ihmissuhde onkelmat

Aloittaja salzaliini, marraskuu 10, 2002, 05:48:26

« edellinen - seuraava »

salzaliini:)

joo..kelpais kyllä olla siellä oppilaana!! ;)

Lilou

Woih...Haluiskoha ne ottaa meiät Apis immeiset Heinolaan musan tunneil...No ei ne mua ottas mun musa taidoil ::) ...
Mullakin on ongelma..yksi poika..mutta mä en haluu miettii sitä tulee nii huonot fiilarit,illal ois kumminki kauhee depis ja si ei biletyxestä tulis mitää ja menis fendejenki ilta pilalle jajaja....
Why Life Is Sometimes So Hard??!! :'(
Oih,oottex kattellu 8milen???Se Emi3nem oli niiiiin ihana siinä....Tosin Toni W on paljon ihkumpi  :)....
Kattellaa......Lööv Ya!!!
*Lilou Kuittaa*

Purppuraviittainen WeLhoTAr

ei,en oo nähny 8mileä,oishan se kyllä ihan kiva nähdä vaikka en nyt Eminemistä kauheesti pidäkään.Monet on kehunu paljon sitä leffaa.
Mä voisin ilomielin mennä Sipen musatunneille!! :D toisaalta ois varmaan aikas rasittavaa olla siellä ku KAIKKI haluais niin kovasti kaveerata sen kanssa...ja.. well,u know. ::)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

Vilkku

Mä en ollenkaan tykännyt sen leffan tekstityksistä. Siinä oli välillä tosi häiritseviä sanavalintoja, ja ymmärtääkseen kaiken niistä pitää osata englantia. Mua alko se aina välillä ärsyttää niin, että jätin tekstien lukemisen kokonaan ja keskityin kuuntelemaan.
[ -You should see my scars- ]

kaverit o vähä ristiriitasia tosta eminen-lehvasta.. yks kamu on iha real fani [aikoo men nä dupliniin kattoonki eminemiä ens kesänä!] sano et se oli sairaa hyvä lehva ja toine et siinä ei ollu mitää juonta.. että pitäskö tuo leffa mennä kattoo isovelin luo koneelle ni ei tarvis maksaa..? ;)

joo..pojatpojatpojat..mä kattelin TAAS yhtä ja samaa mua ehkä puol vuotta nuorempaa poikaa.. :( prkl..

Lilou

Muaki ärsytti just jotkut sanavalinnat ja sit sen ämmän puhetapa joka näytteli sitä Emin3min äityliiniä,joillai oli sellasta rasittavaa "hoppi kieltä" tiättex "Yo Man Sä Kuset Tän Jutun Hey U" >:( ...Oli se iha OK leffa silti...
V*ttu jätkät o pieni kirous*muistelee edelliistä iltaa/yötä*....Mä en enää IKINÄ ajattele yhtä tyyppiä,en IKINÄ...(no joo,kattoo sit ku taas näen sen nii"Se o nii ihana,Vittu mä tapan itteni ku se o nii ihana..."...Tajuatte varmaa  ::) )  
Oli hiukan ihunaa herätä aamulla diskon leima poskes,se ei oikee tykkää lähtee pesemällä pois :P
*Lilou Kuittaa*

salzaliini:(

Jeah great.. :( kaveri ilmotti tossa eilen ettei se halua olla mun kaveri enää ku mä oon nii itseksekeinen kusipää..etc...etc.. kiva se on ku yrittää olla niin hyvä kamu ku mahollista mutta mikää ei tunnu kelpaavan.. :( mä en oo pakolla kenenkää kaveri...!

Salza se tyyppi si ei ollu sun arvoses frendy,...Piristi nii pirusti ku yx lontoolainen frendi muisti textarilla tänää ja ku sain Sosiaali&Terveysalan valintakokeisii kutsun*Jeejee* ;D..Kerraski hommat luistaa...Eih mä näin SEN tyypin tänää aamulla enne koulua,sitte taas about porasin frendille sen perää......

sitä tässä o mietitty että olenko minä itse kenenkää arvone ku tulee aina pelkkää kritiikkiä.. :(
joo..häpä. juopoteltii tossa perjantaina ku oltii koulun kans rukalla ni olin sille yhelle poitsulle menny selittelee jotai shittii..se tuli aamulla linkkuu ja vähä kiusi mua..:) sen siitä saa ku lätröö siiterien kanssa.. ;)

hairiq

ottakaa ihmeessä tuo otsikko pois... :)
positiivisuutenne on ihailtavaa.. ::)

skidini osaa jo lähes puhua.
sit se moikkaa, potkii ja nyrkkeilee
sekä on kokenut matkustelija.  ;D

salzaliini*

joo...nyt ottaa taas päähä..ku palasin saksasta ni mun kaverit oli ruvennu polttaan, ja ku ne tietää et mitä mieltä oon asiasta ni ne o iha varauksella mulle *PiiP*-mäisiä.. :( aina ku mä oon pois ni täällä tapahtuu jotai paskaa...
ja se poika josta oon kertonu,luulee et mä oon varattu.. :( yritin selittää sille et se ei ollu mun jätkäkamu..ni eipä uskonu...

Sovinistisika

Minkäs ikäinen sinä Salzaliini :) oikein olet?
Meinaan vaan, että noi sun jutut on pikkusen sekavia. Ensin sinä ryyppäät ja sun kaveris haukkuu sua ja sitten vihaat muita päihteiden käyttäjiä. Missä pointti?

En kyllä ihmettele vaikka joku poika ei uskokaan ettet seurustele jonkun kanssa jos olet kuitenkin sen pojan kanssa.
Jos haluat jonkun pojan itsellesi niin paras keino ei varmastikaan ole kaveerata muiden poikien kanssa! Pitäisihän sinunkin se nyt ymmärtää! Ottaisitko itse jonkun gigolon?

....Antaa olla!

salzaliini*

16wee..sanoinko että mulla on sitä vastaa jos kaverit juo? nyt puhuttii tupakista.. PoiNTTi!!

ai siis en saa olla kaveri muitte poikie kans jos haluan jonku tietyn pojan... Aijjaaa???? whatEver.. oliko tuo joku *winkkiwinkki* et oisin joku h.uora??

heluna

et sä mun mielestä mikään huora ole. ihan tavallinen teini-ikänen tyttö, jolla on ylä- ja alamäkiä poikien kanssa. :)
Sovinistisialla on selvästi itellään joku pahakin ongelma, ku tollasta kirjoittaa.  >:(

salza*

no sitä minäki vähä mietin.. kummallista et tommoset käy täällä vaa aukomassa päätä ja sit poistuu?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.