ihmissuhde onkelmat

Aloittaja salzaliini, marraskuu 10, 2002, 05:48:26

« edellinen - seuraava »

Kyllä minä nyt pikkuisen suhtaudun skeptisesti noihin sinun väitteisiisi. Sovinistisian kommentti oli ihan asiaa. Miksi sinä kaveeraat poikien kanssa ja kuitenkin väität ettet pysty puhumaan niille?

Vaikea kuvitella, että KUKAAN haluaisi mitään kiertopalkintoa. Ei sitä aina sivulliset tiedä kuinka paljon ollaan kavereita ja kuinka paljon "kavereita", jos ymmärrät mitä tarkoitan. Sinähän sen sanoit: "luuletko sinä, että olen joku huora?" No kenen mielestä olet ja kenen et. Mietitköhän koskaan miten muut tulkitsevat käytöksesi?

Nyrkkisääntönä minä pidän sitä, että jos ollaan tekemisissä jonkun kanssa niin sitten ollaan sen kanssa. Sitä on turha vongata muiden perään valintansa tehtyään. En oikein jaksa uskoa tällaiseen "kaverisuhteeseen" tuolla iällä enää. Piste.

salza*

kyllä musta nyt tuntuu etä nuo on käsittäny aivan päin vittua nuo mun jutut.. HOHHOIJJAA..

siis mä en saa olla kaveri muitten jätkien kans jos oon kiinnostunu jostaki? ja jos siltikin olen muitten kaveri niin olen joku kiertopalkinto..mä oon aina ajatellu kirtopalkinnot sellasiks jotka käy kuksimassa kaikkien kanssa jne..mutta jos KAVERINA olo tarkottaa että ollaa huora tai kiertopalkinto niin ihan miten vaan.. ei voi tuota "miesten logiikkaa" kyllä aina ymmärtää..

JEESUS! MIKSI SINÄ AINA TULKITSET KAIKEN SELLAISENA KUIN HALUAT SEN TULKITA???

Pistän nyt caps-lockilla että menee perille. Lue tarkasti.

MINÄ EN TIEDÄ SINUN INTRESSEISTÄSI NÄITÄ IHMISIÄ KOHTAAN JOITA SANOT KAVEREIKSESI. EN MYÖSKÄÄN TUNNE SITÄ JÄTKÄÄ JOSTA OLET KIINNOSTUNUT, MUTTA JOS SE ON ULKOPUOLELLA TÄSTÄ SINUN KAVERIPORUKASTASI, SE SAATTAA TULKITA KAVERISUHTEESI VÄÄRIN. TOISIN SANOEN PITÄÄ SINUA KIERTOPALKINTONA. TÄMÄ ON *SPEKULOINTIA* (TARKISTA SANAKIRJASTA.)

Se mikä sinä olet, miksi itsesi luulet ja miksi muut sinut luulevat on kolme eri asiaa. Ymmärrätkö?

Jos todella haluat saada sen jätkän kiinnostumaan sinusta niin vähennä seurustelua niiden muiden kanssa väärinkäsitysten välttämiseksi.

Helvetti.

salza*

miten mun pitäisi sitten asiat tulkita?!?

ja sinä et todellakaan tunne sitä jätkää josta olen OLLUT kiinnostunut ja vielä vähempi sinä tunnet MINUA!!! mä en edes halua tietää että missä tynnyrissä sut on kasvatettu ja mitä intressejä sulla itelläs on kavereihisi,mutta mä pidän kyllä kaverin ja enempi ku kaverina olon rajat selvänä ja jos ihminen ei kykene tajuamaan että olen senjasen kanssa pelkkä kaveri kun sen sille suomenkielellä sanoo ni se olkoon silloin sen ongelma!

ja mikä vittu sulla on hätänä ku sun pitää tarttua vuoden vanhoihin juttuihin ja muutenki kitistä täällä kaikille???

Just joo. Minkähän takia sinä ylipäätään kirjoitat tälle palstalle jos et vastauksien toivossa? Vuoden vanha juttu. Mitä helevettiä sinä kirjotat tänne mitään vuoden vanhaa? Yleensä topicit suljetaan säännöllisin väliajoin.

Oli muuten tosi halpa yritys heijastaa omat ongelmasi minulle. Luitko tekstiäni ollenkaan? Missä vaiheessa minä väitin sinua kiertopalkinnoksi?

Alkaa pikkasen nyppiä tällaiset tyypit, joilla on muka ongelmia. Kai sinä tiedät mitä tehdä. Pitääkö sinun saada kaikkeen vahvistus tämän boardin käyttäjiltä? Ei minua asialliset tyypit ärsytä, vain sinun kaltasesi pennut. Luin tuossa nuo vanhemmat postisikin ja kyllä niinku täytyy sanoa, että huh huh!

Eikö sinulle merkkaa yhtikäs mitään sellaiset termit kuin "rakkaus", "uskollisuus" tai "neitsyys"?. Se oli kyllä vuosi sitten. Toivottavasti kehitystä on tapahtunut.

jouhu

Tämän palstan jutut alkaa mennä mun hilseen yli...Joten en taida kommentoida mitenkään...
Minkäköhän takia mä sitten kirjotan tänne? *kysyy itseltään*

salza*

jos olen about vuosi sitte kirjottanu tänne jotai en odota että jokui pilkun nussija tulee vuoden päästä kitisemään tänne.

olenko heijastanuty ongelmani sinulle? EN. olenko väittänyt että olet haukkunut mua kiertopalkinnoksi? EN.

jos kysessä on ihmissuhde onkelmat niin mistä tänn epitäis kirjoittaa...? politiikasta?

millä perusteilla voit kysyä multa et merkkaako mulle mitää rakkaus, neitsyys ja uskollisuus?? olenko jossakin tekstissäni maininnut että ei merkkais??

Wirtabiuha

Onhan se kiva että asioista syntyy keskustelua mutta toi SE jätkä tunkee joka mestaan vittuilemaan kaikille ja muutenkin sekoilemaan jotain lievästi älytöntä...

Muuten noi rakkaus, uskollisuus ja neitsyys...
Toi netsyys on mun mielestä ihan yliarvostettu juttu... sehän on vaan yks kerta muiden joukossa... ei se musta mitenkään erikoinen ollut... No toista pitää aina kunnioittaa sen verran että ei saa pettää, ja rakkaus on jotain saatanan suurta mistä ei puhuta  :)
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

salza*

niimpä..ei tarvi tulla vittuilee kaikille.. kuunteleekohan se edes apulantaa,ku en oo nähny sen teksteissä mitää lantaan liittyvää..

KatjaRock

LainaaJust joo. Minkähän takia sinä ylipäätään kirjoitat tälle palstalle jos et vastauksien toivossa? Vuoden vanha juttu. Mitä helevettiä sinä kirjotat tänne mitään vuoden vanhaa? Yleensä topicit suljetaan säännöllisin väliajoin.

Oli muuten tosi halpa yritys heijastaa omat ongelmasi minulle. Luitko tekstiäni ollenkaan? Missä vaiheessa minä väitin sinua kiertopalkinnoksi?

Alkaa pikkasen nyppiä tällaiset tyypit, joilla on muka ongelmia. Kai sinä tiedät mitä tehdä. Pitääkö sinun saada kaikkeen vahvistus tämän boardin käyttäjiltä? Ei minua asialliset tyypit ärsytä, vain sinun kaltasesi pennut. Luin tuossa nuo vanhemmat postisikin ja kyllä niinku täytyy sanoa, että huh huh!

Eikö sinulle merkkaa yhtikäs mitään sellaiset termit kuin "rakkaus", "uskollisuus" tai "neitsyys"?. Se oli kyllä vuosi sitten. Toivottavasti kehitystä on tapahtunut.

pennuttelu on vähän typerää. varsinki jos omaa ikää ei muista mainita.

neitsyys. asia, jota elämässäni eniten kadun. joskus vain löytyy se ihminen, jolle sen olis halunnu antaa. ennustamisen taito olis kyllä joskus tarpeen.
Time goes on, I wont.

salza*

katjan kans samaa mieltä tosta pennuttelusta..

jouhu

Taidan sittenkin kommentoida vielä kerran tänne...
Munkin mielestä ei oo mitään järkee tulla hyppimään simille. Jos siihen ei edes ole syytä! Vinkki, vinkki se jätkälle.

Wirtabiuha

Jaa jaa... kommentoi vaan jouhu, en mäkään ikinä ole mukana ja selitän kaikkea silti  ;)
  Tosta vielä katjalle että voihan se olla noinkin, mulla vaan kävi sen verran hyvä tuuri (edes jossain) et mun ei tartte katua mutta joo...
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

KatjaRock

onnea jos teit oikean valinnan (:
Time goes on, I wont.

Vilkku

Minä olen hyvin kovin erittäin samaa mieltä Katjan kanssa :-*
[ -You should see my scars- ]

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.