Irina

Aloittaja dryad, lokakuu 08, 2003, 02:23:02

« edellinen - seuraava »

dryad

Tietääks kukaan, millon se Irinan albyymin pitäs ilmestyä, vaiko pitääkö sen ilmestyä ollenkaan? Ku luin jostain, et se ilmestyy syyskuussa, mutten mää ainakaan oo siitä mitää kuullu. Siis häh? ???
...Jos huvittaa voit uuden ostaa...

*tuuli

??? liittyykö se mitenkään siihen wirtsun tekemään juulian totuudet tunnusmusiikkiin?  :P

rautalintu

Liittyyhän se. Toni on väsännyt sen biisin ja muitakin tolle Irinalle, ja kai tuottaa sitä albumia tjtn.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

punainen

Kyl sillä Tonilla on käsittääkseni sormensa aika vahvasti pelissä Irinan tulevalla albumilla

*tuuli

oooooo... se juulian totuudet kappale on sit varmaan myös sillä albumilla......

Wirtabiuha

Eiköhän!
  Muuten ootteko kattonu sitä Juulian Totuudet tv-sarjaa, siis sillon kun se tuli, siinä lopussahan laulelee joku setä...!? *yskäisee* kuullostaa tonille...?
Pöydällä palapeli
Takana hyvä veli
Ilo hajoaa vaatimukseen

Lerppa

Katoin sen dvd:ltä, mä tykkäsin :) Oikiin hyvä :) Diggailen muutenkin suomifilmejä vaikka suurin osa haukkuukin ne..
Bort nu ännu, men närmare än i går. Hör hur de sjunger..

*tuuli

suomifilmit on hyviä! mutta niissä on semmonen pikku miinus, että ne tuppaa oleen vähän puuroo... niinku puheelta. nousikausi on hyvä! ja se ei oo puuroo!

jouhu

Kai mä pari kertaa tai kerran katoin ihan sattumalta. Vasta jälkeenpäin älysin, että se on...se. Sitten ärsytti, kun en kattonu sitä kokonaan.

punainen

Eikös siinä alkuperäisessä Juulian totuudet-kappaleen versiossa Toni itse tulkinnut biisinsä?

salza*

ai onko se tullu videolle? [itsehän en tuommoisia dvd:itä omista..]

kyllä se oli mun mielestä toni joka sen laulo siellä lopussa.. tai jos jollaki muulla on samallainen ääni ni ei sitte.. :D

rautalintu

Punainen, kyllä Tonin oli alunperin tarkoitus laulaa se tunnari, mutta se ei sopinut jostain syystä jollekin. Sittenhän se Tonin laulama versio soitettiinkin vikassa jaksossa.
I think you're the same as me, take two sugars in your tea. You and I are gonna live forever.

jouhu

Minkäköhän takia joku ei halunnu sitä Tonin laulamana? Tonillahan on, niin sulonen ääni.

punainen

Sitä minäki niin olisin toivonu! Ja mul on aina tarve muistaa mainostaa kaikille tyypeille jotka on kehunu Irinan biisii,et se on Toni W:n tekemä ja oikeesti se myös laulo alkuperäsessä versiossa!

rautalintu

Oliko se sitten sattumaa, että sen laulaa vaan joku irina, ja nyt Toni tekee tälle samaiselle Irinalle biisejä, vai hä? Vai senkö takia tekee hänelle biisejä että Irina lauloi sen tunnarin. Selvää, eikö totta.

Keskustele Apulannasta uudistuneella keskustelupalstalla!
Nyt voit kirjautua kätevästi omalla Facebook-tunnuksellasi sisään.

Copyright © 2024 urbankillah visuals. Kaikki oikeudet pidätetään.