ihmissuhde onkelmat

Aloittaja salzaliini, marraskuu 10, 2002, 05:48:26

« edellinen - seuraava »

salzaliini:)

joo,paska mäihä. löysin sellaisen henkilön joka vaikutti niiiiiiiiiin ihanalta ja sitte mä kuulin siitä taas huhuja.ja ne on totta. kyseinen jätkä on hakannu yhtä muijaa ja mä tiiän kyseisen muijan. vitun paska mäihä.
ei oo pahasti mun tuuria.
nyt kyllä vituttaa.

-taru

joo.no mulla on aina joku onkelma. tai sit mä onnistun järkkää niitä:(.. mulla on ollu elämäni aikana 2 suurta virhe valintaa ja kärsin siit vieläkin.. ja lauantaina tuli taas eräänlainen matala lento.. ja ei oikein voi kehenkään luottaakaan :(

Faarao_82

Mulla vasta niit ongelmii riittääkin  :'(
ensinnäkin koulussa menee kaikki päin p****ttä kun
yks kusipää maikka on alkanu haukkuu mua...Ottanu siis mut silmätikukseen ja vittuilee mulle aina kun en oo koulussa.. :'(

Sit seurustelusuhteet on menny aina päin p:tä...
ensinnäkin mulla ei oo ollu onnee mun ekan jätkän jälkeen..
Exä on jatkuvasti vaikeuksissa...(se on narkkari),ja varmaankin diilaa huumeita..
Yrittää saada multa jopa rahaa niihin..
ja kaikenlisäks se haukkuu mua huoraks,ja jos se on vähänkään pilves/muuten vaan sekasin,niin se saattaa lyödä mua...

Ja nykynen sitten..
ehdittiin olla kaks kuukautta yhdes kun kuulin et mun rakkaalla on syöpä...
että se saattaa kuolla.... :'(
että onks kellään menny näin onnettomasti????
olkaa onnellisia jos teill menee paremmin kuin minulla..
koska mulla menee elämä suunnilleen päin helvettiä...

Kiitti hirveesti frendeille jotka on jaksanu tukee mua...
ilman teitä mua ei olis enää..
Ja viel isompi kiitos Tonille!!!!!!!!!!!!!!

no jos aletään näitä sairauksia miettimään ni meijän suvussa on keuhkosyöpää,imusolmukesyöpää ja rintasyöpää.. äistkällä on ollu epilepsia ja mun serkku [viistoista wuatias] meinas kuolla viime talvena ku silläki o joku vakava sairaus..ja sillä on se edellee,mutta nyt se on jo aika hyvin hoidettu,onneks! ja mun isovelillä oli tosiaa imusolmukésyöpä..hmm...oisko meijän suvussa vielä muita onkelmia?!

sitte nämä mun miesasiat on nyt vähän on/off juttuja.. tai ainaki tämä nykynen..ku en tiiä että oonko mä nyt valmis taas siihe että sydän säretäään ja sitäki sitte itketään seuraavat pari vuotta..?

ja huomenna o ruottin koe ja perjantaina fysiikan ja mä en oo lukenu ku ihan vähän kumpaanki...

nyt ei tuu muita onkelmia mielee..

Purppuraviittainen WeLhoTAr

Joo,mun tädin miehellä on tällä hetkellä pahoja ongelmia sydämen kanssa ja se saattaa kuolla melkein millon vaan. :'( ei oo muutenkaa asiat kovin hyvin ku on kauhee talviväsymys ja vitutus päällä.
mu pitäs kans kiittää kavereita ja apulannan musiikkia,kummastaki on ollu niin paljon apua!
Surffaan poistoluiskalla kohti uutta taivasta.

KatjaRock

Mulla menee sitten vissiin ihan vitun hyvin.

Mitä nyt tänään sain joskusn kohtauksen bussissa. MINÄ TODELLA NÄIN sen naisen siinä lattialla.

:-[
Time goes on, I wont.

múlla meni nyt vähän ohi tuo katjan viesti?

Anteeksi,mutta mikä nainen lattialla..?

Vilkku

Se kai siinä ideana olikin, että ei siellä mitään naista ollutkaan. Tai niin minä sen käsitin, Katja oikaiskoon :)
[ -You should see my scars- ]

joop..mä en nyt taas tiiä että mitä menin tekemään,mut mulla oli yhen poijjaan kans iha hyvä suhteen alku,mut eilen mä sit ilmotin sille et emmä haluukkaan..että se oli sitte siinä..vähän masentaa..noh,tehty mikä tehty. :(

mites tän nyt alottais... perheen sisällä kaikki on päin helvettiä.. kukaan ei puhu kellekkään kivoja asioita kaikki vaan huutaa toisilleen... kaverin olemassa olo on vaan pinnallista mut sit kun tulee sen toinen kaver kuvioihin niin mua ei oo olemassakaan.. esim. nyt viikonloppuna... perjantaina olin yksin keskustassa kun nää oli kahestaan kiertelemäs kaikkia mahollisia bileitä ja kun koitin soittaa niin kumpikaan ei vastannu... eilen kumpikin oli juomassa ja sit jos mä avasin suuni niin mulle joko naurettiin tai ne vaan tuijotti toisiaan aika väheksyvällä ilmeellä...mun pitää kattoo vierest kun tää yx pettää poikaystäväänsä ja mä en saa puhuu kellekkään ja jos kerro niin pitää varoo etten saa turpaani... ja sit jos mä haluun mennä jonnekkin niin sen pitää sit olla semmosta missä frendikin viihtyy tai muuten ei mennä!!! mut mun pitää sit olla koko ajan sen poikaystävän kyydis takapenkil istua hiljaa ja kattoo kun ne pelehtii siin nenän eessä... mikä neuvox.. ja huom en omista oikeen muita kavereita...

KATJAR

Niin, näin bussin lattialla naisen joka näytti koiralta tai joltain. Tuli itku paniikki kiljuminen ja ihmiset vaan katto. Sitte yks mummo kysy, että voiko auttaa ja anto mulle sellasen mansikkagrandin ja halasi.

*Ontto sydän* ,juu mä tiiän kyllä ton sun tilanteen ku oon ite samantapasessa ollu.. :(se on tosi paskamaista ja mä en oikeen tiiä miten auttaisin mut sen voin sanoo et puhu niille kavereilles tosta.Se voi auttaa.Tai sit hakeudut parempaan seuraan...(mikä on toisinaan kyllä vaikeaa,jopa mahdotonta jos asuu pienellä paikkakunnalla missä kaikilla on omat jenginsä) ihmiset osaa kyl olla niin helvetin itsekkäitä et ottaa niin päähän! >:( Mäki oon varmaan joskus itsekäs mut PYRIN aina olemaan epäitsekäs ku tiiän millasta se on muista.

joo..tuo oli jo aika pelottavaa katja... eipä tuoho uskalla paljo muuta sanoa..

Ihan BTW vaan että kuulin tänään että Sipe on koulussa musan sijaisena Heinolassa. :D Ois kyllä varmaan aika mukavaa!!

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.