joku neljä vuotta ku mutsi pakotti... hirveetä lapsen alistamista  :D ja pianoa on tullu soiteltua...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

punainen

Itseasiassa klumpsuttelin bassoo taas pitkästä aikaa tänään ;D mä oon nyt päättänyt et haluun oppii soittaa oikeesti sitä vehjettä! Se vaan kun ei mun kärsivällisyys taho riittää minkään oppimiseen. Joo ja pianotunteja on tullut pakkopullana otettua viitisen vuotta. Oon myös päättänyt et haluan osata soittaa jotain instrumenttii "oikeesti".  Ja kyllähan kitaraa olis hieno oppii kans soittaan ja rumpuja,se vapauttaa niin stressiä... Mä rakastan musaa, mut kun ei  synnynnäistä nuottikorvaa oo mulle luotu

*tuuli

mä haluisin kans oppii paremmin soittaan tota kitaraa..... :-/

no... elämä opettaa!  ;D

Lerppa

Soittamalla mäkin olen soittamaan oppinut :) Huu, eka biisi minkä osasin soittaa oli Titanic, sen jälkeen heti Ilona :)

Wirtabiuha

Mäki opin ekaks ilonan eikun mombasan noh ihan sama... siis kitaran soitossa ja sit bassossa varmaan poistuisitko mun elämästäni... Ekaks lerppa opetti mua mut se oli niin hidasta että mulla meni... ja sannal kanssa... hermo ja päätin hankkia tabulatuureja... on muuten pikkasen helpompaa! (mitenkään sannan basson/kitaran opetus taitoja väheksymättä  ;D
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.