ihmissuhde onkelmat

Aloittaja salzaliini, marraskuu 10, 2002, 05:48:26

« edellinen - seuraava »

salzaliini..

mäki haluisin tietää sen iän. kertoisko joku viisaampi sen mulle ja welhottarelle? :)

welhotar,oletkos huomannut että meillä on paljon yhteistä? :) samoja onkelmia.

KatjaRock

Nohnoh. Kai ne pojat kasvaa jossain tuossa kahdenkympin molemmin puolin. Toki on olemassa ihan ääritapauksia.

En minä silti viisas ole.

Minun luokalla oli joskus jätkiä, jotka oli tosi kivoja ja kohteliaita ja kaikkea jo joskus yläasteella, mutta toisaalta, varmaan jokainen meistä tuntee näitä "ikiteinejä" jotka heiluu jo 30 paremmalla puolella ja ajelee Fordeilla tuolla keskustassa ja etupenkillä istuu just 15 vuotta täyttäneitä tyttöjä.

Asustukseen kuuluu mieskengät [esim. ns. purjehduskengät käy hyvin], kaljalippis; erityisen suosittu nykyään musta, "tyylikäs" karhu, muutama vuosi sitten punainen Koff oli kova sana. Sitten oikein staililla jätkällä on kelkkailutakki. Kaikki tietää? Ja tottakai Leviksen farkut.

Tämän lajityypin edustajille ei kannata ainakaan hymyillä.

Mutta tuota ihan tosissaan. Kaikki on erilaisia. Ollaanhan me tytötki.

Ite ihastuin yhteen poikaihmiseen kuudennella luokalla. Sittemmin huomasin, että se ihminen on mulle pikkasen liian hallitseva asia. Kaikki pyöri sen ympärillä. Pakkomielteeksi on luokiteltu tämä riippuvuus. Vasta tämän syksyn aikana tämä Katjatyttö on päästäny siitä pojasta irti.

Katja on nyt rakastunut.
Kiitos Vilkku kaikesta  :) Ystävä.
Time goes on, I wont.

Vilkku

Jooh, kyllähän varmasti "sikoja" löytyy naisista yhtä paljon kuin miehistäkin. Ainakin minä tiedän itse olevani harvinaisen hankala tapaus ;)

Pakkomielteet on hirmu huono asia. Ei kukaan tietenkään vapaaehtoisesti päätä tulla toisesta ihmisestä riippuvaiseksi, mutta tuntuuhan se aina pahalta kattoa, jos joku hyvä ystävä antaa kaikkensa ja vielä vähän päälle sellaisen ihmisen puolesta, jota ei asia todella kiinnosta.

Helppoa olisi jos tunteitaan voisi hallita, mutta kylläpäs olisikin myös tylsää. Jollain tavalla kuitenkin uskon, että kaikella on tarkoituksensa. Että kyllä sillä kivullakin joku merkitys on. Ja kaikki, mikä ei tapa, vahvistaa.

Kiitoksia itsellesi, Katja. *rutistaa*
[ -You should see my scars- ]

salzaliini...

mä en arvosta nuita yamaha-tyyppejä ollenkaan. sellaset mä jätän ihan omaan arvoonsa. :)

mä kattelen mielummin nuita lökäpöksyjä. vituttaa vaan ku useemmat niistä on feikkejä. aidot hopparit on oikeesti hyviä tyyppejä..mun mielestä. sellaset joilla on se aate hallussa,eikä sellaset jotka on hoppareita koska se on in.. :( joo,en tiiä tajusitteko..hope so.

ja riippuvuus on yksi hirveimpiä asioita. itse koen sitä. kadun että rakastuin ja kärsin. prkl.

ja ohan nuita tietysti naispuolisiakin kusipäitä. mutta itse en ole ainakaan vielä huomannut olevani sellainen. :) kertokaa jos huomaatte jotain. ;)

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Juujuu,meillä on Salzaliini samankaltaisia onkelmia mutta yritetään selvitä.. :) Minkäs ikänen muuten oot?Mä oon yläasteen puolessa välissä eli ens vuoden puolella täytän 15.
Mä en tykkää yhtään hoppareista...*yleistystä* ;) rokki-asenteiset pojat on jees! 8)
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

salzaliini...

mää oon viistoista wee. :) ysillä,hienosti sanottuna. :D

joo,mä lähin äsken käymään kaupassa ja koin hirveän järkytyksen ku yhet mneijän koulun kasiluokkalaiset jätkät istuskeli siellä ja joi pepsiä. sitte ku mä kysyin että mitä ne täällä tekee ni toinen niistä väitti muuttavansa tänne ja sano yhen tien nimen ja mä sitte lähinnä juoksin kotiin ja otin puhelinluettelon ni olihan se tie siellä. Joo,sydärin paikka. :) toinen niistä jätkistä oli se paska joka eka tekstas mun kaverin kans ja sitte "oltasko vaan ystäviä"... herranjumala ku sain sydärin.

KatjaRock

Time goes on, I wont.

Ymmärsinköhän Katjan kommentin niinkuin pitikin..? ;) ;D

salzaliini..

minäkin mietin tuota kommenttia. :)
welhotar, onko sulla vielä sen saman miehen metsästys menossa? ;)

allu86

mmm...metsästys.

salzaliini..

mmm,metsästys,juuri niin.. 8)

mä en oo jaksanu nyt vaivata sillä asialla päätäni.. ::) mutta palaillaan asiaan kun koulut alkaa.... :)

salzaliini..

niin,mitä sitä turhia niitä miehiä miettimään näin lomalla ku koulussa on tarpeeksi aikaa ajatella semmosia. ;)

mansikki

Nyt on sitten kunnon ongelma.. ;D
miksi tänne kaikkii juttuihi kirjottaa aina samat hyypät. ::)
esim. salzaliini, purppuraviittainen WeLhoTAr... (ei nyt yhtikäs yhtään pahalla!)  8)
jah jah... juuh.. kauhean vaikea kirjottaa toi sun nimes purppuraviittainen WeLhoTAr.. kun ei halua että, loukkaan meinaa jos kirjotan väärin..  ;D
*höhöö.. hymyn tapainen outo ilme*
kiitos, nyt jo!=)
._=*mansikki*=_.

allu86

Mitä ihmettä?

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.