ihmissuhde onkelmat

Aloittaja salzaliini, marraskuu 10, 2002, 05:48:26

« edellinen - seuraava »

salzaliini

purppuraviittainen Welhotar,kerro nyt se sun radikaali liikkees...! ;D

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Mun radikaali liike tapahtu,paha vaan kun olin kännissä enkä muista mitä mä sille tekstasin!! :-X vähän oli noloo tänään koulussa jos mä vaikka kirjotin jotain TOSI noloo...välttelin sitä koko päivän...
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini

no niimpä tietysti...! :)
kännissä ei kannata olla puhelimen/ihastuksen lähellä...!

Snake

Juu tuttu tilanne.Mäki rupeen aina tekstailee jurris kaikille tutuille enkä sit myöhemmin tiiä mitä oon kirjotellu...Jos ei oo omaa kännykkää mukana ni sit jonku muun kännykäst  :-[
Jyrsippäs kuppi kuppinen!!

salzaliini

mulla on sellanen pahe
se on ihan aina,ihan aina ku mä oon kännissä ni mä soitan yhelle pekelle (kaverin kaveri,mua vuotta vanhempi,poika! ;)) ja sitte mä saatan löpistä sille omiani vaikka puoli tuntia.
onneks se ei ota siitä mitää stressiä... ;D
enkä mää oo siitä ees mitenkää kiinnostunu. kuhan vaan aina soittelen.
ja nyt soitin tässä vasta (selvinpäin) sille ni se oli ihmeissään et miten mä en oo juomassa ja silti soitan sille.. :)
se on ihan hyvä jätkä...ja ihan sulonenki... ;)

mua vähän niinku hävettää toi mitä tein enkä tosiaankaan kehtaa tekstata sille ainakaan vähään aikaan... :-/ paitsi jos se tekstaa mulle ekaks... ;)

salzaliini

no ootko sä nähny sitä jätkää?!
joo,sun pitäs varmaa mennä sille sanoo et oot sille kännissä lähettäny viestejä ja sori.
jotain sun on kyllä pakko tehä...! :)

2 + 2 = 5

toi on niin askaa. kunnon känni ja ihmisten väliset suhteet yhdistettynä on ehkä parhaimpia asioita mun mielestä.

salzaliini

joo,mä en tajunnu tuota santun pointtia :(
mutta mun mielestä sun kannattes silti mennä juttelee sille ihan face to face. puhumalla ne asiat yleensä ratkee... ainaki mun asiat ratkeis,jos saisin puhuttua. :( vittu,mikä minäki oon neuvoja antamaan ku omat hommat kusee kokoon all the time. no,joo...yritä silti sitä keskustelua... :D

salzaliiniKoneV*ttuilee

juu,mä olin melkein vuojen kusessa yhteen samiin...joo,no se sitte osoittautu paskaks jätkä´ks...yllätysyllätys... joo,oli masis ja niin pois päin..
mutta sitte sellane pieni ja ihana pinkki-hiuksinen poika ilmesty mun elämään...joo,meikä on ihastunu!! Oikeesti! mulla on yli hyvä meininki...ja fiiliksestä puhumattakaan! tänää just huomasin et sydän  pompaa kurkkuu ku se tulee vastaa... :D
ainoo mikä tässä jätkässä vituttaa o hiusten väri..! mä inhoon vaaleen punasta..mutta se o pientä.. ;) tulispa tästä jotai!

welhotar ystäväiseni,miten on sinun ja hänen juttu edistynyt? *TaHToo TiäTää!* ;D

Eihän tää tästä oo edenny... :( En oo ees monee päivää nähny sitä koulussa..:? :-[ ei se vissii oo ollu ees siellä... Mutta joululomalla aion ihan "mukamasviattomana" toivotella sille hyvät joulut jne. ;) Ainii,kyl mä täs viimeviikolla sen kaa pari sanaa juttelin ihan face to face mutta ei mulla oo pokkaa kertoo tunteistani päin naamaa...
Salzaliini ystäväiseni,tsemppiä sulle!:) Nyt vaan toimit!Kyl se siitä. :)
Toni oli muuten just huippu levyraatissa! ;D "Bulgarialainen karjakko"  ;D  ;D  ;D heh.Meiän äippä on ihan hulluna Toniin.. Hiton pedofiili,meiän äippä on nimittäin sellanen keski-ikänen.... ;D heh.

salzaliini_konePRKL..

juu,no hyvä jos oot jotai saanu sanottua...
ei mullakaa ois varmaa enää pokkaa sanoo tunteita face to face..oli mulla ennen..tai mulla on yks jätkä,se o sellane jolle mä voin puhuu ihan kaikesta (mun exä..) mutta nyt en oo sen kans pahemmin jutellu ku sillä on jo uus. :(
juu,welhotar...kyllä mä yritän sen kans jotai säätää... ;) me vaihettii sen kans eilen jopa kännykän kuoret.. ;) koska mulla oli rumat pinkit kuoret ja ne kuvastaa sitä..ja sen hiusten väriä... :D joo,mulla on taas hauskaa... :)

tää ei nyt liity asiaan,mutta tää perkeleen kone ei anna mun enää kirjautua...että luultavasti kirjaudun uudestaan piakkoin. :)

salzaliini...

joo,onko kaikki äijät oikeesti sikoja??

yks jätkä koko ajan txtas mun kaverin kans kaikkee pervouksia ja sitte yhtäkkiä se txtaa sille että ollaan vaan ystäviä. seuraavaksi se näyttää kaikki viestit sen kamuille mitä tää mun kaveri sille lähetti ja sitte mun kaveri soitti sille eilen ni se puhu sen kans tyyliin--> suksi v*ttuun...

ja mulle kävi kesällä just samalla lailla.

perkele.

sitte mulla lähtee järki meijä emännän  kans...

-luay-

Sydämestäni vakuutan, ettei kaikki jätkät aivan sikoja ole... Rakastuin viime kesänä, jouduin katalasti oppimaan, että jotain niillä on vialla...
Noh, kuitenkin nyt syksyn ja talven aikana on ruvennut taas rullaamaan kyseisen ihanan ihmisen kanssa, hän on pyytänyt anteeksi... :)
Sydämestäni luotan häneen ja jos hän uudelleen pettää luottamukseni, enää en anteeksi anna...
Kerran voin anteeksi antaa ja katsoa, mihin suuntaan juttu kääntyy...
Askeleet johtavat jonnekin, josta entisenä ei palaa...

En tiedä onko KAIKKI sikoja mutta näyttää siltä että liian monet on!Mikä on se maaginen ikä jolloin jätkät eivät ole enää niin helvetin pentumaisia?!

Salzaliini,myös mulla menee hermot emännän kanssa...Koitetaan kestää. ::)

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.